Hirdetés
- Redmi Note 15 Pro+ - több plusz, mint mínusz
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Honor Magic8 Pro - bevált recept kölcsönvett hozzávalókkal
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Google Pixel topik
- Akciófigyelő: Jelentősen olcsóbban megvehető a Honor Magic8 Pro
- One mobilszolgáltatások
Aktív témák
-
Tim82
félisten
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Toshiba Portege M300 notim (főbb jellemzők: 1.2 GHz ULV Dothan, 1.25 GB RAM, i855GM chipset, Intel Extreme Graphics integrált videó, 100 GB HDD), amire én Ubuntu 9.10-et telepítettem, Gnome ablakkezelővel. Mivel abszolút kezdő vagyok a Linux és az Ubuntu használatában, ezért fordulok a fórumhoz, ennek megfelelően kezeljetek.
A problémáim a következőek:
- úgy tűnik, az Ubuntu energiagazdálkodása nem igazán kiforrott. Ha töltőről használom a gépet, egyfolytában pörgeti a ventilátort, vagyis zajos és melegszik. Ha akkuról megy, akkor zabálja a töltést, nagyjából 2.5 óra alatt lemerül, ami majdnem egy órával kevesebb, mint amennyi üzemidőre XP alatt számíthattam. Milyen energiagazdálkodási beállítások segíthetnek ezen és hogy tudom ezeket beállítani? Ablakkezelő lecserélése segíthet és milyen másikat ajánlotok, ami kevésbé erőforrás-igényes?
- azzal párhuzamosan, hogy a gép melegszik és zajos, egy idő után be is lassul a böngészés (Opera).
- hogyan lehet belőni, hogy az OSD-t kijelezze az Ubuntu, illetve hogy az Fn + megfelelő funkciógomb segítségével tudjak állítani a kijelző fényerején?
- a Transmission konkrétan kiakasztja a gépet, csak "force quit"-tel tudok kilépni belőle. Mi lehet ennek az oka?A válaszokat előre is köszönöm!

Aktív témák
- iPhone 15 Pro 256GB Blue Titanium-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4438
- HP Zbook Fury 17 G8 - üzletből, garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 mini 128GB Blue -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4188, 94% Akkumulátor