- Honor 400 - és mégis mozog a kép
- Google Pixel topik
- iPhone 16e - ellenvetésem lenne
- Azonnali navigációs kérdések órája
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- OnePlus One - Kína már itt One
Aktív témák
-
Tim82
félisten
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni. Van egy Toshiba Portege M300 notim (főbb jellemzők: 1.2 GHz ULV Dothan, 1.25 GB RAM, i855GM chipset, Intel Extreme Graphics integrált videó, 100 GB HDD), amire én Ubuntu 9.10-et telepítettem, Gnome ablakkezelővel. Mivel abszolút kezdő vagyok a Linux és az Ubuntu használatában, ezért fordulok a fórumhoz, ennek megfelelően kezeljetek.
A problémáim a következőek:
- úgy tűnik, az Ubuntu energiagazdálkodása nem igazán kiforrott. Ha töltőről használom a gépet, egyfolytában pörgeti a ventilátort, vagyis zajos és melegszik. Ha akkuról megy, akkor zabálja a töltést, nagyjából 2.5 óra alatt lemerül, ami majdnem egy órával kevesebb, mint amennyi üzemidőre XP alatt számíthattam. Milyen energiagazdálkodási beállítások segíthetnek ezen és hogy tudom ezeket beállítani? Ablakkezelő lecserélése segíthet és milyen másikat ajánlotok, ami kevésbé erőforrás-igényes?
- azzal párhuzamosan, hogy a gép melegszik és zajos, egy idő után be is lassul a böngészés (Opera).
- hogyan lehet belőni, hogy az OSD-t kijelezze az Ubuntu, illetve hogy az Fn + megfelelő funkciógomb segítségével tudjak állítani a kijelző fényerején?
- a Transmission konkrétan kiakasztja a gépet, csak "force quit"-tel tudok kilépni belőle. Mi lehet ennek az oka?A válaszokat előre is köszönöm!
Aktív témák
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Játékkulcsok olcsón: Steam, Uplay, GoG, Origin, Xbox, PS stb.
- ROBUX ÁRON ALUL - VÁSÁROLJ ROBLOX ROBUXOT MÉG MA, ELKÉPESZTŐ KEDVEZMÉNNYEL (Bármilyen platformra)