Hirdetés
- One mobilszolgáltatások
- Apple Watch
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- EarFun Air Pro 4+ – érdemi plusz
- Szívós, szép és kitartó az új OnePlus óra
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Megtalálták az akkumulátortechnológiai Szent Grált? - CES
- MIUI / HyperOS topik
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- iPhone topik
Aktív témák
-
zodo
nagyúr
aaasssszta@rvaaaa!
Bocs ,csak örülök az kócsagomnak ill. a Nautilus-nak,mivel még kezdő vagyok és nem tapasztaltam ki milyen kis trükkös ez a rendszer.
Meglepődésem tárgya: zenei cd betesz - nautius ablakban megnyitja - egérkurzor ráhelyez a fájlra - és megnyitás nélkül hallgatható a tartalom.
Léteznek még, ehhez hasonló meglepetések?
Más, kis probléma: Opera 9.62 használva , lényegtelen milyen weboldalt nézzve,kattingatva egyszercsak mintha lefagyna elsötétedik,nem történik semmi változás és csak erőszakos bezárást tudom alkalmazni. Opera újraínditásakor kiír valami üzenetet,hogy valami "lock"-olva van,kérdés megakarom-e nyitni így is: yes ill. no.
Természetessen yes ,de akkor további üzenet a levelező fiókkal kapcsolatban,hogy megszünt.Ha újraíndítom a rendszert akkor müködik minden ahogy kell,de miért történik ez és van-e valami gyógymód?
Aktív témák
- Lexus, Toyota topik
- eldiablo: 30 év után szakítottunk, de azért még beszélünk...
- TCL LCD és LED TV-k
- Robotporszívók
- Apple asztali gépek
- Elektromos autók - motorok
- GoodSpeed: Te hány éves vagy?
- A nagy Szóda, Szódakészítés topic - legyen egy kis fröccs is! :-)
- Vivaldi (böngésző)
- Spórolós topik
- További aktív témák...
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad Yoga 260 - i5-G6 I 8GB I 256SSD I 12,5" Touch I W11 I Cam I Gari!
- Lenovo ThinkPad L16 Gen 1 - 16" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- Geforce GTX 1050, 1050 Ti, 1060, 1650, 1660 - GT 1030 - Low profile is (LP)
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i7 6700 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel