- One mobilszolgáltatások
- Garmin Forerunner 970 - fogd a pénzt, és fuss!
- Magisk
- Csak semmi szimmetria: flegma dizájnnal készül a Nothing Phone (3)
- iPhone topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Hammer 6 LTE - ne butáskodj!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- A sógorokhoz érkezik a kompakt Vivo X200 FE
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Új hozzászólás Aktív témák
-
F.B.I.
veterán
Akkor 65C728 történet, pozitív irányt vett. Nem, nem a hazai szerviz vagy a nem létező support, hanem az AUCHAN - al folytatott levelezésemet követően.
Hoznak egy új készüléket.
Továbbiakról írok, amint itt a cserkészülék. -
F.B.I.
veterán
válasz
Kiskutya #11386 üzenetére
Meglesz, van jogi ismertem (kevés), most öcsémnek is küldtem a képeket, ő felveszi a hivatalos supporttal a kapcsolatot angolul, az általam megírt szöveggel.
Azon nevettünk feleségemmel, a szervíz válaszával kapcsolatban (feleségem autószalonban dolgozik), hogy ha a szerviz vezetője megrendeli az új Lexust és lenne benne a rendszám felett, egy vékony piros csík, az ezüst fényezésen és nem lenne support, csak annyit mondanának neki, hogy a kocsi attól még jó, hogy 18 milláért belefér egy ilyen szín eltérés.
De ott nem folyamatosan a rendszámot nézed és a fényezést, hanem vezeted és élvezed....de ez egy tévé, itt folyamatosan a kijelzőt nézem és nem miden tartalom szélesvásznú, hogy ne lássam. Barom!
De ez már nagyon off. -
F.B.I.
veterán
Értelek de nincs nagyon lehetőségem, hogy egy Miskolc - Székesfehérvár távot letudjak és már elég időt elvettek az életemből, hogy a futárjuk miatt is itthon ülsz, aki időpontot sem ad meg. Az Auchan kb leszarja, már beszéltem velük de a szerviz felelni fog, a megtévesztés miatt is...a tévé hibája a legkevesebb lesz. Ez nem fenyegetőzés, csak tőlem elvárják, hogy tökéletes legyen a munkám, az én irányomba, a saját országomba, úgy látom, hogy mysoknakez problémát okoz a pénzemért. Ők azért létezhetnek, mert vannak olyan "szerencsétlen" emberek mint én, termék vásárlás szempontjából.
Nem is értem minek van szerviz, mert konkrétan semmit nem tudnak/akarnak megoldani egy új készüléknél vagy azt hiszik, hogy itt mindenki időmilliomos és játszanak az idejével és a pénzével. -
-
F.B.I.
veterán
válasz
rainman72 #11371 üzenetére
Egy termék mögött, rendes supportnak is lenni kell, lásd Dell....vagy hagyjuk kategóriába kerül...de van pozitív kínai példám, itthoni Xiaomi szerviz... bár személyesen intéztem 2 alkalommal is, nem volt hiba...ez most csalódás és meg is marad.
Bár az ügyintéző azt mondta, hogy várjam meg amíg visszaér a készülék, mert nem fogom látni a zöld csíkot....lehet a 800 km alatt kirázkódik belőle.
-
F.B.I.
veterán
Értem de TCL melyik? Angoltolmáccsal irassak egyet, hova, milyen email címre?
Egy tanács, mindenkinek: csak online rendelés és 1 nap tesztelés, a szervizt felejtsétek el és reméljük, hogy 3 éven belül sem szarnak be.
A szerviznek felesleges írni, mert a főnök, aki elutasítja, nem elérhető és nem is adják ki az elérhetőségét.
-
F.B.I.
veterán
Van egy rossz hírem erről, a szerviz, aki elutasítja a javítást....na ő a magyarországi ügyfélszolgálat.
A probléma az, hogy jelzed a hibát (ami vezérlő elektronika hiba) 7napon belül, küldesz fényképeket, amiket kérnek, ekkor még 14 napon belül vagy. Mivel lenne itt a környéken szerződött partnerük, ő is kijôhetne, hogy megnézze a hibát és cserélteted a készüléket 14 napon belül.
Tehát a fényképre úgy reagálnak, hogy akkor küldik a futárt, ekkor megnyugszol, mert gondolod, hogy látták a hibát és javítják.
Összecsomagolod a 30x kg-os készüléket a kisfiaddal, majd ülsz otthon 2 napot, mert a futár email elkeveredik (ez nem fizeti ki nekem senki). Majd miután elviszik és megkapják hétfő délután, ma közlik hogy jön vissza, nincs akkora baj, ami miatt cserélni kell!!!!
De ilyenkor már esélyed nincs, hogy 14 napon belül legyél. Röviden ennyi.
TCL - t a magyarországi szervizelés miatt, nem ajánlom többet senkinek, az ilyen miatt!
Ha ez egy 110K értékű tévé lenne és este lefekvéskor zümmög, hát legyen, lenyelem de 300K-ért én nem 1 napot dolgozom.
Csak azért nem ülök kocsiba, mert kedves az ügyintéző hölgy. Amint visszajött a készülék, fogyasztóvédelem és helyi szervizes vélemény...nem nyelem be.
-
F.B.I.
veterán
65C728
a székesfehérvári szerviz keze magvan kötve, a zöld csík és a fehér glóriakeret, hibahatáron belül van. Na most ez nekem 14 napon túl van, visszaküldeni nem tudom, ők meg nem csinálják.Kinek írjak? Akár külföldi oldal is?
Mindenképpen cseréltetni szeretném, mert ez 300.000,-Ft-ért elfogadhatatlan részünkről.Értem én, hogy a gyártó ő szerintük, ezért nem cseréli de én most itt állok széttárt kezekkel.
-
F.B.I.
veterán
Kommunikáltam a székesfehérvári szervizzel, nagyon kedves volt az ügyintéző hölgy, csütörtökön jön futár a C728-ért, elméletileg kijelzőt cserélnek. Majd megírom, hogy mi lett a vége.
-
-
F.B.I.
veterán
válasz
HELLAFLUSH #11231 üzenetére
Értem.
-
F.B.I.
veterán
Más. Most a nagy ámulat után, lassan megláttam (főleg fehér, világosabb jelenetekkel), hogy a kép széleinél, egy 2 cm sávban, körben világosabb a kijelző, alatta pedig (főleg fent) olyan 3 - 4 cm-es sávban, zöldes a kép. Ez már az újabb csomagolású, 65C728.
Szürke képpel látható jobban (fénykép kicsit túlozza):
-
F.B.I.
veterán
válasz
HELLAFLUSH #11228 üzenetére
Google TV, nincs ilyen menüpont.
-
F.B.I.
veterán
válasz
HELLAFLUSH #11224 üzenetére
A VRR-t nem találom a tévén hol lehetne bekapcsolni.
-
F.B.I.
veterán
válasz
HELLAFLUSH #11214 üzenetére
HDMI1 de a játékmód kikapcsolva írja, amikor elindul a box.
-
F.B.I.
veterán
-
F.B.I.
veterán
válasz
Vhiktor #11197 üzenetére
Egy észrevételem, kérdésem lenne (a többi 728 felhasználó felé is): most nappal nézve a Dolby Vision beállítás, kicsit sötét (redőnyt leengedve hibátlan), nappali fényviszonyok mellett, viszont fényesebb ugye az IQ beállítása de ott szappanopera effekt van, ezen lehet változtatni fényerő csökkentéssel az IQ módban, vagy a te sötét beállításodnál fényerő emeléssel, jól gondolom?
Nappal jobb lenne egy kicsit több fényerő Dolby Vision esetében de a szappanopera hatás nélkül. -
F.B.I.
veterán
Végre!
Itt van a 65C728, egy 2016-os Sony 1080p-t váltott....finoman fogalmazva: beszarás! HDR nekem elég, a DV is bitang Vhiktor kalibrálós videója alapján beállítva (köszönöm a munkáját!).
Egy dolog zavaró, az android főmenüt nem tudom szerkeszteni, nincs Google Play app sem.
-
F.B.I.
veterán
Üdv! Egy 65C728 érkezik (amint sikerül madaras tesconak elindítani), ezért befészkelődök ide.
-
F.B.I.
veterán
Üdv!
Xbox Series X-hez, 1.5 méterről, melyiket: 43P615, 50P615 vagy 43P615?
Árban 120K a max, majd 2 év múlva cserélem, ha alap lesz a HDMI 2.1.
-
F.B.I.
veterán
65EP680 megéri a mostani Alzás árát? Vagy ilyen árban van jobb android alternatíva?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- NJOY Aster 3K 3000VA/2700W Rack Szünetmentes Táp
- BANKMENTES részletfizetés ASUS TUF F16 FX607JV-QT212 Tesztvideó a leírásban Nézd meg működés közben
- DELL PowerEdge R740 rack szerver - 2xGold 6130 (16c/32t, 2.1/3.7GHz), 64GB RAM, 10Gbit HBA330, áfás
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged