Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Pancsermeste

    őstag

    válasz _Erik_ #5502 üzenetére

    "Takarodj kifelé!"
    Nos... én éppen az ilyen hozzáállás miatt nem bízom meg többé a számtek boltok szakértelmében / véleményében.
    Persze tudom én azt nagyon jól, hogy milyen macerás az ilyen "elmesélt", csak időszakosan fellépő hibajelenség kivizsgálása, hiszen ha a vizsgálat helyén és idején minden rendben, akkor nehéz meghatározni a probléma forrását.
    Nekem 2 gépem volt -amit mint hozzá nem értő-, boltban vettem meg. Mindegyik nagyon gáz volt! Időszakos fagyások, újraindulás..stb. Amikor visszavittem a boltba, persze el is hajtottak vele... gondolom ez volt a legegyszerűbb és kényelmes megoldás.
    Közben kigyúrtam magam kicsit a témában, és sikerült néhány problémát magamtól is megoldani. A 3. gépemet már saját magam raktam össze. Most már 4. éve működik (igaz már nem nálam) teljesen hibátlanul, egyszer se fagyott. A mostani gépemmel első körben szintén voltak kb. havonta jelentkező fagyások, de erre is meglett a megoldás.
    Nem értem, hogy ha egy boltba/szervizbe megyek ilyen reklamációval, akkor miért nem hajlandóak vele foglalkozni!? Gondolom ha az ő gépük lenne, azért csak nem törődnének bele, hogy bár ritkán, de teljesen váratlan pillanatban csontra fagy a gép.

    -= Pancsermeste® =-

  • Pancsermeste

    őstag

    válasz Zofren #5632 üzenetére

    Hát, én mérlegelném... 2 hét gép nélkül vagy marad a fagyi. Mivel a fagyit nem szeretem, inkább otthagynám a gépet, csak legyen jó.
    Persze, értelek én... nem vagyunk egyformák... tudom, milyen türelmetlen, bírka vevők is vannak, így ez a megoldás biztosan sokaknak nem tetszene.
    És nekem se lett vna semmi problémám az érintett boltokkal, ha ilyen normálisan álltak vna hozzá, és nem hajtottak vna el. Legalább csak a szándékot láttam vna rajtuk, hogy megpróbálnak segíteni, vagy vmi kompromisszumos megoldást találni.

    -= Pancsermeste® =-

  • Pancsermeste

    őstag

    válasz Intelligencs #5635 üzenetére

    Értem én azt, hogy csere-berén kívül a szervízben se tehetnek sokkal többet az ilyen rejtélyes hibák esetén, de ez is több a semminél.
    Azért én úgy gondolom, ha egy boltba veszek egy komplett gépet, akkor joggal vihetem vissza, ha bármi baja is van... még ha csak időszakosan jelentkezik. De általában elhajtják az embert olyan szöveggel, hogy pl. ez nem a gép hibája, biztosan vmi tápellátási probléma, zavar a hálózatban, jah meg a windóz az már csak ilyen, néha lefagy...
    Én magam is szoktam javítással foglalkozni (nem számtek), de ezen a területen is előfordul "szivatós" hiba, ami csak ritkán jelentkezik, de én legalább kicserélem azt az alkatrészt, ami a leginkább valószínű, hogy a hiba forrása, aztán megmondom a tulajnak, hogy ennél többet nem tehetek, reméljük jó lett... tesztelje.
    Az én gépem esetén is megtehették vna, hogy legalább lazítottak vna a RAM-ok időzítésén, vagy kicserélték volna őket... aztán vagy bejön, vagy nem... de legalább csináltak vmit.
    Nnah, bocsi... tudom, itt a boltosok szoktak kiborulni... :R

    -= Pancsermeste® =-

Új hozzászólás Aktív témák