- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- iPhone topik
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Ulefone Note 17 Pro - tolmácsot szeretnék kérni
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
AI generálja majd a képeket a Photoshopban
it Az Adobe teljes, AI-alapú képgenerálást tesz lehetővé a Photoshopban, még idén.
-
Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
ma Leizzadtunk a Garmin legolcsóbb amoledes futóórájával.
-
27 hüvelykes, játékra szánt kijelzővel újít az MSI
ph A cég MI-vel kacérkodó megoldásának képfrissítési frekvenciáját 250 Hz-ig srófolhatjuk fel.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
Jó, annyi volt a hős, hogy több élete és sebzése volt, mint az alap egységnek, és esetleg volt pár skillje...De multiban nem. Singleben nagyon jó lenne pár WAR3 szerű hős, de a multit tönkretenné szvsz. WAR3-ban meg eltúlozták a herok szerepét, gyakorlatilag az APM fele a hősre megy el, mondjuk sztem e miatt élvezetes és megunhatatlan.
A SC-ban még a sok egység is hátráltatná a hőst, nem jutna elég idő az irányítására.
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.