- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Mobilarena
A Blizzard 2007. május 19-én a Blizzard Worldwide International keretein belül bejelentette, hogy fejlesztik minden idők egyik legsikeresebb RTS-ének folytatását, a StarCraft II-t. A játék alapjaihoz nem nyúltak, a második részben is három fajjal szállhatunk harcba: a rovarszerű zerg-gel, a kolonizáló földlakó terran-nal és a hi-tech űrlény protoss-szal. Rengeteg új egység mellett régi ismerősökkel is fogunk találkozni, a történet pedig a Brood War után veszi fel a fonalat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Apophis
őstag
Az a fő gáz, hogy sztem el fogják sz@rni. Vagy herókat raknak bele (elég valószínű), vagy valami hülyeséget, pedig nem kéne. Vagy a gépigény lesz borzalmas, bár ez a Blizzardnál nem fordult még elő. Mindenesetre én is nagyon várom már.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz VladimirR #30 üzenetére
Pedig valszeg lesznek herok, sajnos. Nem kéne.
Úgy viszont nem lehet kiadni egy játékot (szerintük), hogy semmi újítás, csak modernebb grafika, meg max pár új unit és skill.
A sebzés/HP arányt tarthatnák, de valszeg azt sem fogják, sajnos.
(WAR3-ban megnézem hogyan skillezed ki a 10 chimaerámat, lvl3/3. Most is toltam, gyerek jött, egy attack-1 hero, mikor a 3. is behalt, gg...)
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Jó, annyi volt a hős, hogy több élete és sebzése volt, mint az alap egységnek, és esetleg volt pár skillje...De multiban nem. Singleben nagyon jó lenne pár WAR3 szerű hős, de a multit tönkretenné szvsz. WAR3-ban meg eltúlozták a herok szerepét, gyakorlatilag az APM fele a hősre megy el, mondjuk sztem e miatt élvezetes és megunhatatlan.
A SC-ban még a sok egység is hátráltatná a hőst, nem jutna elég idő az irányítására.
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz VladimirR #35 üzenetére
A 10 chimaerám nekem volt, és ő mondta hogy gg. Chimet senki nem használ, ügyes mikro kell, hogy addig kihúzd minimális unittal, és pech, ha magic-immunis cuccokkal jön. Dryad-archer az 1.16 óta nem ér semmit, most a mass huntress a divat (sajnos), meg a mass DoC, néha dryad, ritkán hippogriff és DoT. Most hogy belegondolok, 1v1-ben soha nem jött ellenem chim.
Igen, multira értettem, a singlebe persze kell hős, a nélkül sztori sem nagyon lehet.
Warhammer 40k: jó game, de nagyon hamar megunható, nekem hosszú távon nem jött be, kb. 2 hónapig toltam, ennyi. Nem tetszik a szakaszos dolog.
War3-al további gond, hogy még mindíg nincs kiegyensúlyozva. A SC 1.1-el már tökéletesen imba-mentes volt, a War3-nál minden peccs új imbát szül.
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Az izometrikus grafika ma már borzalmasan elavult, max felülnézetes RPG-kben használják a fényképminőségű táj miatt, de ezen kívüli alkalmazása értelmetlen. Nézd meg a Warhammaer 40k-t, milyen jól néz ki, de nem bonyolítja a játékot. A War3 meg tényleg szögletes stb., de nagyon jól néz ki, és viszonylag átlátható. Valami Warhammer motor kéne a SC2-nek is, kicsit több unitra optimalizálva, és nem lenne semmi baj, herokat meg mint már mondtam bűn lenne a multiba belepakolni.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz wolverine375 #79 üzenetére
Azért ennél kiegyensúlyozottabb stratégiát szvsz most nem találsz! A lurker meg nem imba, csak alapegység, amire rákényszerül a zerg.
Egyáltalán játszanak még sima SC-ot? Mindenhol a BW megy.
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Ez szvsz messze van a végleges kinézettől, de a Blizzard soha nem a legújabb grafikai megoldások használatáról volt híres. A SC és Diablo sima rajzolt izometrikus, a TfT és a WoW baltával faragott, de mind hihetetlenül illik a világhoz. Több nem is kell. Bár vannak üdítő kivételek pl DoW, korában 10/10-es grafikával, mellé tökéletes multi; más példát nem tudok, a többi csicsa RTS ezek szintjét meg se közelíti. Személyes vélemény, de a SC-hoz nem illik a rajzos kinézet 3D-ben, inkább valósághűre kéne venni. Az animált unitpanelek az első részben élethűek voltak, míg a TfT-ben ugyanolyan rajzosak, mint ingame. Nekem valahogy nem jönnek be ezek a csillogó modellek, elég távol állnak a SC fakó látványától.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
CnC3 ilyen szempontból indifferens, max grafon az effektparádétól alig látni, közepesen ronda, de mindegy, mert az összetettsége nulla. Az egyetlen ok, amiért úgy-ahogy talpon maradt, a hype-ba beleölt irgalmatlan pénz, reklám, pénzelt magazinok a 90%-os értékeléseikkel, mindemögött pedig a játékpiac - és gagyi license-játékok - istene: az EA. Olyan játékot összehasonlítani a SC-al, ahol 13-14 éves arcok vezetik a laddet egyetlen BO-t alkalmazva... Más komoly játékokban is vannak hasonlók (TfT Philbot, vagy a SC betiltott lingrush-a), de ott az ilyen abuse jellegű hibákat azonnal javítják. Sok komoly játékos keményen ráállt a CnC-re, de nagyon gyorsan iszkoltak vissza az előző fő RTS-ükhöz, nem véletlenül.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz LucifeI2 #169 üzenetére
Nono, a SC nem meseszerű. Természetesen a kor limitálta a megjelenést, ezért rajzos. A mostani screenshootokról visszaköszönő, csillogó, bloomos unitok viszont távol állnak az elődtől, engem egy TfT-WoW hibridre emlékeztetnek. A pályák maguk azért eléggé el vannak találva.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
A zergek jól néznek ki, t elmegy, de a protoss elég érdekes... Érdemes megfigyelni az útvonalkeresést, ami az RTS fejlesztés egyik fő problémája, itt viszont nagyon simának tűnik; na nem mintha a SC1-ben gondok lettek volna vele. Ami engem zavar, hogy az eddigi anyag alapján (nem mellékesen a honlapon is nyíltan kijelentik) pár kósza újításon és természetesen az enginecserén kívül egy az egyben a SC1-et kapjuk, aminek szvsz nincs sok értelme. Hovatovább, objektívan nézve egy expansion is ennyiből áll.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Ha SC1-ezni akarok, azzal fogok játszani. Tökéletes, bármin elfut, kiforrott. Főleg ha azt nézzük, miért lett olyan sikeres a game: a gyenge netcafé gépeken is ment, ez meg nagyon nem fog. Ismét nézzük objektívan: a screeneken tisztán látszik, hogy a rendszer egy az egyben megegyezik. Rebalanceolt sebzés és armor, új egységek, mapek. Egy kieg vagy mod alkotórészei. Szvsz tartogat még valamit a Blizz.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Tossnál jelenleg a zeán kívül minden új, és minden robotikus. Azért remélem, lesznek még DT-k és archonok Goont is rühellem, amikor csak tehettem, egy darabot nem gyártottam belőle, de ez az Immortal még nála is randább
Ha már redesign, mit szóltok a paladin-style marinehez a bitang pajzsával, és a pufók siege tankhoz?
[Szerkesztve]...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Ez eddig is így volt, a goonnak explosive damage-e volt, ami felet sebez kis és háromnegyedet közepes unitok ellen, rendesen csak nagyok (tankok, légi unitok) ellen használható. Így pár ling vagy rine pillanatok alatt szétkapta. Ami látszik az egyik ingame videóban, a klasszikus tankrafutás immortalokkal, ami goonokkal is alap.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz BigBadPlaYeR #276 üzenetére
Sajnos az összes ilyen játékhoz írt regény fordítása fércmunka. Ha valaki tud angolul, mindenképp az eredetit érdemes beszerezni, bár az sem szárnyal irodalmi magasságokban, de a hangulat kifogástalan.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz BigBadPlaYeR #276 üzenetére
Már említettem, a Blizz féle átlagember A zergek pedig az ilyen univerzumokban klasszikus fajt testesítik meg, struktúrálisan koppintva pedig a Warhammer Tyranidjairól vannak (gyakorlatilag mindenki a Warhammerből merít ihletet), mindazonáltal szvsz elég eredetiek, jól kidolgozottak. Neten fellelhető források részletekbe menően tárgyalják az egyes asszimilált fajokat, a hive felépítését, egyes lények különleges képességeinek magyarázatát stb, a megszokott psyonic-magical vonalon. Kellően egységes a kép, ami nem mondható el pl. az Alien univerzumról, ahol a regények nagyon eltérően festik le a fajt. Nekem a SC az egyik kedvenc világom, kellően realista.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Pár megjegyzés.
A TfT-nek köze sincs az RPG stílushoz, egy 10 szinten fejleszthető hős nem RPG. Gyakorlatilag egy erős unit minimális diverzitással, nagyon is jót tesz a kis egységszámú spellorientált játékmenetnek. Még a SC-ban is van fejlődő hős, kapnak új képességeket. Ráadásul csak problémát jelentenek, mert, bár erősebbek a többi egységnél, a játék low HP-pool rendszere miatt nagyon hamar meghalnak (ami autoloss), így többnyire a bázis hátsó sarkában kuksolnak.
Hogy balance-hoz is hozzászóljak: ha a SC1-et akarják újragyártani, nem értem, minek ennyi új unit, többen vannak, mint a régiek. Továbbá cliffjump, lépegető, chargeoló zea etc., pár példa a gyökeres változtatásokból. Ezek koncepciószinten zavarnak bele az eddigi kényes egyensúlyba, hiába a változatlan alap, ha minden részletet újragondolnak.
Megjelenés: a Z és T jónak tűnik, de toss oldalon a rengeteg fényeffekt és főképp a villogó shieldek nagyon rontanak az átláthatóságon. Emlékezzünk, az 1-ben a még aktív pajzsot kis villanások jelezték, sejteni lehetett a formáját is. Ha 20 marine fókuszált egy goont, akkor sem rikított annyira a plasma, mint itt alapból. Zavaró és felesleges.
Kezelőfelület. Egy az egyben az első részé, ami elavult. Mi kéne helyette? Rendes HP/energy kijelzés és CnC3 oldalsávja. Ne a wireframe elszíneződése jelezze a sérülést, és ami a legfontosabb, ne kelljen 5-9-re az épületeket berakni, a macro az 1-ben rengeteg felesleges időt rabolt....a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Természetesen ez mind feltételes mód. Grafikára annyit, hogy a Blizz ebben is jó, ami a skálázhatóságot illeti. A TfT és a WoW is - bár alapból sem gépigényesek - különösebb vizuális minőségvesztés nélkül butíthatók és jól állítható az effektparádé is, míg más játékoknál ezek többnyire nem választhatók ilyen jól külön, ha valamit leveszel, bűn ronda lesz az egész.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Ultimate egysége gyakorlatilag csak a tossnak van. A kerit is csak azért lehet olyan jól kihasználni, mert némi microval szépen egyesével szét lehet velük mindent szedni, sérülés nélkül. Ez a toss egyik különleges képessége, bár főleg T ellen, ráadásul viszonylag könnyen védhető, így remélem, marad a Carrier. A másik két ''végső'' unit, a BC és Ultralisk nem tud semmi extrát, ''csak'' brutális armorral, tonna HP-val és jó sebzéssel bírnak. A BC-t nem is nagyon használják (nem is illik a T módszerhez), viszont az ultra alappillére az endgame Z stratégiának, az ultraling+swarm kombónak, mint damage sponge, hiszen a 6 armorjával a legtöbb alapunit alig sebzi (milyen mókás, mikor egyedül beszabadul a fejlesztetlen marine-ok közé). Remélem, ő is marad Engem alapból az új Z egységek érdekelnek, hiszen T és P kaphat egy valag robotot, vagy extra fegyverzetű gyalogost, de a zergnek teljesen új lényeket kell tervezni, ami nehéz feladat.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Tossnál ugyebár a Mothership, T-nek meg szvsz marad a nuke, jobban használható formában, viszont, hogy a zergek mit kapnak, rejtély. Nem illik hozzájuk valami hatalmas überunit, így szerintem inkább valami épület vagy területre ható fegyvert kapnak.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
A legutóbbi ingame videókat megnézve egyre inkább kezdek félni, mert az egész nagyon hajaz a CnC3-ra, mikor pedig megláttam a Mothershipet, annak képességeit... Minden videó szaggat, nyúlós hatása van az egésznek, ala CnC. És mint tudjuk, ennél hypeoltabb és bénább RTS-t régen láttunk. A Tempest és Colossus mozgása sem a régi SC-t idézi, de az egész játék mintha lelessult volna, közben sok a felesleges és ronda effekt Nagyon remélem nem mennek tévútra a fejlesztők.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
A Thor alapból a két ''kezéből'' tüzel, a hátán lévő ágyú a speciális képessége, hasonlít a siege tankéhoz - meg kell hozzá állnia, extra range, splash damage, lassú RoF. Az már biztos, hogy a fordulási sebessége bitang lassú, így önmagában nem fog játékot nyerni, de a bombázásáról még csak spekulációk vannak - nehéz lesz multira balanceolni egy ilyen superunit jellegű egységet, a P mothersipet sem véletlenül változtatták meg. Én mindenesetre terran játékosként imádom az eddigi változtatásokat
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Tudtommal a nagy videó csak a régi Terran Gameplay nagyobb felbontású változata, azért szedem én is, fél nap alatt lejön .
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Plusz 1-2 egység fajonként elképzelhető, ennél több nem nagyon. A limit is marad 200. Több spell és upgrade lesz. Ami még komoly változást hoz, a fejlesztett UI, így nem megy el 150 APM csak a macrora. Szerintem ez mindenképpen használ a játéknak.
A titkos pályán Samir Duran tevékenykedett (potenciális Xel'Naga túlélő). Nyilván a fennmaradt technológiájuk, illetve a kitenyésztett hibridek jelennek meg, abból is kevés (annyi van, amennyit Duran létrehozott különböző holdakon; nem sok), viszont brutálisan erősek. Remélem ezt jól összerakják, a Zerg szálból szvsz már kihozták, amit lehetett.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Akkor legalább neked bejön, én frászt kapok a kinézetétől, mint valami elavult kukáshajó, ráadásul turreteket telepít, amit nem lesz könnyű balanceolni. A hab a tortán, hogy a vessel a kedvenc terran egységem, és az egyik legváltozatosabb "caster" volt.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
A sok csicsa effektet (főleg bloom) eleve ki kell kapcsolni, kiszúrja az ember szemét, remélhetőleg elérhető egy, a SC1-re hajazó látványvilág, inkább pasztell színekkel. Néhány újabb demo videón meginduló nagyobb toss seregek pl. zavaróan villognak, alig lehet átlátni a csatát.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
[link] Blizz álláshirdetés. Szerintetek mit értenek "excellent math skills" alatt?
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Nekem sajnos nagy csalódás a Zerg, sejtettem, hogy így lesz. A két bemutató videó és új screenshootok alapján a creep és az épületek textrái nagyon gyengék (persze ez gyorsan javítható), a design koncepció gyökeresen megváltozott, ikonikus egységeket (hydra, ultra) brutálisan átdolgoztak. Az új egységek sem fogtak meg, pár példa:
-Corrupter: gyenge koppintás az Armies of Exigo Beholderéről, durván OP-nek tűnik, ronda
-Roach: nagyon hasonlít a lurkerre, nincs funkciója (újabb közepes assault unit), ronda
-új Lurker: nehéz védő és pusher szerepkörből kis támogató nyomoronccá változott, ronda, MOZOG A FÖLD ALATT???
-Infester, az új Defiler, szintén mozog a föld alatt, cserébe ez is rondább (nem értem, miért kell mindent megváltoztatni)
-új Queen: a régi a jól hangzó képességei ellenére használhatatlan volt, erre hero szintű superunitot csinálnak belőle, bár jól is elsülhet, ez egy ötletes újítás, jól is néz ki (szvsz az egyetlen új egység, ami illik a fajhoz).Kiemelném, hogy szerintem a Queen kivételével MINDEN eddig be nem mutatott egység nagyon rusnya, nem "jó" értelemben. Egyik sem hű az előd képi világához, semmilyen tekintetben, míg pl. a Terrannal néhány modellt leszámítva (pl. Bunker, Marauder) maradéktalanul elégedett vagyok. Persze megmagyarázzák a BW óta eltelt 4 évnyi zerg evolúcióval, valójában csak piacképessé teszik az egységeket. Remélem, a bemutatottak csak valami nagyon korai design fázisban vannak, és szinte mindre teljes modell- és textúracsere vár.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
SC MMO kizárt, a világ alkalmatlan hozzá. A D3-ról tudni, hogy nem = Hydra, a WotLK után még több kiegészítő várható, így a WoW2 sem valószínű. Ergó egy teljesen új franchise, pl. W40k.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
Elég világosan kijelentette, hogy mivel a D3 nem MMO, az nem lehet a Hydra. Hogy miért nem alkalmas MMO-nak? Mégis mik lennének a classok, hogyan működne? Egy sima Marine lekaszál 30 linget, hogy a zealotokról ne is beszéljünk. A hydra meg tud tüskét lőni és ... mászni. Ennyi. Ezekből az ágyútöltelék jellegű egységekből nem sok minent lehet kihozni. A warcraft világa sokkal inkább épül az aktív képességekre, hősökre és azonos erejű fajokra, és még így is meg kellett erőszakolni a loret a balance miatt.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
A Starcraftban van pár nevesített hős, amik játékmechanikailag megfelelnek pl a War3-ban ilyeneknek, hogy Illidan, Vashj vagy Uther. Csak, míg ők a SC-ban egy épphogy turbózott sima egységek (csak politikai hatalmuk van), a warcraftban szinte félistenek. A WoW minden játékos karaktere egy hős, ezt hogyan oldanád meg a SC-ban? Hogyan oldanák fel a 3 fő faj borzalmas eltéréseit? Még az RTS-ben sem sikerült érzékeltetni, mennyi zerg van, vagy hogy a maroknyi megmaradt protoss erők egy-egy harcosa mekkora hatalmat képvisel. Vagy zergként egész bolyokat irányítanál? A SC FPS-nek lenne nagyon jó, de Blizz még azt sem vállalta be.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Apophis
őstag
válasz trialboj #49730 üzenetére
Stormgate-et tolja most minden SC streamer, tuti fizetnek nekik, mert a játék nagyon gyér. Ezt amúgy ex-Blizzard arcok fejlesztik. Ami még fut és hasonló: Zero Space (Lowko is tolja), Tempest Rising (CnC és Red Alert feeling) és Godsworn (Warcraft3 jellegű).
[ Szerkesztve ]
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Megérkezett a Razer új csúcsegere, a Viper V3 Pro
- PlayStation 5
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Bittorrent topik
- Megjelent a Moondrop audio-fókuszú telefonja Kínában, lesz globális verzió is
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Proxmox VE
- További aktív témák...
- Playstation 5 lemezes,5 honapos,19 ho garanciával
- MSI H61M-P31/W8 LGA 1155 alaplap
- Teljesen új ASUS ZenBook UX325EA-KG666W (Intel i5 1135G7) laptop eladó (bontatlan+garanciás)
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia