Új hozzászólás Aktív témák
-
Szőrös
veterán
válasz
Fred23 #44436 üzenetére
No de a Cat nem harci ladiknak készült, szóval nem csoda, hogy nem félelmetes.
Amúgy rettegést keltő kalóz hajónak használhatsz bármit, nincs dedikált kalóz hajó, csak olyan amit az olcsósága és sokoldalúsága miatt a kalózok IS kedvelnek.szerk.: na közben Volfram is megírta ezt
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
Fred23 #44429 üzenetére
Akkor ez neked:
Star Citizen 2.6 shockingly good -
bladex73
aktív tag
válasz
Fred23 #43440 üzenetére
Én nem szoktam beleszólni más játékába, de én nem vállalok közösséget olyan játékossal aki kalózkodással teszi tönkre más játékélményét. Gondolom te sem örülnél ha nehezen megszerzett. esetleg súlyos pénzekért megvett hajódat ki szedi alólad egy unatkozó vér Pistike.
Ez nem személyes, semmi bajom veled nem neked szól csak. Ez elvi kérdés nálam. Akiről megtudom, hogy kalózkodik kárt okozva más játékosnak azt semmilyen módon nem segítem, hajóját nem javítom stb. Ez nem fenyegetés, csak a mihez tartás végett. Amúgy mindenki azt csinál amit akar.
Akinek ezzel problémája van azt megértem, és tiszteletben tartom a döntését, de fenti dolgokra számítson tőlem. A kalózhajóknak nincs kegyelem nálam.
-
huncut07
csendes tag
válasz
Fred23 #43417 üzenetére
Pont ez a terv!
Egy-két év múlva egy ütősebb videó kártya, majd utána jöhet az i7700, vagy fordítva!
Gratula az új géphez!
Nagyon jó lenne a 2018, de reálisabb, hogy akkor lép betaba és inkább 2019, ha nincs szerencsénk 2020 is lehet.Én a 2019-t tartom reálisnak ha semmi komoly akadályba nem ütköznek.
A hajóknál meg ne feledd, hogy majd a játékban is megveheted, és ha most veszel egy drágább hajót, elesel attól a játékélménytől, hogy megszerzed magadnak kemény munkával (rablással, zsarolással, gyilkolással, meg minden egyéb finomsággal ami a kalózkodáshoz tartozik...) -
Stilinski
aktív tag
válasz
Fred23 #43447 üzenetére
Igen, ebben én is bízom, hogy alapvetően nem használunk pajzsot, majd jön a Star Trekes feeling, hogy "pajzsokat fel"
(#43446) Wanderer89: szerintem nem lesz akkora. Az már túl nagynak tűnne. De elképzelhető, hogy mégis megoldják valahogy, vagy pl. a hangárban lévő lifttel felliftezhetünk a Polarisba...
-
Stilinski
aktív tag
válasz
Fred23 #43443 üzenetére
Hát ez ilyen dolog
Remélem megoldják, hogy úgy lehessen scannelni a hajót, hogy látjuk mi aktív, pl ha pajzs, fegyverzet nem aktív, akkor közel jöhetsz, nem lövök (bár biztos, hogy egy azonosítatlan hajóra pár üteget ráállítok), viszont ha bármilyen energianövekedést látok, azonnal lelövetem.
Na de egyáltalán nem biztos, hogy ennyire összetettre megcsinálják. Akkor csak simán lelövetlek, ha közeledsz -
vagabor
aktív tag
válasz
Fred23 #43426 üzenetére
Nem 100% ez sem de úgy tudom hogy minden hajónak lesz egy adója, ami sugározni fogja az adott hajó azonosítóját, olyasmi lesz ez mint a kocsiknál az alvázszám. Uee térben ez kötelező lesz. Kikapcsolt jeladóval alapból gyanús leszel, valamint lehetséges lesz hamisítani ezt a jelez de komplikált és költséges módon.
-
macy
addikt
válasz
Fred23 #43417 üzenetére
Nem akarok belevaúzni, igazából nem is nagyon ismerem az intel cuccokat, de nézz utána jó-e az a proci az alaplapba. A támogatási listában nincs benne, max. 91W-os TDP-jű procikat ír, az I7 7700k meg ha jól láttam 95W-os. Ezenkívül a lapnak 6 fázisú a tápellátása, ami szerintem tuningnál nem biztos, hogy elég. Az én "őskövület" lapom is már 8+2-es. De tényleg nem akarok beleugatni, csak jobb ha utánaérdeklődsz, ne vétel után kelljen vacakolni vele.
-
vagabor
aktív tag
válasz
Fred23 #43423 üzenetére
Ha UEE által ellenőrzött térben követsz el bűnt, csak akkor leszel törvényen kívüli. Ha senki nem lát és úgy kilősz egy szállítót akkor nem, viszont úgy tudom lehet majd vészjelet leadni, ha az a ueehez jut akkor megint csak kalózka leszel. Bár lehet majd csökkenteni is a körözési szintet, bár élesben nem hinném hogy a bűnt olyan egyszerűen meg lehet majd úszni hogy meghekkelsz egy terminált és kész. Lényeg hogy az egész úgy lesz megcsinálva hogy ne mindenhol kalóz pistikék rohangáljanak. (Remélem)
-
válasz
Fred23 #43399 üzenetére
A frostbite nagyon szép és rendkívül jól optimalizált motor. Szvsz az egyik legjobb ma a piacon, ráadásul Repi (Johann Andersson, az egyik vezető fejlesztője a Frostbite-nak) is egy zseni. Viszont ezt rengeteg beégetett fénnyel éri el ezt a játék, és limitált méretű pályákon. Pofátlanul jól néz ki a Battlefront is, de azért mert rendkívül kordában tartott az a tartalom ami a játékban van. A pályák, a fények, a modellek, stb. Csakúgy mint az animációk, a fizika, a ballisztika, és úgy ahogy van az egész hálózati kommunikáció (ráadásul emlékezzünk, ezt is mennyire nehezen tudták összehozni pl a BF4 esetén, mennyi ideig szar volt a multi). Szóval remek motor, de többek között azért, mert még a régi játékokhoz képest is vissza van véve sok dinamizmusból, fizikából, stb, és helyette a látvány kapta a fő hangsúlyt.
dx12 esetében két fő irányvonal van a beépítésre:
1: tegyük a renderelést át dx12-es metódusokra, de semmi több. Eddig xyz11 metódust kellett meghívni, most már xyz12-t. Némi gyorsulás lehet hogy elérhető, de marginális.
2: csináljuk meg alaposan, írjuk át teljesen a motort "job" alapúra, tehát teljes feladat-nyomonkövető és kiosztó rendszerre kell átállni, sok job-thread-del. 4-8-12... ahány magod van. Ezek pedig különféle sorrendben etessék a vga-t ahogy az nyelni képes.
Nem kell említenem melyik a nehezebb munka. Szerencse hogy jó pár modernebb motor már eleve ezt a job rendszert használja a feladatok delegálására, szóval azokba beépíteni sem olyan nehéz jó minőségben. Ha jól emlékszem, némileg a "StarEngine" alapjául szolgáló régi régi Cryengine verzióban is ilyen van már. De ez ugye egy 2011-2012 körüli Cryengine-ből lett leágaztatva, amibe eleinte még kerültek át hivatalos verziónövelések a főágról, amíg nem volt ennyire különböző a két motor, de már régóta akkora a különbség, hogy nem evidens hogy milyen munkával is lehetne átvenni valamit, vagy inkább csak az alapján kellene-e belefejleszteni ebbe a motorba a változtatásokat. Szóval az új Cryengine-ben is van már dx12, de ez nem jelent sokat a StarEngine kapcsán. -
huncut07
csendes tag
válasz
Fred23 #43399 üzenetére
Talán úgy lehetne egymáshoz hasonlítani, hogy a Frostbite egy Porshe legújabb változata aminek továbbfejlesztették a már meglévő motorját, meg a futóművét, a StarEngine meg egy Airbus A380 amiből szuperszonikus gépet építenek ami képes 5x megkerülni a Földet egy tankolással
-
huncut07
csendes tag
válasz
Fred23 #43387 üzenetére
Hmm, az egyik játékban egy arkád egyszerűségű repülési modell van egy kb 4X4km-ű pályán, a másikban meg 16 fúvóka és két főhajtómű pillanatnyi együttes hatásaiból számolja egy űrhajó -szimulált- fedélzeti számítógépe a teljes hat tengelyű mozgásszabadság megvalósulása mellett, hogy hova, merre milyen gyorsan mozdul az általad irányított hajó egy 400 000X400 000X1 000 000km területen (néhány milliméter pontossággal), miközben a hajó saját gravitációval (ergo minden benne lévő tárgy fizikai szimulációt igényel) rendelkezik, ami független az űrben lévő zéró gravitációtól és a többi hajó gravitációjától.... vagyis tényleg semmiben nem különbözik a két játék motorja.És ez csak egy különbség, hogy mennyivel bonyolultabb az StarEngine, de nem csak a Battlefieldnél, hanem az összes ma létező játék motorjánál.
Nem véletlen, hogy annyi a bug benne.
A 100%-s terhelés azért van mert nincs optimalizálva, erről van egy riport Sean Tracy-vel, aki elmondja, hogy ennek ezután állnak neki igazán, és 16 szál -vagy mag- kihasználására tervezik, de a fő száll mindig is terheltebb lesz, de igyekeznek minél több feladatot a többi magnak kiosztani.Azonban mivel a fele rendszer még be sincs építve a jelenlegi játékba, egy jó darabig nem is lesz optimalizálva.Ahhoz el kell jutni a beta állapotig - ami ugye tartalmazza az összes játék elemet, háttérrendszert, és a játék elemek csiszolásáról, a megfelelően kiegyensúlyozott játékélmény megtalálásáról, és az ezt működtető motor minél hatékonyabbá tételéről szól.
Hogy mennyire optimalizált jelenleg, itt a saját példám, ugyanis egy E8400-s kétmagos 3Ghz-s intelem van, 4Gb DDR2-s rammal és egy 650Ti.Az Arena Commander 20-30 fpssel elmegy 1080p mediumon, coopban is, csak akkor van egy kis akadás amikor az új hullámok jönnek. -
válasz
Fred23 #43383 üzenetére
A netkód mellett van még szerintem sok más, pl a feladatelosztás, ami egy szálon fut, feltehetően ugyanazon amin még más, ezért dugul el az a mag (nálam is 1 mag dugul el leginkább). De továbbra sem feltétlen az a gond hogy az a mag el van dugulva (ha az sc processznek leveszed az adott magról az affinitását majd visszarakod, akkor már nem fog 100% körül pörögni a mag, mégsem nyers vele sokat. Ez viszont már szerintem a netkód miatt van.
A BF1-et pedig valóban nem kell idehozni, az gyakorlatilag csattogós lepke ahhoz képest a komplexitáshoz képest, ami az sc-ben van.
-
vagabor
aktív tag
válasz
Fred23 #41951 üzenetére
A 2900as időszakra jó érv viszont hogy a játék elég méretes lore-ral rendelkezik, amit a készítők értelemszerűen bele szerettek volna tenni a játékba, ezt meg ugye 100-200 évbe nem nagyon lehetett volna belezsúfolni. A játékmechanikát meg már előttem leírták hogy miért lett olyan amilyen, mert gondolom te sem szeretnél drónokat irányítani meg kabin belsőből kamerákon keresztül puffogtatni. Mert ez a jövő, viszont ez így jó eséllyel játszhatatlan lenne.
-
#45997568
törölt tag
válasz
Fred23 #41959 üzenetére
Szerencsere nem vilagot megvaltani akar (reszben) hanem egy regi almat megvalositani. Van nekunk Elon Musk-unk, meg Hawking-unk, meg Tesla-nk meg Einstein-unk, meg sorolhatnam akik megteszik/megtettek ezt, elsosorban ez egy jatek. Szerintem ha latjak masok hogy ezt igy meglehet csinalni, akkor mas univerzumok is felepulhetnek hasonlo reszletesseggel, alapossaggal, lehet mar van is ilyen projekt valahol csak meg nem tudunk rola.
CR maradi alapos, majd lesz egy halado alapos is aki megcsinalja a Te almodat
Szolj ha van es megszponzoralom azt a jatekot is, engem is erdekel.
-
#45997568
törölt tag
válasz
Fred23 #41951 üzenetére
Hat egyetertunk, itt ahol most dolgozom (UK, Siemens) epp ezt mondom, Good work takes time
Sirnak annyira tetszik nekik - nincsenek hozzaszokva az ilyen beszolasokhoz
Ez ugy e a szocializmusbol atragadt "Jo munkahoz ido kell!" (hagyjal lustalkodni kicsit) szlogenbol jott
Mindenevo vagyok ha sci-fi, SC kicsit BSG-s technologiai szinten van, emiatt nem sopankodom sokat, ellenben a Star Trek-es felfogas jobban tetszik, a technologiai fejlettseg, allamberendezkedes, kapcsolati viszonyok, rengeteg faj (nem ugy mint Asimov verzumaban amit imadok es alapmu).
Szoval en is nagyon orulnek egy olyasmi vilagnak amit leirtal es oda is tolnek bele sok penzt ha egy Chris Roberts fele csoka allna mogotte. Chris-el volt gondom az elejen, nekem nem mondott semmit a neve amikor eloszor hallottam errol a projektrol, ellenben 2 dolog fogta meg az erdeklodesem: Wing Commander jatek, Wing Commander film. Itt ereztem hogy na ez igy mar mas, utananeztem a csokanak es azota toltam egy rakat penzt a projektbe. Sok arcot megismertem itt, szemelyesen is talalkoztunk es jol ereztuk magunkat, szoval nekem mar ezert megerte.
Tavaly oktoberben meg amikor eloben talalkoztam Chris-el, Erin-el meg Sandy-vel akkor megertettem miert is erdemes bizalmat adni nekik. Ami nekem lejott az az elrejthetetlen szerelem a projekt irant, az a tuz ami hajtja oket hogy a legjobbat adjak ki magukbol es ki is legyen adva, a tokeletessegre valo torekves, szoszmotoles a reszletekkel es ha kell 3x is ujranekiallni egyes fazisoknak, amig olyan nem lesz amilyennek elkepzeltek. Alkalmazottkent ezt nagyon nehez es nyomaszto lehet, nekunk farasztoan hosszu es feleslegesnek tunhet, am amikor kijon es elkezdesz elveszni a reszletekben hogy "Je, erre is figyeltek?!" vagy "Az igen, ilyet is lehet?!" na az az amiert en egy jatekot szeretek.
A tarsasag a masik, jo arcokat lehet megismerni, egyutt dolgozni meg valamiert (a jatekban) megszenvedni aztan egy apro figyelmetlenseg miatt elkotyavetyelni, majd ujra egyutt megcsinalni az nagyon jo moka, aztan meg estenkent egy par sor es sult husi felett rohogni az egeszen
(#41954) Tertius: Neked nem hinnem el hogy meg tudnad csinalni, nem tettel le meg semmit az asztalra amit ertekelnek, de javits ki ha tevedek
Igazad van, a modell zsenialis ezert is mukodik es van egy fontos elem, hiteles emberek hiteles tudassal. Kar hogy oly sokakbol ez hianyzik
-
GypsFulvus2
őstag
válasz
Fred23 #41951 üzenetére
Ha ennyire rá vagy kattanva a cyborgokra, meg az implantoka, akkor a Deus Ex sorozat a te játékod!
Amúgy mást nem tudok mondani, mint amit már az Everspace topicban is válaszoltam: a te igényeidet kielégítő játék annyira szűk rétegnek szólna, hogy biztosan nem lehetne sem közép, sem hosszútávon fenntartani a szervereket. Túl elitista vagy, barátom!Már ez a - jövőképét tekintve konzervatív - játék is necces ebből a szempontból; túl összetett, túl bonyolult a mai közízlésnek.
Wanderer89: És milyen? Én is szemeztem vele, de riasztó az ára, és az eddigi beszámolók is eléggé sok kontra érvet tartalmaznak.
-
#45997568
törölt tag
válasz
Fred23 #41945 üzenetére
Mindenkit szeretunk, leirtad a velemenyed, az elkepzelesed, ezzel nem aranyos a jatek, ez van, majd lesz masik amit neked talaltak ki, ez egy ilyen sport
szerk: ugyanezen balheztam enis ugy masfel eve, hogy mi ez a maradi technika, de ha megnezed BSG-t, ott is ilyen a vilag azt is szerettem, szoval belefer.
-
Stilinski
aktív tag
válasz
Fred23 #41945 üzenetére
Erről beszéltek, hogy tisztában vannak vele, hogy 2900-ra nem ilyen szintű technika várható, viszont a várható technikai szintre készült játék pl. nekem lenne unalmas (lehet, hogy te pont azt élveznéd). De ott valószínűleg már senki nem rohangálna fegyverekkel, márpedig egy FPS űrszimulátorban pont az az egyik legjobb rész.
Amúgy már most is a drónok felé mennek a hadseregek, 2900-ra valószínűleg az az embercsoport fog életben maradni, akinek a jobb drónjai elpusztítják a másik csoport drónjait, aztán a bunkerben lévő embercsoportot is
Ez számomra nem lenne izgalmas, de itt most tényleg nem beszólni akarok neked, mert mindenki mást vár, és nekem tetszik, ami a Star Citizenben tervezve van.
-
válasz
Fred23 #32870 üzenetére
Nem, openGL-t tettek bele. Most már tud opengl-ben futni linux alatt (persze ha a fejlesztők megcsinálják az opengl kompatibilis shadereket és hasonlókat)
Szerintem előbb a dx12 fog jönni, de az sem túl hamar, mert az egy dolog hogy a cryengine esetleg elkezdi támogatni valamelyiket (még nem), de amire azt a cryengine verziót átveszi a CIG, még több idő. Most tértek át végre 3.6-ról 3.7-re, az opengl támogatás 3.8-ban van (talán 3.8.1), a dx12 leghamarabb 3.9 vagy 4.0 körül jöhet. Ráadásul addigra lehet hogy annyira eltávolodik a CIG motorja a fő cryengine-től, hogy már egyszerűbb lesz önállóan beletenni (ahogy most már a meet the dev-ben is mondta Paul Reindell). Szóval akármelyik is jön előbb, még sokára jön (és én akkor sem vagyok biztos benne hogy olyan szintű lesz az implementáció, mintha 0-ról low level apira írnák a motort). De szerintem a dx12 fog elsőnek jönni. És akár az is lehet hogy csak az jön. Akármennyire is mondják hogy mindent támogatni akarnak, erre nem hinném hogy lesz idejük. Legalábbis még nagyon nagyon sokáig.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz
Fred23 #31713 üzenetére
Nekem is tetszett az, viszont nem olyan lesz sajnos, szimmetrikusra csinálják végül. Az előbb linkelt E-WAR cikkben is találsz róla képeket.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Fred23 #31201 üzenetére
Női másodpilótáról ábrándozom, ha érdekel. Egy gyönyörű arcú csajsziról, a skilljei nem fontosak. Úgy is fejlődik. Már látom magam ahogy 50 percig pörgetem az álláskereső kislányok képeit, és valahogy egyik feje se jön be, és káromkodom. Én egy életre választok másodpilótát, a tökéletes fejűt akarom!
Vanguard mentőkabin: az alapötlet kiváló, csak melyik az a szitu, amiben meg tudjuk benne úszni? Mondjuk baleset esetén. Harcban nem fog sokat érni, túl nagy ahhoz hogy ne vegyék észre, hiába a radarzavarója, az ellenség tudni fogja hogy vanguard => szép nagy mentőcsónak, és le fogja vadászni. Szerintem ez is egy olyan ötlet, amit nem tudtak kitesztelni, és majd a gyakorlatban jönnek rá, hogy alapvetően hibás elgondolás volt, és fabrikálni kell rajta. Lehet a vége az lesz, hogy raknak rá egy kvantumhajtást.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz
Fred23 #31201 üzenetére
NPC bérlése az kb. olyan lesz szerintem, mint a felszerelés kopása, vagy az idő múlása, hogy egy realisztikusságot segítő, de a játszhatóságot nem drasztikusan befolyásoló tényező: magyarán nem valószínű, hogy sokba fog kerülni egy néhány fős legénység üzemeltetése. Nem azért lesz valakinek egy constellation-je, hogy aztán vért izzadjon, mire kiszenvedi a legénység fizetését. Meg aztán némi grindeléssel annyi pénzmagot halmozol fel, hogy hónapokra elegendő lesz fizetésileg, és akkor már nem fog számítani.
-
PhilBrick
őstag
válasz
Fred23 #31196 üzenetére
A koncepció szerint minden hajónak lesz gyenge oldala.
Jó az ott, legalább nem teljesen védtelen a hátulja. Nem az a cél, hogy leszedd az üldöződ vele, csak ne legyen nyugta mögötted. (jó, a kinézete tényleg röhejes)A játék pedig egyszer majd kész. Időpontokról beszélni teljesen értelmetlen. Ennyit már megtanulhattunk.
-
Drenadar
Topikgazda
válasz
Fred23 #31196 üzenetére
nekem is ez az első hajóm, és röhej ahogy az a torony kinéz.
Tudom ne becsüljük le a kicsi fegyvert, de az a valami még egy S1 fegyvernek is a negyede!De pánikra semmi ok, átépítés alatt van az egész
Én arra vagyok kíváncsi hogy tényleg lesz e ekkora irreális eltérés a rendes tornyai között, semmi értelme hogy a simának van a legkisebb (grafikailag ugyanakkora), miközben leírják hogy az összes többi model valamely téren erősen kompromisszumos... -
mrfire
őstag
válasz
Fred23 #30705 üzenetére
Sztem pont azért lesz poén a külső szektorokban utazni, mert nincs biztosítás.Be tudod majd biztosítani magadat, ha meglesz az anyagi háttered hozzá, hogy pótold a veszteségeidet. Kell pár bérbeadott Consteallation, ami folyamatosan hozza a pénzt stb., de az túl merész, hogy a legnagyobb hajójával az ember berepüljön a 0sec-be, és utána tényleg sajnálhatja, ha kilőtték és elvesztett mindent.
LTI nem lesz a megjelenés után. Csak koncepciós vásár alatt lehet szeretni.
-
TESCO-Zsömle
titán
válasz
Fred23 #30705 üzenetére
Tudtommal az már biztos, hogy nem aszimmetrikus...
A játék hivatalos megjelenése után semmilyen hajót nem lehet már kapni. Csak kreditet tudsz majd váltani, azt is csak korlátozott mértékben. Start után a játék-csomagokban se lesz elvileg kezdőhajó. Onnantól cuccot csak a PU-n belül tudsz majd venni.
Jelenleg úgy néz ki, hogy az LTI minden tekintetben a legolcsóbb alap biztosítás ingyenes változata. Ez fedi le a hajó legkisebb részét és ez érvényes a legkevesebb területre. Minden egyebet (emberek, uograde-ek, modulok, felszerelések, rakomány, veszélyes területek) már in-game kell külön biztosítani és ezek lesznek az igazán drága dolgok. Ezért is van az, hogy az LTI jelen formájában csak egy jelképes valami. Gyakorlati értéke nincs.
Redeemer köszöni jól van, Hangar Ready. Várja, hogy elkezdődjön a modellezés. Carrack ugye concept, szintén modellezésre vár.
SQ42 előtt nemigen számolnék rá, hogy az oda nem szükséges hajókat elkezdik...
-
mrfire
őstag
válasz
Fred23 #30239 üzenetére
GTA 5 méretű tuti nem lesz, de azért a jelenleginél lehetne 3x-4x nagyobb, és persze a külön kerületekre is számítanék, ahogy azt beígérték tömegközlekedéssel megoldva az átjárást közöttük.
Kéne egy ilyen városépítő versenyt is rendezniük, mint a hajóknál.
Azt meg sosem felejtem el, amit CR vizionált, hogy idővel akár lehetne saját kiépítésű kolóniáink, magunk tervezte várossal. Kb. nehéz elképzelni, hogy megvalósuljon, de mennyire jó lenne már.
(#30243) Nathan Boggs
Pontosan, a jelenlegi felépítés nem csak spórolósnak, de irreálisnak is hat. Azt mondták a Terrán is lesznek sötétebb negyedek, ott meg végképp röhejes lenne, ha az elite városrésztől pár méterre már ilyeneket látnánk. A városok kerületekre osztása kb. elkerülhetetlen. Remélem ez csak egy ilyen alfa méretű város, és később kicsit rágyúrnak ilyen-olyan módon még, ha nem is erre, de New Yorkra, Pekingre stb. nem ártana. De legalább legyen tervben.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Iphone 13 Pro Max 128 GB Graphite garanciás, újszerű
- Asus A15 FA506NC 15.6" FHD IPS Ryzen 5 7535HS RTX 3050 16GB 1TB NVMe magyar vbill gar
- ASUS TUF Gaming Monitor
- 16" Macbook Pro M4 Max 48 GB RAM, EZÜST, HU keyboard- 1 TB SSD 2025.11.11-ig gari
- Új, bontatlan SteelSeries Apex Pro TKL Wireless Gen 3 (2025) UK/ISO
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 14600KF 16/32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 27UL550-W - 27" IPS / 3840x2160 4K / 60Hz 5ms / HDR10 / AMD FreeSync
- Bomba Ár! Lenovo ThinkPad L14 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép játékra! I5 14400F / RX 6900 XT 16GB / 32GB DDR5 / 1TB SSD
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest