- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Huawei P20 Pro - profit csinál minden fotósból
- Milyen okostelefont vegyek?
- Yettel topik
- Motorola Moto G84 - színes egyéniség
- Mobil flották
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
-
Mobilarena
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyi007
veterán
válasz
alaves #161028 üzenetére
Ha megadják, nekem anno az UE506122 esetében ez nem történt meg, pedig az aztán szinte havonta járt a szervizbe, végül a két év garancia lejárta után mikor ismét előjött ugyanaz a hiba én meguntam és feladtam az egészet.
Mindig ugyanaz a hibajelenség: Nem lehetett bekapcsolni és kb másfél másodpercenként villogott a piros készenléti led. Csereltek benne vagy négy alkalommal tápegységet, de volt kijelzőcsere is. Ahol laktam - Kelebián - ott nem volt még a rendes 220V-os hálózat hanem 205-215 között ingadozott sokszor egy-két pillanatra volt hogy az áram is elment, ezt nem viselte jól a tévé. A Samsung "természetesen az akkori DÉMÁSZ-ra mutogatott, ők mindig a Sansungra, miközben én meg végül ottmaradtam lejárt garival egy hibás készülékkel...
Természetesen a családban levő másik kettőnek tévének eközben semmi baja nem volt valamint később az utód tévének (Philips Pus506504) sem volt hasonló problémája...
-
Bogyi007
veterán
F**k YEAH!
Kilenc hónap gondtalan használat s egy hónappal a két éves garancia lejárta után ma délután ismét azzal fogadott az UE50MU6122-es tévém hogy a piros készenléti led villog....
Ergo megint alaplap és/vagy tápegység hiba van. Mibe kerülhet számszerűen ennek a javítása ha van ügyeskezű szervizesem aki maga szerzi be az alkatrészeket?
-
Bogyi007
veterán
Úgy értettem, hogy a korábban elért eredményeimet (amit egy LG LCD-t használva értem el) javítottam meg ezen a tévén. A játék egyébként a Pinball Fx2 és 3 amik kifejezetten érzékenyek a lagra...
Tapasztalatom meg van a tévével mivel 2 éve megvan már, csak szimplán az volt korábban a felvetésem hogy az Rtings oldalán a megfelelő adatlapot találtam-e meg hozzá... -
Bogyi007
veterán
Ha a Samsung UE50MU6122-es tévém adatairól akarnék mazsolázni Rtings oldalán akkor ugye ezt kell végigolvasnom
-
Bogyi007
veterán
Megérkezett a tartalék távirányító az Aliexpressről...
Én a Samsung UE50MU6122-es tévéhez használom.
Annyi van hogy ezzel nem lehet gyorsan képmódokat váltani meg a képformátumot, valamint nincs egygombos felvételre lehetőség.
Viszont az elektronikus könyvet be lehet hozni kapásból.A 3D gomb és a Tools nálam inaktív.
-
Bogyi007
veterán
Jó árat akartok egy nem rossznak tűnő tévéért? Tessék:
-
Bogyi007
veterán
válasz
szaszapi #135375 üzenetére
Amikor két éve megvettem az UE50MU6122-es tévém tudtam hogy messze nem csúcskategóriás tévét veszek, de azért mégis arra törekedtem hogy ne is gagyi legyen. Akkor abból a keretből szerintem kimaxoltam azt amit a felhasználási igényeimnek legjobban megfelelt. Korrekt fekete szín ábrázolást kaptam kompromisszumos megjelenítést sportközvetítésekhez (foci meccsek esetében azért a 60 Hz annak számít, de az F1-esetében rendben van) a konzolokhoz SDR-ben patent a kép, Hdr-t kóstolás szintén lehet vele használni.
Csatlakozók terén minden van ami kell, a hangzások esetében még van DTS is.Igazából ha most kéne választanom tévét az akkori vételárat tekintve (22x7610=167420 Ft) nem is tudom hogy most mit választanék. Lehetséges hogy nem találnék jobbat nála most.
De szerencsére nem is tervezem a tévé cseréjét még. -
Bogyi007
veterán
válasz
Batib #135045 üzenetére
A (#135027-es) hozzászólásomban egy ilyen távirányítót linkeltem éppen az Aliexpressről...
-
Bogyi007
veterán
-
Bogyi007
veterán
válasz
stilo18 #134750 üzenetére
Beszállok a buliba egy 2017-es alsó kategóriás tévével...
Nekem egy UE50MU6122-es készülékem van, amit már az utódnak szánt 50NU7-es szériára sem, nemhogy az idei 50RU7-es szériára nem cserélnék el.
Vacakabb a képük, kevesebb a csatlakozó rajtuk és a támogatott szabványok mind kép és hang terén is kevesebb bennük...Viszont legalább nem kerülnek számottevően kevesebbe sem...
Nem véletlenül harcolta ezért a tévémért amikor gond volt vele, de kopp-kopp rendben van azóta.
Kövi tévém elnézve a kínálatot nem tőlük lesz... -
Bogyi007
veterán
válasz
janaman01 #134642 üzenetére
Nem hinném hogy lenne trükk, esetleg az lehet a gond hogy az eszköz amire felvennél talán nem elég gyors sebességű....
Nekem 2017-es szériás Samsung UE50MU6122-es tévém van amihez van szintén Digi CI+ kártyám is. Erre ha rácsatolom a külső házas és tápegységes USB 2.0-ás vinyómat és a távirányítón (nekem ehhez hagyományos irányító van - szerencsére) megnyomom a felvételt akkor akár a FilmNow vagy a SuperOne HD csatornaról is tudok felvenni...
-
Bogyi007
veterán
-
Bogyi007
veterán
válasz
Partizan182 #132996 üzenetére
Az biztos hogy az én UE50MU6122-es tévém et sem cserélném el a tavalyi vagy idei 7-es sorozatokra...
-
Bogyi007
veterán
válasz
sajtos75 #132687 üzenetére
Nálam ugyanez a tévé van és nincs már ez a probléma. A Videokimeneti beállításoknál (nekem jó a magyar menürendszer is) a Felbontást 2160p - YUV420-ra állítsd át, ne pedig a 2160 - RGB-re. akkor nem fogja csinálni...
A tévén pedig ezeket a beállításokat használom. A Hdmi Uhd Color be van kapcsolva.
Aztán pedig ezek a beállítások vannak megadva, amik után végül bekapcsolom a Játék módot...
-
Bogyi007
veterán
UE50MU6122-es tévémen (nem kis meglepetésemre - nem gondoltam volna hogy lesz még rá frissítés) települt a 1270.3-as fw, van arról infó, hogy ez mit tartalmazhatott?
-
Bogyi007
veterán
válasz
Secretknight #132250 üzenetére
So-So amióta a 6-os sorozat átkerült a 7-es számozásba (NU szériától) azóta nagyot gyengült a belépőszint (is) a Samsungnál...
Kár érte mert minden műszaki problémám ellenére (ami kopp-kopp megoldódott úgy tűnik) az MU6122-essel nagyon elégedett vagyok...
-
Bogyi007
veterán
-
Bogyi007
veterán
válasz
errorcode06 #132045 üzenetére
-
Bogyi007
veterán
Hátha érdekel valakit:
Samsung UE50MU6120-as sorozat, UE50NU7100-as és UE50RU7100-as sorozat összehasonlításaAz MU6122-es támogatása szerintetek meddig fog tartani? Szoftverfrissítésekre és a Smart rendszer működésére gondolok főként...
-
Bogyi007
veterán
-
Bogyi007
veterán
válasz
JoeYi #131683 üzenetére
Jaja 2017 decemberében az UE50MU6122-ES tévém Telekomos ára 167 420 forintra jött ki, a gondok után volt olyan ötletem hogy esetleg eladók, de ez nem realitás amikor pl egy UE50NU7022-ES tévé újonnan kerül most maximum 120e forintba...
Mit kapnék érte reálisan nézve 8 hónap garival? Talán 70e-80e forintot? Na nem...
Akkor inkább marad itthon vagy odaadom családtagoknak valahova... -
Bogyi007
veterán
válasz
Bogyi007 #131644 üzenetére
Nem akarok semmit sem elkiabálni, de lehet hogy megoldódott a problémám.
Ugye említettem nektek azt hogy a második nagy generál után - amikor is volt újra alaplap-csere és tápegység-csere is - a tévém működött egy hétig majd amikor a tévé bekapcsolt állapota mellett a Pc-t felkapcsoltam a tévé meghibásodott megint. Ezután vittem el a Pc-t átvizsgálni és bár nem talált a szervizes hibát a régi tápegységben de végül azt kicserélte egy újra.Ezután történt az hogy március 15.-én egy napot be tudtam kacsolni a tévét de másnap már nem.
Aztán múlt hét hétfőn bevittem a szervizbe a tévét amit pénteken hoztam haza. Közben a szervizesek is reprodukálták a sikeres bekapcsolás és aztán újra nem működést. Aztán kicserélték megint a tápegységet.
És járatták három napot a tévét sikeresen. Ők azt mondták elképzelhető hogy a Samsungtól hibás alkatrészt kaptak és az került beépítésre új gyanánt.Én ezt kicsit másképpen gondoltam tovább. Ugyebár egy évig minden gond nélkül működött a tévém, aztán elromlott. Ezután kijöttek személyesen a szervizből és kicserélték az alaplapot, de csak azt - ez azért lényeges, mert előtte egy nappal a tévém újra működött (amit egyébként el is mondtam nekik). Pár nappal utána a tévé újra meghibásodott és ezután volt náluk a szervizben a tévé a komplett cserével.
Viszont az első meghibásodásnál is simán elképzelhető hogy az alaplapnak kutyabaja sem volt és akkor is a táp romlott már el, de részlegesen működőképes maradt. De ott volt a Pc-m ami akár az egész hibát már akkor is okozhatta.Aztán a második javítás után a Pc bekapcsoláskor szállt el a tévém mint írtam is. Mostanra viszont jó a tévé és rendben van a Pc-m is. És bár eddig nem csináltam azt hogy a Tv bekapcsolása után kapcsoltam be a Pc-t csak fordítva de lehet hogy így megoldódott az egész történet végre.
Bár az is igaz hogy eddig a konzolok sincsenek a tévéhez csatolva és a vezetékes internet sincs, csak Wifin keresztül lógok vele a neten.
Meglátjuk mi lesz még...
-
Bogyi007
veterán
Uraim, a tévém újra üzemel. Meglátjuk hogy most miként és meddig fog működni. A Szegedi Szervizben a javítás előtt nekik is sikerült reprodukálni azt az állapotot hogy működött a készülék, de pár ki be kapcsolás után náluk sem működött.
Kicserélték a tápegységet, ment náluk 4 napot és minden rendben volt vele. Ma itthon én is üzembe helyeztem és egyenlőre csak a Digi koaxot dugtam rá és az optikai hangkábelt. Semmi mást ezen kívül. Kiváncsi leszek...
-
-
Bogyi007
veterán
válasz
#20221952 #131372 üzenetére
Máskülönben nehézkes lenne a nyomtatás...
De egyébként a nyomtató nem volt a tévével egyszerre hálózaton ha erre akartál volna rákérdezni.A szervizesek egyébként meg mindig azt akarják felhozni egyik oknak hogy a Hdmi csatlakozón keresztül valamelyik konzol kavarhat be esetleg.
Ezt meg én tartom totális marhaságnak. Egyrészt ezt kivizsgáltatni csak hivatalos Sony és Microsoft szervizben lehetne. Ezek Franciaországban és Németországban vannak oda önköltségi áron semmiképpen nem küldeném ki a konzolokat másrészt vicces lenne ha azokat a gépeket nem tudná terhelés (bekapcsolás és használat) mellett a tévé lekezelni amik jelenleg szinte kizárólag tudnak a tévé felé pl 4K tartalmát küldeni a Hdmi csatlakozón keresztül. Másrészt eddigi egy évben amióta a tévé megvan miért nem volt velük akkor semmi baj?!
Új eszközöm sem lett a tévé megvétele óta villámindukciós hatás sem érte a villany és (Digi) kábelhálózatot, sem pedig a (Telekom) ADSL hálózatát. Mint azt már írtam multiméterrel ki lett mérve itthon is a hálózat minden helye és elosztó is ez 215 és máskor 219V volt. De ez a falu más pontján is ennyi. Szóval ez egy kibeba***tt rejtély a javából...
-
Bogyi007
veterán
Jelen állás szerint a Samsung központ fingott bele az arcomba.
A Szegedieknek megadom ezt az esélyt ugyanis nekik köszönhetem hogy korábban egy villamkárom után az akkori Samsung készülékemet ért kárt a biztosítóm kifizette (sőt még kicsit jobban is jártam) miután sikeresen egyeztettünk egy káresemény-lappal kapcsolatban.
Meg más készülékeket is olcsón javítottak sikeresen több alkalommal is. -
Bogyi007
veterán
válasz
Celtis #131345 üzenetére
A szervizessel úgy állunk hogy kb két héten belül vagy én viszem be a tévét hozzájuk vagy közben eljönnek ők érte.
Elvileg, de valamiért mégis bibi van. És csak és kizárólag a tévével. Sem az Xbox sem a Ps4 a, Ps3 az LG és most a Philips Lcd sem, de a Samsung lézernyomtatónak és a Logitech Z506 típusú 5.1-es hangszórórendszernek sincs semmi baja...
Érthetetlen ez az egész...
A cserét nem kommálták a valaszlevél ott van az előző sok linkes válaszomban.
Most ha a szerviz meg is csinálja akkor lehet haza se viszem, hanem megy páromék szüleihez ideiglenesen vagy pedig teszek egy próbát hogy a szervizzel üzleteljek vagy pedig akár ezt a visszavásárlási dologra megyek rá.
Ilyet egyebkent lehetséges kérni? Bár valami hasonlóra utaltam a Sansungnak küldött levelemben, hogy akár kisebb kijelzővel rendelkező készüléket is elfogadnék már érte csak szabaduljak ettől...
-
Bogyi007
veterán
válasz
Celtis #131342 üzenetére
Három-négy naponta próbálgattam de mindig a piros villogó ledet kaptam a fekete képernyő mellett...
Március 15-én életet sikerült csihol i a tévébe s szinte egész nap ment bekapcsolva, este kikapcsoltam s így utána világított is rendben a készenléti led.
Másnap hajnalban is világított a led s gondoltam bekapcsolom pár percre a tévét a hajnali szabadedzés miatt az F1 végett. Ahogy a távirányítóval ezt megpróbáltam a készenléti piros led ismét elkezdett villogni és azóta is ez van. Többször ránéztem aznap is és azóta is. Közte ki van húzva a hálózatból és nincs más se rákötve...
Hálózati ingadozás az elő szokott fordulni nálam is. Pl Playstation 4 is készenléti módban van ami sárga fénnyel futtatja körbe a gép ledsorát. Ez van hogy napközben eltűnik azért mert néha pillanatnyi áramszünet van, ezután ha bekapcsolom a konzolt egy külön ablakban figyelmeztet is hogy valami végett nem lett helyesen kikapcsolva a konzol és hogy legközelebb a teljes leállítással kapcsoljam azt ki...
Arra gondolok hogy ezeket az ingadozásokat nem tűri jól a tévé - a úgy tűnik máshol sem..
De mondjuk erről illene a Samsungnak is tájékoztatni a kedves vásárlókat. És nem csak úgy hogy a hátlapon apró betűkkel fel van tüntetve a működési tartomány. Meg azért egy-két geek-arcon kívül a vásárlók 90%-nak fogalma sincs arról hogy az új tévé mellé kellene komolyabb szünetmentes tápegység is...
-
Bogyi007
veterán
válasz
Vistaboy #131321 üzenetére
Hmmmmm érdekes, hasonló az eset mint nálam talán?
A jelenlegi helyzetem - hiba újra előjött, de a Samsung szerint minden oké a tévémmel... ami egyetlen napig igaz is volt, másnapra ismét ugyanaz a hibajelenség fogadott MEGINT...
Kérdezz már rá a munkatársadra hogy valami hasonló volt-e a hibajelenség nála is vagy sem?
-
Bogyi007
veterán
-
Bogyi007
veterán
Ennyi is volt az örömöm, reggel az F1 szabadedzésre be akartam kapcsolni a tévét s máris újra csak villogott a készenléti led megint....
Nem lépett meg őszintén szólva, tegnap is úgy voltam vele hogy négy amíg megy s kész...
De mostmár marhára érdekelne hogy mi miatt van ez az egész.... -
Bogyi007
veterán
Nem tudom mi az oka, de ma megint rápróbáltam a tévém bekapcsolására (a sokat emlegetett UE50MU6122-es) és most csodák csodájára rendben működik...
Kíváncsi leszek most meddig akaródzik működni, de most már a Pc sem kavarhat be mert totálisan más helyről kap áramot és biztos ami biztos egy vadonatúj tápegységet is kapott...
Mindenesetre nincs sok elvárásom, de lepjen meg ez a kotla tv...
-
Bogyi007
veterán
Beszéltem azzal az emberrel aki elsőnek nálam volt kint személyesen, azt mondta hogy jövő héten eljön elviszi a tévét megint és egy hétig "gyepálni" fogja. Valamint nyugodjak meg valami megoldást kerítenek a problémámra.
Ezt megvárom ezután teszem meg a többi lépést ha szükséges....
-
Bogyi007
veterán
válasz
kovi1970 #130671 üzenetére
Nem véletlenül nem cserél a szerviz, ha ugyanis kicserélnek kvázi mindent és utána újra hibás lesz akkor jöhet ez...
SAMSUNG ELECTRONICS MAGYAR ZRT.
Budapest 62 postafiók 890. 1385.
Samsung Electronics Magyar Zrt.Tel: 06-80-SAMSUNG (06-80-726-7864)
Fax: (36-1) 453-1104
www.samsung.com
Nyilvántartási szám: XXXXXXXX
Tisztelt Krisztin Zoltán!
Levelére válaszolva szeretnénk értesíteni, hogy Szuper-Elszó 57 Kft. - szervizpartnerünk tájékoztatása, alapján a hibás teljesítés az UE50MU6122KXXH típusú, XXXXXXXXXXX gyári számú készülék kijavításával megszüntetésre került, a korábban tapasztalt kellemetlenségek miatt, szíves elnézését kérjük.
Amennyiben készüléke használata során ismét problémát tapasztal, kérjük jelezze felénk ezen az elérhetőségen, hogy segítséget nyújthassunk ügyével kapcsolatban.
A hatályos jogszabályok értelmében kötelességünk tájékoztatni, hogy amennyiben fenti álláspontunkat nem fogadja el, úgy az illetékes hatóságokhoz vagy bíróságokhoz fordulhat, ezen szervek listáját a csatolt dokumentumokban találja meg:
1. Békéltető Testület, vagy
2. az Ön lakhelye szerint területileg illetékes Járási Hivatalhoz, illetve
3. a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróság.
További kérdés esetén kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat bizalommal a 06 80 SAMSUNG (06 80 726 7864) ingyenes telefonszámon.
Budapest, 2019.02.26.
Tisztelelettel:
Samsung Electronics Magyar Zrt
Ügyfélszolgálat
2 melléklet (itt mellékelték a Járási Hivatalok és a megyei Békéltető Testületek elérhetőségeit
-
Bogyi007
veterán
Nem tudom srácok, lehet hogy az lesz hogy valahogy még talpraállíttatom ezt a tévét s aztán teljesen máshol használom/használjuk majd.
De mindenesetre furcsa ez számomra hogy a hibás esetek 75 százalékában hajnalban minden okés volt aztán délután hazaérkezve meg a tévé piros villogó ledje fogad...
Már gondoltam arra is hogy a Digisek olyan december körül hozták a faluba az optikai kábelt - viszont a rendszer még nincs bekapcsolva a faluban a póznákon a fejeket pl. csak most élesítik s szerelik fel...
-
Bogyi007
veterán
válasz
FollowTheORI #130602 üzenetére
Egyszer volt ez a PC-s szitu ahogy írtam, a négyből. A másik három esetnél SEMMI nem volt se be, sem fel kapcsolva. Konkrétan otthon sem voltunk, használva sem volt a villanyhálózat. És mégis reggel még világított a tévé délután meg már villogott...
S mint írtam kivétel nélkül minden eszközöm rendben működik legyen szó tévéről, konzolról, hálózati elosztóról, stb. Az első meghibásodás után a lehető legnagyobb körültekintéssel az eddigieknél is jobban szét lettek választva az eszközök, hogy melyek hova milyen konnektorhoz és elosztókba lettek csatlakoztatva. Itt tenném hozzá, már több éve használok túlfeszültség-védelemmel ellátott elosztókat is, amiket már cseréltem is az évek alatt...
Ez egy nagy családi ház egyébként s a maga 31 évével így nem mondanám öregnek sem az elektromos hálózatát. Az viszont tény hogy a faluban maga a régi Démász (most ugye állambácsi tulajdona) többször is vitapartner volt a gyenge áram végett.
Viszont most egy pereskedés során ki lehet találni hogy egy állami villanyáram-szolgáltatóval szemben és egy állami stratégiai partnerrel szemben (ez a Samsung) éppen egy hazai üzemben gyártott készülékük esetében mennyi esélyem lehetne...
Megmondom konkrétan ZÉRÓ...
ÍGY VEGYETEK HAZAI GYÁRTÁSÚ TERMÉKET. Volt román gyártású Samsung Tv-Monitorom (a linken találtok terméktesztet is, egyébként ezt vettem át személyesen a nagy Samsung irodában a Dunavirág utcában nyereményjáték után) annak sem volt baja nálam...
Visszatérve a hálózat-cseréhez, számlaképes helyi villanyszerelő beszélt le arról hogy nekiessek a háznak, mert érdemi javulást nem érnék el éppen a szolgáltató miatt...
De nincs is kedvem újra leírni mindent. Most megvárom a hivatalos válaszlevelet a Samsungtól.
-
Bogyi007
veterán
Fölösleges, lemértünk már mindent, mindenhol terheléssel, az nélkül - konnektorokat és elosztókat. 219V a lakás minden pontja. Ezen a Samsung tévén kívül, az összes korábbi Samsung és LG tv-monitorom, a nevetséges elektronikából összerakott 43"-os Blaupunkt tévémnek és most jelenleg az 5 éves LG Lcdnek és az 1 éves (ergo újabb mint a Samsung) Philips Lcdnek sincs semmi baja. A Ps4 Pronak és az Xbox One S konzolnak dettó....
Itt a Samsung technika túl vacak és érzékeny, miatta nem robbantom szét a falat. Akkor inkább lepasszolom majd páromék rokonságába legfeljebb...
-
Bogyi007
veterán
-
Bogyi007
veterán
válasz
Bogyi007 #130588 üzenetére
Ja meg persze szerintük a tévére csatolt Hdmi eszközökkel csatlakozó gép közül okozhatja az egyik a problémát...
Xbox One, Playstation 3 és 4 közül valamelyik.
Ahamm... Konkrétan ezeknek az eszközöknek köszönhető kvázi ez a szabvány szinte, de legfőképpen miattuk terjedt el...
Ha még hibásak lennének a másik két tévét is kinyirták volna...
-
Bogyi007
veterán
válasz
Celtis #130580 üzenetére
Szegedi Samsung Szerviz hívott...
A lényeg röviden, a múltkori panel és kijelző cserével (és a korábbi alaplap cserével együtt - amivel így konkrétan mindent cseréltek a tévében) ők kvázi tisztára mosták magukat, ezt tudják leírni a szakvéleménybe a központ felé, az hogy ugyanaz a meghibásodás állandóan és az hogy miből következik be, azt nekem kell bizonyítani...
KB úgy jött ez le (saját nyelvre lefordítva) hogy vidéki paraszt ne vegyen otthonra modern tévé készüléket (az más kérdés hogy másmilyet már nem kapsz), mert ha meghibásodik akkor ráfogják arra hogy nincsenek megfelelő körülmények a használatához s ez garancia és cserekizáró ok...
Magyarán mondva szerintük, ha én 4K tévét szeretnék használni akkor a teljes lakásban az összes kábelt cseréljem ki (szerintük a Samsung 230 Volt és feletti hálózaton használható - hahahaha) az összes szomszéddal írjak alá egy igazolást, hogy bármilyen áramingadozást amit ők okoznak és abból károm fakadna, azt ők kifizetik és persze a faluba érkező megfelelő villanyáram-erősségről is én gondoskodjak, hogy az ne ingadozzon és az se okozzon galibát....
Nem ám hogy a Samsung gyártana MEGFELELŐ ELVÁRHATÓ MINŐSÉGŰ készüléket....
-
Bogyi007
veterán
Szerda este írtam a sehsupport@samsung.com címre a levelet amire másnap fél 10-kor reagáltak, azóta semmi.
Mikor és mit lépjek következőre? Kérdezzek rá vagy esetleg indítsak a Szegedi szerviz irányából is?
-
Bogyi007
veterán
válasz
Celtis #130456 üzenetére
Egy alaplap, egy táp és egy kijelzőcserén én is túl vagyok, a hiba mégis mindig előjön újra meg újra....
-
Bogyi007
veterán
válasz
Celtis #130435 üzenetére
Tisztelt XXXXX YYYYYY!
Sajnálattal olvastuk levelét, melyben készülékével kapcsolatos elégedetlenségéről tájékoztatta ügyfélszolgálatunkat.
Szeretnénk elnézést kérni az Önt ért kellemetlenségekért.
Értesítjük, hogy az Ön által küldött dokumentumokat megkaptuk, azokat köszönettel vettük.
Ügyének kivizsgálása folyamatban van, a válaszig szíves türelmét kérjük.
Tisztelettel:
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat"
Válaszüzenetben megköszöntem az eddigi gyors választ valamint elküldtem nekik a két chat ablakos üzenetváltásomat még nekik (ezekre is hivatkoztam a levélben) amiket az ügyfélszolgálattal csináltam.
-
Bogyi007
veterán
válasz
Celtis #130331 üzenetére
Én folytatom a gondolatmenetedet, tegnap felhívtam a terméktámogatási részleg ingyenes számát, ahol egy kedves hölgy fogadott. Elregéltem neki mindent ami eddig történt (egyes részeket kihagyva) és megadta a sehsupport@samsung.com címet és a hívásom nyilvántartási számát.
Aztán itt a topcban találtam egy útmutatót, hogy nagyjából mit kell írni erre a címre. Nos ezt megtettem és leírtam hogy a mostanra kvázi 4x-i ugyanazon hiba miatt megoldást szeretnék, ami lehetőség szerint egy jól működő készüléket jelentsen, ergo leírtam, hogy a Telekomnál ehhez egy csereigazolásra volna szükségem, de minden más cserét is elfogadok - tekintettel arra is hogy az én MU6122-es készülékemből már nincs gyártva és forgalmazva így az NU7-es sorozatra való csere vagy akár kisebb kijelzővel rendelkező de ár/érték arányában egálban levő készüléket szeretnék és persze továbbra is szeretnék elégedett Samsung tulajdonos maradni...
Azt már csak halkan jegyzem meg, ha a Telekom más típust adna az se volna ellenemre...
-
-
Bogyi007
veterán
Nincs vége a kálváriának.....
Múlt héten írtam hogy hazahoztam a Samsung tévémet a szervízből, azóta minden este a használat után a tévét leválasztottam a hálózati áramról (kihúztam az elosztóból) és csak akkor dugtam vissza az elosztóba, amikor is azt használni akartam.
Így történt ez ma is. Bedugtam vissza az elosztóba a tévét, ami annak rendje és módja szerint működött is, ezután bekapcsoltam a Pc konfigurációt (ami egy másik elosztóba van csatlakoztatva és másik konnektorból kapja az áramot - viszont a lakás villanyóraszekrényénél található biztosítékok szempontjából a tévé és a Pc konnentora is ugyanazon helyen van.) és a tévé abban a pillanatban kikapcsolt és a szokásos készenléti piros led villogás jött elő megint. A tévét megint nem lehet bekapcsolni és használni.
Konkrét fizikai kapcsolat a tévé és a pc konfiguráció között nincs, egyedül a Telekomos hálózati elosztóba van mindkettőjükbe Lan kábel csatlakoztatva, de bekapcsoláskor nem hinném hogy ennek lenne jelentősége.
Egyszerűen nem értem mi a franc lehet a probléma konkrétan....
Annyi kiderült hogy a Pc bekapcsolása hatással volt rá, mert fordított esetben (ilyen volt már a szűk egy hét alatt - Pc be volt kapcsolva és a tévé lett később bekapcsolva) semmi probléma nem volt.Lehet hogy a Pc-vel van valami gubanc? Vagy a háznak ezen villanyáram részével vagy a konektorokkal vagy a biztosítékkal ami a két konnektorhoz tartozik?
Nem tudom mi tévő legyek.....
-
Bogyi007
veterán
Samsung 2019-es felhozatal...
Iden úgy tűnik RU7-es sorozat lesz a korábbi MU6-os és a tavalyi NU7-es széria neve. -
Bogyi007
veterán
válasz
Celtis #129937 üzenetére
Annyi biztos hogy a Ps4 Pro-val már többször előfordult hogy a bekapcsoláskor azt írta ki hogy nem megfelelően lett leállítva (készenléti módban szoktam hagyni) - ezt akkor szokta produkálni amikor hirtelen áramszünet van, ilyenkor általában az Xbox is hosszabb töltési idővel kapcsol be - az is teljes újraindítással kapcsol be a megszokott gyors indítás helyett..
Ezen gyors áramszünetekről gondolom hogy nem tehetnek esetleg jót a tévének sem és erre talán jó megoldás lehetne egy szünetmentes tápegység.
Vagy pedig a tévét kihúzom reggel amikor elmegyek otthonról... -
Bogyi007
veterán
Hazaérkezett tegnap a tévém közel két hét szervizben tartózkodás után, és a korábbi alaplap csere után most tápegységet és kijelzőt is cseréltek benne. A szervizesek elmondása szerint kvázi csak a hátlap maradt mostanra az eredeti benne.
Eredetileg ez az elrendezés volt a koncepcióm de végül a barna földelt elosztót raktam a messzebbi konektorhoz és arra csatoltam azt a túlfeszültség-védelmes elosztót amin egy kapcsoló van - ezen van a tévé, a Digis és Telekomos hálózati elosztó valamint a Ps4 Pro és az Xbox.
Vettem egy ilyen hosszabbítót
amit a másik szabad konnektorba dugtam és ehhez a másik túlfeszültség-elosztót kötöttem rá és ebbe van csatolva a PC, a hangfalszett és a dekóder az LG tévé és a Ps3.
Remélem így már nem lesz probléma, bár egy szünetmentes tápegység közbeiktatásán még gondolkodom a Samsung tévé és a konzolok felé.
Ennek volna létjogosultsága szerintetek és ha igen akkor milyet volna érdemes vennem?Valamint ami lényeges kérdés: azzal hogy szinte csak a tévé burkolata az eredeti mostmár, így változott-e valamit a meglevő garancia (idén december 13.-ig érvényes) a készülék esetében vagy csak akkor lenne változás, ha például konkrétan kicserélték volna a tévét egy másikra és új szériaszámot kapott volna?
-
Bogyi007
veterán
Hmmmm....
Egy felhasználói vélemény... -
Bogyi007
veterán
válasz
Celtis #128331 üzenetére
Még egy átrendezést csináltam, de most az elosztóknál.
Eddig ez volt a tv alatt balról és ebbe volt a Samsung tévé is beledugva - meg a Pc is (a tévé sima dugaszos a Pc nagy földelt csatlakozós egyébként)
Ez van most a helyén és egyben ez volt a fali konnektorba dugva korábban - ebből ment egy5 méteres vastagított (narancssárga) földelt hoszabító a fentebb említett 6-os elosztóba.
Ez volt és van is jobb oldalt a tévé alatt.
És ezen adatok vannak az elosztóra írva:
Most közvetlenül a falba van bedugva ez az 5 méteres hosszabító és így van összekötve a fenti módon írtak szerint.
Valamint még egy ilyen elosztóm van itthon - de ezt nem szívesen használnám fel.
De ami a lényeg: Most délután megpróbáltam a tévét újra hálózatra kötni, természetesen sikertelenül - egy pillanatra felvillant a Samsung Smart felirat aztán máris jött a szokásos készenléti piros ledfény villogása.
Így most jobb lévén kuporgok az Lg tévém előtt és számítógépezek és ha valamelyik konzollal kicsit játszanék vagy tévéznék, akkor ezen ütöm el az időt.
És persze várom a Samsung szervízesek érkeztét, akik ígéretük szerint hoznak új tápegységet a tévéhez.... -
-
Bogyi007
veterán
Január 7.-én cseréltek alaplapot a Samsung UE50MU6122-es tévémben, annak következtében hogy a tévét nem lehetett bekapcsolni és csak a piros készenléti led villogott.
Múlt hét csütörtökön estére ugyanez a probléma jelentkezett a tévénél (tehát másfél hétre a javítás után), szervizt felhívtam elmondtam a szitut és megbeszéltük hogy megpróbálom elvinni hozzájuk (előtte ők voltak kint nálam) de beszéltek arról, hogy tegyék egy próbát még indulás előtt, úgy hogy a tévé ne legyen semmire se rákötve és úgy próbáljam bekapcsolni. Ez péntek délután volt. A tévé bekapcsolt. (Ezt egyébként el játszotta a január 7.-i szervizelés előtt is).
A szerviz azt javasolta hogy egyesével csatoljam rá az eszközöket és megkérdezte hogy egyébként mik vannak hozzácsatolva. Mondtam hogy egy Xbox One S, egy Ps4 Pro és a PC Hdmi-n keresztül valamint a Digi kábel koaxon s egy digitális dekóder ami kiszolgál egy Logitech Z506 típusú 5.1-es hangszórórendszert.
Na itt szólt a szervizes, hogy állj itt a PC a probléma. Biztosan földhurkot okoz és ezért csinálja ezt a tévé. Kétkedve fogadtam ezt, de üsse kavics megoldottam a dolgot a átrendeztem a szobát így.
Ebben a felállásban a Sansungra Hdmi sorrendben (1,2,3) a Ps3 az Xbox és a Ps4 volt kötve a Digi Kábel egyik koax csatlakozója egy Lan kábel a Telekomos elosztóból (erről minden más eszköz kap netet) valamint egy optikai kábel segítségével egy Sharkoon X-Tatic Digital 5.1 dekóder.
A PC a másik tévé Hdmi-Dvi csatlakozójára lett rákötve és abba a tévébe is megy egy Digi koax kábel.
Ez az összeállítás péntek estére lett kész. Működött is aznap, szombaton és vasárnap éppenhogy csak be lett kapcsolva a tévé, hétfőn délután úgy éjfélig volt használva és utána kikapcsoltam.
Tegnap reggel fél ötkor mentem el otthonról és a Samsung tv készenléti piros led fénye világított is rendben.
Este nyolckor mikor hazaértem és kapcsolnám be a tévét megint villogott a készenléti piros fény és ismételten nem lehetett bekapcsolni a tévét. Leszedtem a maradék Hdmi-n található eszközöket (konzolok) a Digi koaxot és az optikai kábelt és vártam pár órát. Ezután csak a hálózati tápkábelt dugtam vissza az elosztóba (ami természetesen túlfeszültség-védelemmel van ellátva) és továbbra is villogást tapasztaltam.Ez van most és nem tudom mit tegyek - persze azon kívül hogy újra hívom a szervizt és/vagy a Samsung Magyarország központi ügyfélszolgálatát...
Garancia még december 17-ig van a tévére, valamint Telekom részlet van rajta kvázi ugyanaddig...
-
Bogyi007
veterán
Na most jött el az a pillanat amikor ezt a Szarszungot (UE50MU6122) úgy ba**om ki az erkélyablakon hogy garantáltan földet is érjen! Múlt hét hétfőn voltak kint a szervizesek alaplapot cserélni benne a hibabejelentésem után, erre tegnap este ismét ugyanazt a hibát hozza a készülék.
Itt egy videó is a jelenségről - A másik Led fény a Ps3 SuperSlim felől jön.
-
Bogyi007
veterán
válasz
Tomi8822 #126892 üzenetére
"Bízunk benne, hogy készüléke hosszú ideig rendeltetésszerűen fog működni."
De édesek... Én is valami hasonlóban bíztam tavaly az UE50MU6122-es megvételekor, most meg miközben várom a garanciális javítást, közben azon cidrizek hogy utána a tévé kibírja azon túl is még hogy lejár majd rajta a Telekomos részlet...
Jelenleg jobban örülnék annak ha nem lehetne javítani és a Telekom abban az értéksávban felkínálna egy másik készülék választásának a lehetőségét...
Nagyot csalódtam a Samsungban hogy éppenhogy egy év után máris meghibásodott a tévéjük...
-
Bogyi007
veterán
válasz
hjtz4t3wrseg #126764 üzenetére
Amit írok egyben válasz (#126479) ΞΔGLΞ korábbi felvetésére is...
Ha egy éve hasonlóan vadásztam volna a tévémre akkor már éppen lejárt volna az éppen 1 éves elmúlt készülékem ilyenféle garanciája.
Szerencsére én is megbízható hazai cégtől vettem a tévémet és bár a meghibásodás 4 nappal már túl van az 1 éves időtartamon így nyugodtan várom majd a közeli (50 km-re levő) szervizesek házhoz jövetelét és az esetleges helyszíni javítást vagy pedig azt hogy elvigyék a készüléket és majd megjavítva visszahozzák.
Ugyanis tényleg igaz a hír. Ha a készülék súlya nagyobb mint 10 kg és a hibát lejelenti az emberfia a Samsung ügyfélszolgálati elérhetőségeinek valamelyikén (telefon vagy chaten keresztül) és megvan a számla és a KITÖLTÖTT jótállási jegy (esetemben a Telekom minden zokszó nélkül kitöltötte kérésemre az ügyfélszolgálatukra bemenve) akkor egyeztetés után a legközelebbi szervizes partner kijön a lakásra és megoldja vagy helyben vagy elszállítva ingyen és bérmentve a problémát.
Nekem már Szegeden többször is volt dolgom az ottani szervízzel (Szuper-Elszó) és most is elébe mentem a dolgoknak és rá is kérdeztem hogy tényleg működik-e a dolog így. Azt mondták, hogy igen, csak ha már rákérdeztem akkor egyezzünk meg abban hogy nem így az ünnepek alatt veszem fel a hibát az ügyfélszolgálatnál és visszük át nagy valószínűséggel jövőre a dolgot, hanem majd január 2.-án indítom el az ügymenetet.
Mivel jól ismerem a céget és eddig is korrekten jártak el velem így ezt meg is beszéltük egymással.Az ilyen esetek végett is javaslom hogy inkább megbízható helyről szerezd be a tévédet s ne ilyen kapualjakban működő sufniboltból...
Nem éri meg azért a pár ezresért a kockázat... -
Bogyi007
veterán
Samsung UE50MU6122-es tévém nem kapcsol be a távirányítóra (hagyományos BN59-01268D) csak a piros led villog. Tegnap este semmi baja nem volt még. A tévé szinte napra pontosan egy éves. Xbox One S, Ps4 Pro és asztali gép van rákötve. És a fali konnektortól a túlfeszültség védős elosztóig földelt az áramellátás is.
Most ki van húzva hálózatról hogy teszteljem hogy nem. Vészmódba váltott-e le...
-
Bogyi007
veterán
válasz
manager2220 #124927 üzenetére
Az MU6122-es tévém tudja...
-
Bogyi007
veterán
-
Bogyi007
veterán
válasz
Meridius11 #124529 üzenetére
Én biztosan nem cserélném le...
HDR terén nem sok különbség lehet, viszont az idei NU szériás készülékeken nincs DTS, kevesebb csatlakozó is van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új Dell 13 XPS 9315 Touch 4K+ HDR DolbyVision i7-1250U 10mag 16GB 512GB Intel Iris XE Win11 Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E6530 - i5-3GEN I 4GB I 500GB I HDMI I 15,6" HD+ I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Dell Latitude E5550 - i3-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 15,6" HD I W10 I HDMI I Cam I Gari!
- Windows, Office licencek kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól - Automata kézbesítés utalással is!
- Telefon felvásárlás!! Xiaomi Redmi Note 13, Xiaomi Redmi Note 13 Pro, Xiaomi Redmi Note 13 Pro+
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest