Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sagajr78

    tag

    válasz SaGa59 #3913 üzenetére

    Nem kell rábökdösni semmilyen artifact-ra a kreáláshoz. Ha vannak receptek, akkor azokra kell csak rábökni. Amennyiben van minden ami a kívánt új artifact-hoz kell, csak dupla katt a receptre és már be is rámolta a cuccokat a merger-be és lehet rábökni az indításra. Ugyanakkor a patch-elt változatnak ugyanaz a baja mint a patch után a javításoknak volt. Csak az első cuccot engedi létrehozni, szóval ha több recept van akkor is csak a receptek közül az elsőt hagyja gyártani. A nem hivatalos bugfix ezt is helyrehozta.

    pisztoly:
    Válts megjelenítés típust. Ha eddig static-ban nyomultál állj át dynamic lighting-ra, ha dynamic volt akkor keress másikat a lehetőségek között. Sokszor ennyi is elég hogy megoldódjon a probléma.

    Maci2013:
    Dehogy. Van annál sokkal egyszerűbb megoldás is. Első lépés hogy semmi Dx10, sőt akár vedd le static lighting-ra a beállítást. A második, hogy tekinteted fel ne emeld a karaktered lába előtti talajról. Mindegy mi történik, te csak bámuld a talajt és simán, gond nélkül átjutsz a problémás helyen ahol a kismillió effekt vágja ki az embert a programból. Ha nem látod azokat nem okoznak gondot. Ugyanezzel a megoldással fagyás nélkül letudható a szarkofág részleg is az erőműben.

Új hozzászólás Aktív témák