- iPhone topik
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- MIUI / HyperOS topik
- Magisk
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G31 - inflációkövetés
- Mobil flották
- Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
Hirdetés
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
ph Az amerikai cég legfrissebb szériája kétféle méretben választható, és fél évtizedes jótállással kecsegteti leendő gazdáit.
Új hozzászólás Aktív témák
-
negyven2
veterán
Kikerültek az első beszámolok a PC-s változatról. Ezeket, a pár órás tesztidőszak alatt tapasztaltak alapján írták. A játék egy 1T-os B SSD-én, egy Intel Core i9-9900K, 32GB RAM, és egy RTX 2080 Ti konfiguráción futott 4K/60fps mellet. Természetesen szebben nézet ki mint a One X-es változtat, de a leginkább észrevehető változás a 60fps megléte. Maga a játék ezen a tesztgépen azért látványos is volt köszönhetően azért a jobb fény és köd effekteknek, a magasabbak minőségű textúráknak, és a megnövelt draw distance-nek (vagyis a messze lévő objektumok is sokkal élesebbek). A grafikai beállításokat elég aprólékosan tudjuk majd beállítani. Vagyis sok lehetőségünk lesz testreszabni a játék teljesítményét.
A sok apró újdonság mellet (bonusz fegyverek, mellékküldetések) egy nagy újdonság van a PC-n, pedig a teljes értékű Photo Mode (olyan mint minden más open world játékban is van, vagyis egy free camera), aminek rengeteg beállítási lehetősége van. Mikor rákérdeztek arra, hogy ezt és a többi PC-vel érkező apróságot (plusz fegyver, mellékküldetés, skin) megkapják-e majd a konzolos kiadások, a válasz az volt, hogy erről jelenleg még nem nyilatkozhatnak.
Bár a játék egy RTX kártyán futott, de a Red Red Redemption 2 nem támogatja a valósidejű sugárkövetéses eljárásokat (ray tracing). Hogy ez a funkció később bekerül-e a játékban, arra az volt a válsz, hogy jelenleg ez nem szerepel a prioritásaik között).
Illetve azt is elmondták, hogy a már meglévő Red Dead Online-os profilunkat nem hozhatjuk át, az ott megszerzett extra dolgainkat nem kapjuk meg a PC-s kiadásban (kérdéses, hogy a Grand Theft Auto Online-ban megszerzett extrákat megadja-e???), vagyis mindenki nulláról kel majd útra, az online vadnyugaton.
A módtámogatásról annyit írtak, hogy ugyan az az elv lesz érvényes, mint Grand Theft Auto Online-ban, vagyis a nem kereskedelmi célú, csak a egyjátékos részben használható módokat nem bántják. Az Online rész módolását viszont ugyan-úgy büntetni fogják.
Természetesen a játék teljesen jók irányítható majd billentyűzettel/egérrel és kontrollerrel is, és bármikor válthatunk ezek között.
Kérdés, hogy megmarad-e az ami konzolon, hogy teljesen mindegy, hogy milyen célzásrásegítést használunk, mindenki ugyan abban a lobby-ban játszik, vagyis nincsenek különszedve a lobby-k mint Grand Theft Auto Online-ban (lényegében egy lobby van)
Amúgy az Online része egy az egyben megegyezik majd a konzolos kiadással, vagyis a PC-s induláskor a Frontier Pursuits-al felturbózott Online-t kapja meg mindenki. Cross-Play nem lesz!Továbbá: Valószínűleg a Steam-es megjelenéssel egy időben érkezik majd a Director Mode is játékba...
[ Szerkesztve ]
"Fact. Bears eat beets. Bears. Beets. Battlestar Galactica."