- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Kis telefon hatalmas teleppel
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
DirectX 11 és 12 esetében ez teljes egészében csak AMD GCN-en működik.
A Vulkan API-val a SPIR-V már eleve tartalmazza a readFirstInvocationARB-t, a ballotARB-t és a gl_SubGroupInvocationARB-t, csak nincs még olyan GLSL specifikáció, ami ezeket kihasználhatóvá teszi. De elvben a SPIR-V szabványossága miatt az a shader, amit az AMD-re lefordítottak és a fenti három funkciót használja futtatható Intel és NV hardveren is. A többi funkció viszont itt is csak AMD GCN-en működik.
Annyi adalék, hogy az NV a GDC-n mondta, hogy egy ballot shader kiterjesztést elérhetővé akarnak tenni DX12-re még idén, amihez ugyan nem lesz jó a konzolos shader, de a funkció legalább meglesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A port önmagában mindenképpen megvan PC-re, ha az adott eljárás nem támogatott, akkor keresnek alternatív megoldásokat, de pont az a baj, hogy ezeknek az alternatív irányoknak az optimalizálására már nem marad pénz. Szóval sokkal célszerűbb a konzolra költött optimalizálást áthozni, csak eddig nem tudták megtenni, mert túl sok dolog hiányzott az API-kból. Most már meg tudják tenni. Kvázi azokból a dollárszázezrekből, amit betolnak konzolba a PC is direkten képes lesz profitálni. Lehet hogy nem a konzolos gyorsulás 100%-át, de annak a jó 70-90%-át mindenképp, ami már jobb a mostani 0%-hoz képest.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ami pénzt költött az adott fejlesztő konzolon effektekre, optimalizálásra, spéci trükkökre, stb., azt ezzel hozhatja PC-re. Nem mindet persze, mert a konzol még ennél is többet megenged, de a leginkább elterjedt funkciókat elérhetővé tették. Értsd azokat a funkciókat, amelyeket szinte mindenki használ konzolon.
Akik ezeket használják konzolon, azok az eredeti kód felhasználásával szimplán áthozhatják azt a sebességelőnyt, amit konzolon képesek biztosítani, és esetlegesen azokat az effekteket, amelyeket konzolra megírnak, de PC-re már nem tudják portolni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Futás, futópályák
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Riasztó topik
- Építő/felújító topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Bundle topik
- RETRO beárazás (mobil, PC, konzol)
- Linux kezdőknek
- Iszonyatos mennyiségű hulladékkal járhat a Windows 10 terméktámogatásának vége
- Projektor topic
- További aktív témák...
- Lenovo X1 Yoga G6 i7-1185G7 32/512GB SSD FHD IPS Touch Win11 (lízingelt)
- Az ASUS TUF Gaming B550-Plus csak rád vár! Kamatmentes rèszletre is!!
- AKCIÓ! Dell Latitude 5440 14 FHD üzleti notebook - i5 1335U 8GB RAM 256GB SSD Intel Iris Xe
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad 40AS USB-C docking station (akár 3x4K felbontás)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest