- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Prohardver app (nem hivatalos)
- Légies iPhone halvány színei
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- 8300 mAh, maradhat?
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony WF-C710N - átlátok rajta
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 4G
Új hozzászólás Aktív témák
-
Z10N
veterán
Tenyleg fair dolog osszehasonlitani a teljesen ujat es az eggyel korabbit
Honnan tudod, hogy ugyan olyan uarch lesz. Ha nezted a slideokat akkor lathattad a nagybetus NEW feliratot. Egy leak ota pedig tudjuk, hogy "completely new".
En csak azt hallom a pascal ipc-ben nem nott a mxw2-hoz kepest es emiatt sokan fanyalognak is. Csupan orjellel, bruteforce-szal oldja meg a teljesitmeny kerdeset.
-
zseko
veterán
"ezért volt bukta a Mantle is."
Úgy tűnik te sem vagy vele tisztában, mi értelme, vagy mi haszna is (volt) valójában a Mantle-nak.(#55) R9DEON: mint vevő, mindig is jobban érdekel(t) az alacsony ár, mint az eladó 'érzékenysége'
Akkor tudtál fejleszteni gépet relatíve olcsón. Most? Egy 7870OC helyett mit lehet kapni olcsón ami megérné a váltást? Semmit. 10-15% növekedés, az nem növekedés. Hát még 80+ ezerért. Minimum 30%.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Malibutomi #75 üzenetére
Ha az MS annyira akarná ezeket PC-n látni, akkor áthozta volna őket a D3D12 mono API-ból a PC-s D3D12-be. De akkor ugye a konzol optimalizálásból eredő lényeges előnye csökkenne a PC-vel szemben.
Szeretik a PC-t no, de annyira azé nem. -
Valdez
őstag
Azt ugye vágod, hogy a pascal nem jobb ipc-ben mint a maxwell? Jelenlegi előnye mind az órajelből ered?
Szerintem el tudnak érni a gcn4-el jelentős többlet teljesítményt, elég durva lenne ha ilyen komoly ugrással a gyártástechnológiában ne tudnának (még akkor is hacsak az órajeleket tornázzák fel ők is). -
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván nem. Az AMD-t is másfél évig győzködhették a fejlesztők, hogy ezeket hozza be PC-re. Mert amúgy egy ilyet kiadhattak volna két-három éve is. Ez már csak azon is látszik, hogy az előző évi GDC-n nem egy fejlesztő sírt azért, hogy ezek a funkciók nincsenek PC-re.
Szóval természetesen az egész azért született meg, mert a fejlesztők addig baszogatták érte az AMD-t, amíg megunták a hárítást és megcsinálták nekik. Fejlesztői könyörgés nélkül ilyet az életben nem csináltak volna. -
mildwood
tag
Ez mind szép és jó, de ugye mint ebben az iparágban, semmi sem úgy működik, hogy csettintek azt megy. Ennek még bőven kell idő, hogy használják is elegen. Másrészről miz akar az AMD ha Nvidián nem lehet használni ezt a cuccost. Ez azt jelenti, hogy 2-3 nagyobb fejlesztőn kívül senkit nem fog érdekelni...harmadrészt, ami kiforrott már a mostani generációban konzolokon, az kb addigra fog pc-n mire a következő generáció kijön...azt meg senki sem tudja milyen lesz.
Más: A PS Neo egy nagy marketingbomba, semmi hír, hogy bemutatnák E3-on, az Xbone is egy kacsa, hogy erősebb lesz...csak egy tv-t meg sticket akarnak bemutatni...Én már megtanultam, hogy a biztos, működő dolgokért kell fizetni, nem a "Majd jó lesz ám, mert ELMÉLETBEN már tök király, erős, egyszerű." dolgokért. De várom már az E3-at..
-
Malibutomi
nagyúr
Ez a paper launch.
Bemutatjak, de majd csak egy honap mulva lesz kaphato. Akkor is csak a Fanboy Edition egyelore.
Hard launch mikor a bemutatas utan rogton kaphato a termek.A Pascal teljesitmenytol meg nem kell seggreesni, ez normalis egy generacio+ csikszelesseg valtasnal, hogy sokkal gyorsabbak lesznek a kartyak.
Legutobb mikor bejott a 28nm az azon jeszulo kozepkategorias kartyak tudtak az elozo generacios csucskartyak teljesitmenyet.(#67) jacint78
Az eddogi infok alapjan a Pascal kevesebbet valtozott a Maxwellhez kepest, mint a Polaris az elozo GCN-hez kepest.
Az eselytelensegrol neg annyit hogy a 980ti kivetelevel a tobbi szegmensben inkabb az AMD kartyak gyorsabbak mint az NV ellenfeluk (390-970, 380-960).(#63) Gpety
Így legyen, de a GTX1070 közelébe lövik az erősebbet árban, teljesítményben pedig állítólag sehol sem lesz hozzá.Ez igy konkretan stobasag tobbszorosen is. Egyreszt a teljesitmenyt nem tudni, masreszt ez elvileg a 380 utodja lesz, vagyis joval olcsobb mint az 1070.
-
Raysen623
addikt
Na igen, 3 nap múlva megvehetsz elvileg egy limitált szériás kártyát, ha egyáltalán hozzájutsz. Ezt is inkább a fejlesztőknek és fanoknak találták ki, csak hogy keltsék a hype-ot ami körüllengi. Na ez a nevetséges.
Teljesítményétől is csak ti vagytok hasra esve, holott a kötelező gyorsulást és fogyasztáscsökkenést hozza csupán semmi többet, GPU fronton meg félmunkát végeztek a fejlesztők szokás szerint csak hogy legyen mégegy rókabőr majd rajta jövőre, csak nektek de azt is egy hatalmas paper launch-al körítve."1080 klasszisokkal gyorsabb mint a Titan" - talán a titan volt egy elkúrt valami, amit már a 980Ti is be tudott hozni. Nem nehéz ezt űberelni az NV-nek.
(#67) jacint78:a geforce-oknak is ugyanaz az architektúrájuk ha nem tünt volna fel. Csíkszélességet váltottak és tovább csiszolták egy kicsit a meglévőt, beleraktak végre olyasmit is amit korábban kidobtak a kukába.
-
Gpety
tag
válasz
távcsőves #66 üzenetére
Dehogy paper launch. Bemutatták, egyből mondták is, hogy mikortól lesznek kaphatóak. A 1080-nak még vagy 3 napja, a 1070-nek meg két hete van és elérhetőek. Az árazás kétoldalú. Egyrészt a 1080 klasszisokkal gyorsabb mint a Titan, mégis olcsóbb. Ez ugyebár jó. A 1070 is el fogja kb érni a 980Ti és Titan közti szintet. Hogy árban nem a jelenlegi 980/970-ek szintjéről indulnak az ezzel is indokolható, meg azzal, hogy ilyen teljesítményt nyújtó VGA-t egyedül az Nv tud felmutatni, tehát nincs versenyhelyzet. Az induló árak egyébkét őszre biztosan mérséklődni fognak, ahogy az megjelenés után lenni szokott , meg a raktáron lévő 980/970-ek is kifutnak. Sőt, jön az 1080Ti és az új Titan, de az 1060 is majd.
-
távcsőves
senior tag
Nem értek egyet veled teljesen. Pascal egy remekül kivitelezett (de tényleg zseniálisan) Paper Lounch. Még mindig nincs boltokban. Elöször a méregdrága fanboy edisön érkezik. 1070 meg hol van még... A volumen kártyák területén viszont, majd október vége felé (jön a karácsony ugye) nagy harcot várok. NV és AMD oldalról is kifejezetten jó kártyák érkezhetnek ár/teljesítmény/fogyasztás tekintetében. Ez kell a népnek.
-
Valdez
őstag
"A Polaris-ról tudjuk, hogy inkább csak teljesítmény/fogyasztás terén hoz előrelépést, illetve hogy jól lesz árazva. Így legyen, de a GTX1070 közelébe lövik az erősebbet árban, teljesítményben pedig állítólag sehol sem lesz hozzá."
De jól értesült vagy. Felfednéd forrásaid?
-
#52815360
törölt tag
-
Gpety
tag
Ha lesz mögötte teljesítmény, akkor jó taktika. Ha nem, akkor okkal hallgatnak. Az ember azt gondolná, hogy az ipari kémkedés tökéletesen működik, de abból is látszik, hogy nem, mivel az AMD a Pascal bemutatását követően előrébb hozta a Vega-t. Tehát meglepődtek és az eredmények lesújtóak voltak számukra és a partnereik számára. Na most el bírom képzelni, hogy mi lesz abból, ha valamit 2017 elején akarnak bemutatni és úgy hozzák előre, hogy a kapcsolódó HBM2 is kb. 2016 utolsó negyedében lesz sorozatgyártásra értett.
A Polaris-ról tudjuk, hogy inkább csak teljesítmény/fogyasztás terén hoz előrelépést, illetve hogy jól lesz árazva. Így legyen, de a GTX1070 közelébe lövik az erősebbet árban, teljesítményben pedig állítólag sehol sem lesz hozzá. -
-
Gpety
tag
Eddig ahol ezt a kérdést boncolták, mindenütt az Intel technológiáját hozták előbbre. Ilyen viszonylatban viszont mindegy is, az AMD jelenlegi 32nm-es FX procijaihoz képest az ugrás hatalmas lesz. Fogyasztás/teljesítmény szempontjából biztos előre lép az AMD, de hogy az Intelt befogná, az elég hihetetlen. Remélem jó lesz a Zen, vannak még csodák. Csak azért nem hiszek benne, mert eddig amit az AMD nyomott és demózott, azokról a megjelenést követően kiderült, hogy nem is olyan jó az az új, ami pedig jó belőle, az nem is olyan új. Az Zent pedig még csak nem is reklámozzák már egy ideje úton útfélen...
-
Gpety
tag
A VGA-knál az hiányzott már jó ideje, mint amit a Maxwell és a Pascal is hozott, hozni fog. Előző drasztikus fogyasztás csökkenést, utóbbi többszörös teljesítmény növekedést.
Az Intel nincs versenyhelyzetben, mégis gyakran vált generációt, a 14nm-t pedig két éve használják. Hol van ehhez az AMD, de még a Samsung 14nm-es finfet megoldása is gyengébb. -
Gpety
tag
A dia igazi is lehet, mert lesznek 16 magos Zenek is, olyan programnál, amik ezt erősen ki is használják, még akár felvehetik a versenyt az Intel i7-ekkel is. Máshol ne várjon senki csodát. Az Excavatorhoz képest azonos órajelen ~40% gyorsulást ígérnek. Ezzel az a gond, hogy a jelenlegi FX-ek ilyen téren nagyon gyengék, van mire ráígérni. Így már ismét hozni fogják a Phenom II-k, Sandy Bridgek szintjét órajel/teljesítmény viszonylatában. Ez a Skylake ellen kevés. Ha viszont jó áron és sokkal alacsonyabb fogyasztás mellett tudják ezt, akkor még sikeresek is lehetnek. Persze szerintem azt már felejtse el mindenki, hogy minden FX szorzózár mentes lesz, ilyen téren az AMD is "felzárkózhat" majd az Intelhez.
-
R9DEON
senior tag
Azért hogy nem jönnek évente új hardverek azt nem sírjuk vissza mert erősen lenyomták az előző évi használt hardver árakat és egy csúcs VGA esetében elég érzékenyen érintette a kedves eladót de ha megnézzük hogy az Intel hogy megszenved a 14nm -el az hogy ritkábban kapunk újat nem olyan meglepő.
-
Gpety
tag
válasz
távcsőves #51 üzenetére
Dehogy káröröm. Én magam is sajnálom, hogy hová jutott az AMD, meg az egész PC játékos szegmens. Annak idején még évente repkedtek az új hardverek, jó játékok. Ma már ennek nyoma sincs. Köszönet a konzoloknak, meg, hogy egy euro centért sokan eladnák az anyjukat is.
Felesleges utópiákat követni, nem is lesz ez jobb már. Azt is badarság hinni, hogy ha A gyártó valamit erőltet és azt nem támogatja B gyártó, az akkor is sikeres lesz. Nem lesz, mert egy szűk szegmensre olyat nem fejleszt senki, ami még azt a kicsit is megosztja. Na meg az olyan manipulációkról ne is beszéljünk, mikor bizonyos érdekek úgy intézik, hogy egy játék alapból lefoglaljon x memóriát, hogy 4Gb már ne legyen elég a futáshoz, vagy ugyan ezt teszi a magokkal/szálakkal. Ezért nem voltak soha sikeresek az AMD által nyomott Dx alverziók, a Mantle, de ha hardvert nézünk, akkor a HBM fejlesztési költségeit is egyedül nyeli most az AMD, mert az Nvidia okosan kivár. Mellesleg az AMD is meglett volna még nélküle, mert így teljesen biztos, hogy a Fury inkább elvisz, mintsem hozna a konyhára. Most meg hogy a zöldek bemutatták a Pascalt, az AMD csak kapkod, előre hozza a még így is későn érkező GPU-ikat, a ZEN sehol sincs. Lehet szándékosan teszik ezt, de előbb, vagy utóbb a többiek elmennek mellette, vagy már el is mentek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
DirectX 11 és 12 esetében ez teljes egészében csak AMD GCN-en működik.
A Vulkan API-val a SPIR-V már eleve tartalmazza a readFirstInvocationARB-t, a ballotARB-t és a gl_SubGroupInvocationARB-t, csak nincs még olyan GLSL specifikáció, ami ezeket kihasználhatóvá teszi. De elvben a SPIR-V szabványossága miatt az a shader, amit az AMD-re lefordítottak és a fenti három funkciót használja futtatható Intel és NV hardveren is. A többi funkció viszont itt is csak AMD GCN-en működik.
Annyi adalék, hogy az NV a GDC-n mondta, hogy egy ballot shader kiterjesztést elérhetővé akarnak tenni DX12-re még idén, amihez ugyan nem lesz jó a konzolos shader, de a funkció legalább meglesz.
-
Gpety
tag
válasz
Tigerclaw #47 üzenetére
Már léptek, októberben jön a PS4 Neo is. Ezzel gyakorlatilag az olcsó húsnak híg a leve bukást ismeri el a Sony. Durván erősebb GPU lesz a NEO-ban, kb 3-4 szeres teljesítménynövekedést várnak. A CPU-k állítólag a harmatos Jaguar magok maradnak, de legalább már nem 1,6, hanem 2,1 Ghz-n.
Akár PS5-nek is hívhatnák, de attól önérzetesebb a Sony, minthogy egy ilyen buktát nyíltan bevalljon... -
Tigerclaw
nagyúr
válasz
idegen lény #25 üzenetére
Igen, de maga a PS4 valószínűleg túl gyenge lesz az AAA kategóriás VR címekhez. Ez nem hiba, csak ahogy ma egy középkategóriás gamer konfig sem lesz elég erős a jelenlegi konzolok sem. Ha a PC-n sikeresen szerepel majd a VR, a Sony-nak muszáj lesz lépnie és ha a Sony lép, az MS-nek is kell.
-
Gpety
tag
válasz
távcsőves #45 üzenetére
Nevetni lehet, azon is megteheted, hogy van, aki 5 éve ugyan azt a CPU-t gyártja (ami már megjelenésekor is gyenge volt) és a GPU-i is ordas teljesítmény/fogyasztás lemaradásban vannak, az abszolút csúcskategóriában pedig labdába sem tudnak rúgni. Ja, ez inkább siralmas.
Jobban belegondolva egyébként ki tudja milyen megállapodások vannak a háttérben, lehet hogy az AMD pont azért bénázik annyit mostanában, mert akiknek a konzoljaihoz SOC egységet szállít, azok azt szeretnék, hogy a PC piac ne is haladjon előre... -
sayinpety
tag
Nincs egyedul AMD valoban. Am multi platform piacvezetok.
Egy honapos felmeresunk:
GCN target 63 millio gamer
Maxwell target 17 millio gamer
Kepler target 9 millio gamerMas architecturet nem tamogatunk mar.
NVtol regota kerunk built-in functionst. D3D12re Ballot lesz! Hasznaljuk majd.
Intel iGPU nem szamit. Nem eleg gyors. -
Xelo
addikt
itt is vajsima, semmi microstutter vagy egyébb akadás. bf4 64player multi, 1080p lightning illetve effects high többi ultra 4×msaa nagyon ritkán esik 60 alá az fps és ténylegesen simán fut. ellenben az új doom 50-70 fps és sokkal kevésbé folyamatos érzés a szememnek. várjuk a vulkanos patchet
-
jacint78
addikt
válasz
#52815360 #37 üzenetére
Ja igen, az összevissza villogó textúrákat, meg eltűnő objektumokat már nem is említem. A betöltés végén lévő tökölés akkor szokott általában előfordulni és a megakadozás is, ha elfogy a VGA ram, de ezeknél nem erről van szó, legalábbis nálam, már többször ellenőriztem.
R9DEON
Én javarészt ultrán játszom AA nélkül, a nanóhoz képest a high elég gyengécske, még jó, hogy úgy nem akadozik meg.... Szerintem normális elvárás, hogy, ha 60-100FPS között megy a játék ne akadozzon meg...
-
Gpety
tag
Végül is abból próbálnak élni, amiből meríteni tudnak, a konzol piacon az olcsón gyártható (és nem túl acélos) SOC egységeivel pedig egyeduralkodó az AMD.
A gond: "Az AMD újításai minden GCN architektúrára épülő Radeonon üzemképesek." A PC piac pedig nem az AMD-ből áll egyedül, ezért volt bukta a Mantle is. Értem én hogy próbálkoznak, de a felhasználók inkább örülnének használható CPU és GPU-knak. Jelenleg mindkét fronton erős hátrányban vannak a konkurensekhez képest, ezen pedig az sem segít, hogy ők adják a konzolok szívét. Vagyis lehet nekik is érdekük - akár közvetve is - hogy a PC-k ne húzzanak el a konzoloktól. Milyen hiba, hogy az Nvidia és az Intel kimaradtak a bizniszből és viszik előre a fejlődést, teljesítmény növekedést... -
#52815360
törölt tag
Nálam mindig a képre kellett várni. Fekete kép, hang már volt, lövöldözött mindenki... majd 1-2 perc múlva vagy betöltötte, vagy befagyott a hang és kivágott a lobbyba valami random hibaüzenettel
Ha hozzá értem egy fához, egyből bevillant a textúra, hogy ki van törve, de ha elléptem tőle már a helyén volt. A távolban meg ilyen tüske szerű glitch-épitmények álltak ki a földből, és ahogy mozogtam, úgy villogtak -
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. A port önmagában mindenképpen megvan PC-re, ha az adott eljárás nem támogatott, akkor keresnek alternatív megoldásokat, de pont az a baj, hogy ezeknek az alternatív irányoknak az optimalizálására már nem marad pénz. Szóval sokkal célszerűbb a konzolra költött optimalizálást áthozni, csak eddig nem tudták megtenni, mert túl sok dolog hiányzott az API-kból. Most már meg tudják tenni. Kvázi azokból a dollárszázezrekből, amit betolnak konzolba a PC is direkten képes lesz profitálni. Lehet hogy nem a konzolos gyorsulás 100%-át, de annak a jó 70-90%-át mindenképp, ami már jobb a mostani 0%-hoz képest.
-
jacint78
addikt
Abu is mindíg az egekig dícsérte a BF motorjait, de úgy tűnik nem játszott még olyannal.
Az, hogy betöltés után várni kell a hangra, na meg a textúrákra, hogy mennyire hajlamos megakadozni/laggolni, szerintem ezek nem egy jó motor jellemzői, pláne úgy, hogy szinte teljesen mindegy milyen vas van alatta.. Persze fürgébb egy gyors géppel, de az alap problémái mindíg megmaradnak a frosztbitnek, amikor először kezdtem ezekkel játszani, kapásból azt mondtam, hogy "miféle pisitke motorja van ennek"...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ami pénzt költött az adott fejlesztő konzolon effektekre, optimalizálásra, spéci trükkökre, stb., azt ezzel hozhatja PC-re. Nem mindet persze, mert a konzol még ennél is többet megenged, de a leginkább elterjedt funkciókat elérhetővé tették. Értsd azokat a funkciókat, amelyeket szinte mindenki használ konzolon.
Akik ezeket használják konzolon, azok az eredeti kód felhasználásával szimplán áthozhatják azt a sebességelőnyt, amit konzolon képesek biztosítani, és esetlegesen azokat az effekteket, amelyeket konzolra megírnak, de PC-re már nem tudják portolni.
-
VTom
veterán
Most lehet, hogy én értettem félre a(z egyébként eléggé kínai nyelvezetű) cikket, de nem arról van szó, hogy ez a lépés a konzolra fejlesztett játékok PC-re portolását könnyíti meg jelentős mértékben?
Attól még a PC-n lévő minőségbeli előny megmaradna, már csak a hardware ereje miatt is.
Vagy nem jól gondolom?
-
csongi
veterán
A frosbite jo hogy lelkes. A BF1 mar nem erre motorra epul. A SW be nem tud szebb statikus kepet megjeleniteni mint a DOOM, es a doom motorja szebben fut joval. Lehet lelkesedni, a nagy BF motor megsem olyan nagy..? Van mit hegeszteni rajta. Az uk Crytek enginre kivancsi leszek, vajon ebbol atvesz e valamit is, melyik API tamogatast teszi be es milyen modon.
A PC agazatbol notte ki magat a konzol, az online jatekok emeltek fel a konzolt a dobogo elso fokara, ennek az iranyat a cod4 hozta el. Hatalmas igeny mutatkozott ere, es eztan a konzolokat is online allapotba hoztak. Innen mar egyenes ut volt, hogy a pc fejleztesek le lesznek xarva. Szomoru, hogy most a pc lett a mostoha gyerek, mikozben pc-n irjak a konzol programot. 😞
-
Ribi
nagyúr
válasz
idegen lény #22 üzenetére
Googlet már tudod használni, csak meg kéne nézni mi van a link alatt.
Egér emulátor az egér mozgást konzolosítja. És a videó alapján elég gyengén. -
válasz
idegen lény #22 üzenetére
cronusMax nem ér, nem hivatalos megoldás, ami vagy jól működik, vagy nem. Főleg egérnél nem.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz
idegen lény #18 üzenetére
Azt tudom, hogy nem akarják, de technikailag semmi akadálya. Gondolom van egy egyezség a hardver és szoftvergyártók között, hogy a desktop PC-nek fenn kell maradnia minden áron...és a vásárlókra csak így tudnak hatni valamennyire. A játékfejlesztők egyre jobban közeledtek a konzolok felé az elmúlt években és sok nagy cím megjelent erre is és arra is. Pl. Blizzard-tól a Diablo, vagy az Overwatch, vagy a TESO, amit direkt a konzolos irányításhoz butítottak le. A VR viszont visszaviheti a PC-re a játékosokat, amíg a Sony és az MS nem dob piacra kifejezetten VR-re optimalizált konzolt.
-
jacint78
addikt
A szokásos történet folytatódik gondolom. A fejlesztők arra vágynak, megkapják, majd nem tudnak vele mit kezdeni...
-
Ribi
nagyúr
válasz
idegen lény #18 üzenetére
Érdekes, a PS4-re téynleg azt írják. Az már más kérdés, hogy kb 4 játékkal lehet is hasnzálni az egeret. Lolka bolka.
-
válasz
idegen lény #18 üzenetére
ja, böngészőben.
-
R9DEON
senior tag
válasz
idegen lény #13 üzenetére
Játékgép, vagy mi a szösz?
Túl sokba kerülne és sem a Sony sem a Microsoft nem egyezne bele, de lehet a játékosok is mérgesek lennének.
-
Tigerclaw
nagyúr
Fordítva jobb lenne, vagyis hogy a PC-s játékok futtathatóak lennének konzolon.
-
idegen lény
addikt
A cikkben szó van a DX 11-ről is, meg az NVIDIÁ-ról és az Intelről is.
"A hatékonyságon túl ugyanis jelentős igény a konzolok képességeihez közelebb vinni a PC-t."
Jól hangzik, csak ez nehogy a PC lebutításával járjon. Meg én lehet, hogy jobban örülnék annak, ha ez inkább fordítva történne. Ha a konzolokon is olyan minőségben lehetne játszani, mint a PC-ken. Elvégre egy konzolnak csak ennyit kéne tudnia, semmi mást. Játékgép, vagy mi a szösz?
-
Shing
őstag
Ebből még fognak profitálni a régebbi szériák? pl. HD5/6000, GTX4/500... vagy itt már igazából GCN+, DX12 kártyák fognak értelmes gyorsulást kapni?
-
R9DEON
senior tag
válasz
idegen lény #5 üzenetére
Ezt értem de itt nyugodtan kérdezhetsz mert Windows topik:
[link] -
Dare2Live
félisten
egyre kevesebbet értek ABU cikkeiből...
-
Z10N
veterán
A Mantle API akkor tovabbra is tamogatva lesz a Frostbite-nal? A Firaxis atter dx12-re vagy mantle is supportalva lesz tovabbra is? A Doom4 vulkanAPI supportot varnam mar.
-
R9DEON
senior tag
válasz
idegen lény #2 üzenetére
Ezt miért itt kérdezed, van a Windowsnak rendes topikja.
-
idegen lény
addikt
Az új Windows 10-es követelményekről miért nincs hír?
-
MongolZ
addikt
Remélem a gyakorlati hasznát is fogjuk látni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- ÁRCSÖKKENTÉS Dell Latitude E6320 notebook eladó
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i7 12700K 16GB DDR4 512GB SSD RX 6700 XT 12GB Rampage SHIVA Enermax 750W
- Samsung Galaxy S23 , 8/128 GB , Kártyafüggetlen
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A14/Samsung Galaxy A34/Samsung Galaxy A54
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest