- Okosóra és okoskiegészítő topik
- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Buds3 Pro - szárat eresztettek a babok
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Hivatalosan is bemutatta a Google a Pixel 6a-t
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Yettel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
Amíg nem lesz HBM1 alá "stabil" interposer (ha tényleg ez a probléma) addig a 2x akkora órajelű HBM2 alá sem tudnak mit alátenni.
Max a kapacitásban lesz előrelépés, de sávszélesség(órajel) nem nőhet ebben az esetben, csak a kapacitás növelésére elég kétségbeesett/kényszer lépés lenne a HBM2-t képességeit pazarolni. -
Abu85
HÁZIGAZDA
És be is lehet. Mi is így tesztelünk majd. Ha elérhető az AMD API-ja, akkor rákapcsoljuk.
A GCN3-hoz ugyanolyan jó az AMD API-ja, mint a GCN2-höz. Semmi teljesítménykülönbség nem lesz. Az a lényeg, hogy a játékban kell lennie GCN3 optimalizálásnak. Ez sajnos egy ilyen jövő lesz. Ha most kijön egy DX12-es játék, akkor a jövőre érkező architektúra nem feltétlenül lesz jó vele, akár az előző architektúrától is kikaphat. Ezeket a problémákat majd meg kell tanulniuk a fejlesztőknek kezelni valahogy.Valószínű az AMD odaadja a specifikációt, hogy beépüljön a szabványokba. Ezért lesz szabványosítás 2017-ben és nem később, de a VR 2016 elején itt lesz, tehát kell a megoldás a problémákra.
Új interposereket sem ígérnek a bérgyártók 2016Q3 előtt. Így sem úgy sem jönne hamarabb az új generáció.
-
Petykemano
veterán
-
#72042496
törölt tag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mert mindegyik új API ugyanarra az alapra épít.
A memóriakezelés optimalizálása csak lehetőség. Valójában ahhoz nem igazán az API szükséges, hanem a WDDM 2.0. A WSI, amit az AMD használ nem elég jó, de áthidaló megoldásnak megtette.Tesztelhették volna őket. Igazából mindenki a BF4-től rémült meg, de ez a low-level egyik problémája. A kernel driver maga az alkalmazás, tehát ha a játék megírásakor még nem létezett xy architektúra, akkor az teljesítményproblémát okozhat. Ezért van csak a BF4-GCN3 párosítással gond.
Ma nincs szabványos grafikus API VR-hez, de tervezés alatt áll. 2017-re megérkezhet a szabvány, de addig az AMD nem vár, így csináltak maguknak megoldást.
Nem a memória a probléma, hanem az interposer. Ezek ma még nem stabilak sokkal 500 MHz felett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD-nek mindegy az API. Nekik az API dizájnja a fontos, hogy a hardverükhöz közeli módon működjön, mert ma elég sok dolgot emulálniuk kell. A DX12 és a Vulkan már jó, ott végre a többieknek kell majd emulálni, amíg nem hoznak memóriaalapú és egyszerűsített erőforrás-kezelésű GPU-architektúrákat.
A Mantle nem lett lehúzva a WC-n. A LiquidVR erre az API-ra épül. Más grafikus API-n ez a csomag nem is működik. Szóval ezt vinni kell tovább, mert jönnek a VR játékok az Oculus Rifthez, illetve a Valve HTC Vive-hez.A HBM nem működik 500 MHz-nél magasabb órajelen. Az interposereket sem készítették erre fel. A HBM2 800 és 1 GHz-en működik.
-
Thrawn
félisten
Teljesen jó választás volt, nem érezni hátrányt abból, hogy csak 4 GB memória van a Fiji mellé pakolva. A tesztekből is az látszik, hogy ahogy nő a felbontás, úgy teljesít egyre jobban a kártya, ez a "jelenség" pedig nem azt tükrözi, hogy elfogyna a VRAM.
A HBM engem műszaki szempontból teljesen lenyűgöz. Lehet, hogy drága, meg "lassú" meg kevés van belőle, attól még egy igazán state of the art cucc
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bomba ár! Dell Inspiron 15 5578 2in1: i7-7GEN I 16GB I 256SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 10600KF 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Apple MacBook Pro 14 M2 Pro - M2 Pro 16GB 512GB SSD garanciával hibátlan működéssel
- Beszámítás! Sony PlayStation 4 PRO 1TB fekete játékkonzol extra játékokkal garanciával hibátlan
- Honor 200 Smart 256GB Kártyafüggetlen, 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest