- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Átlépi végre az iPhone az 5000 mAh-t?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abszolút nem mindegy. VGA-kat tesztelünk nem pedig gányolt programkódokat. Az optimalizálatlan programokkal képtelenség tesztelni, mert a mai hardverek 10-20%-át használják csak, ami túl kevés ahhoz, hogy értékelhető eredmény szülessen. Az természetesen baj, hogy egyre több az ilyen szemét, és a hardver 80%-a a futtatásuk közben malmozik.
A 4K a következő alap felbontás lesz. A Full HD-t már magunk mögött kell hagyni. A top kategóriában a következő tesztcsomagban 1440p és 4K lesz. Mindig a két legmagasabb terjedő felbontást használtuk a tesztekhez.
A CoH 2 az speciális eset. Ott a legújabb lapkákra nincs optimalizálás. A Hawaii volt az utolsó, ami kapott. Azért sokkal jobbak az eredményeik.
(#228) Szaby59: Dehogy nincs. Az egész játék még az új patch-csel is egy totális hulladék. Olyan RT-ket is létrehoz, amelyekhez hozzá sem nyúl. Ráadásul részben még mindig a futtatáskor történik meg az erőforrások kreálása, ami jelzi, hogy a legnagyobb problémát PC-n még mindig nem oldották meg. Értem én, hogy sokkal egyszerűbb a konzolról áthozni a kódot, csak a DX11-ben előre létre kell hozni az erőforrásokat. Ha ez nincs meg, akkor akár benchmark közben is rossz esetben két-három másodpercre leállhat az egész program. Nincs idő azzal szívni, hogy ötödjére vagy huszadjára legyen olyan eredmény, amibe az elrontott motor nem szólt bele. Azt megvárjuk még, hogy mire jut a Feral, mert az ő leképezőjük biztató. Ha áthozzák Windows-ra, akkor bekerül az új Batman, de ha nem, akkor hagyjuk.
(#229) huskydog17: A RoadHog Engine borzalmasan elavult. Olyan eljárásokat használ, amelyeket 10 éve használtak utoljára. Az biztos, hogy gyors, de egyáltalán nem modern.
The Talos Principle is hasonló cipőben jár. A DX11.1 pedig annyira nem ritka. Minden Frostbite 3-as játék támogatja.A The Forest még nincs kész. Az Early Access elfogadható számunkra, de nem akkor, ha a végleges kódig sok változik a leképezőben. Mivel az Endnight szerint még le fogják cserélni a használt Unity verziót, így ezt inkább hagytuk, amíg nem kap legalább annyira végleges kódot, hogy a motort már nem cserélik alatta.
A RS: Seige nem rossz. Nem jó, de ahhoz képest, hogy miket láttam idén abszolút a top5-ben van.
A Cities Skylines nagyon elavult motor. Illetve az egész inkább CPU, mint GPU benchmark.
-
ViZion
félisten
Nem YT videókra alapozva, hanem van ismerősöm is, aki eladta a 970-et ezért... Nem, nekem saját tapasztalatom nincs, ezért is kérdeztem a nagy fehértollút, mert neki minden HW megvolt
(igen, szerintem ÚGY is)
De olvashattál Te is ilyeneket... hacsak nem töröltetitek rögtön
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyáltalán nem komoly a képminőségteszt. Van benne egy referenciakód, amiből a WARP készít egy referenciaeredményt. Az a norma, és attól csak kicsit térhet el a hardver eredménye. A gond az, hogy nagyon sok vita arról, hogy mit nevezünk jó képminőségnek, és ez tényleg egy olyan vita, ahol nincs univerzális igazság. Az NV szerint az MS mérése nem mérvadó, míg MS szerint a WARP eredménye jó. Az AMD volt, aki azt mondta, hogy döntse el a felhasználó mit akar, így náluk van egy NV-hez igazított profil, ami a texture filter performance, és egy WARP-hoz igazított profil, ami texture filter quality. Emellett van egy high quality opció, amit az AMD jónak tart.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Fury sorozat profitál a memória tuningjából. A 290-390 sorozat azért van hátrányban, mert a 380-nal ellentétben nincs DCC-jük. Ez egy nagyon fontos tényező, amiről szokás megfeledkezni, de rendkívüli mértékben meghatározza a skálázhatóságot.
A 4K az alap, de az MSAA valószínűleg ki lesz vezetve az újabb motorokból. Ami jön az a PBR, és az nagyon sávszélzabáló. Az új Frostbite motor leképezője a PBR miatt 50-60%-kal több információval dolgozik pixelenként. Ahogy terjed a PBR úgy fog egyre inkább limitációt jelenteni a sávszél. Nem véletlen, hogy ennyire erősen rajta vannak a cégek a GDDR5X-en és a HBM-en. Eddig jó volt a GDDR5, de az új leképezőkhöz sokkal több sávszél kell.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Gainward RTX 2080 Phantom GS 8GB
- Intel ARC B580, 2 év gyári garancia! Számlával, garancialevéllel, gyári dobozában!
- MSI RTX 2080 GAMING X TRIO 8GB GDDR6 Videokártya!
- ASRock RX 6600 8GB GDDR6 Challenger ITX Eladó!
- Bomba ár! Dell Latitude 5495 - Ryzen 5 I 16GB I 256SSD I 14" FHD I HDMI I Radeon I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude E7240 - i7-4GEN I 16GB I 256SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- KAMATMENTES Részletfizetés Alienware DELL monitor
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- AKCIÓ! ASUS STRIX B650E-E R7 7700 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080 10GB Thermaltake Ceres 500 850W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest