- Milyen okostelefont vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Sony Xperia 10 IV - műanyag újracsomagolás
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Átjutottak a Ciscón, betörtek a kormányok hálózataiba
it A Cisco azt mondja, hogy a hackerek átjutottak a biztonsági eszközein, és a kormányok hálózatain keresztül kémkedtek, az ügy globális kiterjedésű.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Naluk nem az autokkal volt gond, hanem azzal hogy sajat maguknak gyartjak kenyszerbol. Nem talaltak megfelelo beszallitot tobb palyazati kor alatt sem - valoszinuleg a magas ar miatt - igy egyedul fogtak bele kvazi manufakturalis alapon. Mivel mas nem rendelt toluk, a gyartas nem erte meg.
Egy Amazon megengedheti maganak, hogy elektromos flottara valtson presztizsbol... meg azert is mert a biorobotjainak semmit se fizet. A ceg tobbsege viszont minden euroert, dollarert harcol, igy naluk egyszeru matek az autovasarlas. Akkor valtanak majd elektromosra ha jobban megeri, vagy muszaj valtaniuk.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Lehet hogy az autogyaras lobbi leszolt, hogy ne akarjon mar konkurralni veluk meg a posta is, mikor igy se tudjak kinek eladni az elektromos furgonjaikat. Inkabb engednek kicsit az aron, meg beszall a kormany is. Mas szempontbol meg valoszinuleg eleve veszett fejsze nyele volt nekivagni a fejlesztesnek, gyartasnak tudas, tapasztalat es ilyen kis szeria eseten, ahol mar az anyag/alkatresz beszerzes oldalan is hatranyban vannak a volumen miatt.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
Szerintem sehogy, de nem latok bele a gyartok zsebebe, igy nem tudom hogy csak extraprofitra hajtanak vagy tenyleg nincs mozgasteruk az arakat tekintve. Jelenleg ugy tunik, hogy az autogyartok sajat maguk jelentik az egyik legnagyobb akadalyt a novekedeshez. Talan tul sokan is vannak.
Azt mondjuk abszolut nem tartom problemanak, ha nem sikerul 2030-35-re
csodat tenniuk. Senki nem varja el toluk ezt, csak az EU-ban par politikus.Az is lehet hogy a jovo nem a sajat tulajdonu szemelyautokban van.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.