Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • cucka

    addikt

    válasz Dilikutya #164 üzenetére

    A filmszerű élmény nem a poligonok számától függ, hanem attól, hogy hogyan prezentálják az adott témát.
    A GTA3, mai szemmel rettentő bénán kinéző átvezetői pl. filmszerűek voltak. A Blizzard féle átvezetők legfeljebb a zs kategóriás szörnyes filmek mércéjével tekinthetők filmszerűnek (bár azoknál jobb a grafikájuk, ez tény).

    Általában véve nagy hiba, ha a dizájn, a történetmesélés vagy a játékos által megélt élmények kontextusába technológiai kérdéseket kevernek bele.

  • cucka

    addikt

    50 gb+ méretű játékok? Mi lesz a betöltési idővel? 2012-ben megint eljutunk oda, hogy lemezeket kell cserélgetni meg percekig töltöget a játék?

    (#136) r3dsnake
    Szerintem technikai okok miatt nem cserélik le az előre renderelt videókat a járék engine-jével készült dolgokra - ilyenekre gondolj, hogy egy jelenetnél nem bírná real-time kiszámolni a gép akadozásmentesen, vagy túl sok minden történik és nem férne bele a memóriába a sok textúra, szóval hasonlók.

    (#138) banhammer
    Az egyik vonal a fotorealisztikus AAA játék, a másik vonal meg a casual. Semmi közük egymáshoz, külön liga.

    Egyébként van egy olyan sanda gyanúm, hogy neked nem a a szigorúan vett játékélmény hiányzik a mostani játékokból, hanem a te gyermekkori játékélményeid. A játékok nem lettek szarabbak az évek során (sőt, ellenkezőleg), te nőttél fel (meg én is).

Új hozzászólás Aktív témák