- Google Pixel topik
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Telekom mobilszolgáltatások
- Íme az új Android Auto!
- Végre bemutatkozott a Google Pixel 4a
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTommi
aktív tag
Ha a hátlap, vagy az előlap elvált, akkor nem teljesíti az IP68-ast, tehát ott be tud ázni. Ez tény, nem kell bizonyítani. A Sony nem azt mondja, hogy egyáltalán nem javítja a készüléket, ha az beázott, hanem azt, hogy ha a beázás ténye nem bizonyíthatóan a Sony hibájából történik, akkor nem garanciális a javítás. A homáros sztorinál valószínű ez okozta a problémát és sok más szürke importos masinánál is, amiket innen-onnan beszereztek. Az is lehet, hogy azok gyári hibás "selejtek" amiket valaki feketén megszerzett stb. Nekem érdekes módon csak jó tapasztalataim vannak az itthoni szervizzel. Nekem is volt előlap elválás egy hosszabb 4K videó után. Úgy vittem be, hogy ragasszák vissza. Na tudjátok mi történt? Kicserélték még a keretet is, mert lehet olyan deformitás, ami miatt a készülék nem felelne meg az IP58-nak (nekem még Z2 van). Gyakorlatilag nem visszaragasztották, hanem az alaplapon kívül kicserélték az egész készüléket és amikor megkérdeztem, hogy miért, akkor az volt a válasz, hogy ez az előírás a Sony-tól. Most akkor nekem szebb volt a szemem, azért csinálták meg így? Nem hinném, mert nem én vagyok az egyetlen. De volt olyan is, akinek a megadott javítási időintervallumon belül nem sikerült megjavítani a készüléket alkatrész hiány miatt és ezért kapott egy vadi új masinát. Nem ugyanolyat, hanem eggyel újabbat. Megjegyzem, ha valaki a Z szériás Sony-k előnyét csak az IP68 ban látja, az rég rossz. Csak ezért szerintem senki ne vegyen Sony-t!
SXZ2 és SXZ5c
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest