Hirdetés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Android szakmai topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huawei Watch D2 - nyomás utána!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
-
Mobilarena
Sony Xperia M4 Aqua
Új hozzászólás Aktív témák
-
Piatkó
csendes tag
Hónapok óta használtam a particionálást sima 16GB cass 10-s kártyával, gondoltam egyett és befegtettem egy 32 GB-s extrém kariba. Nem tudom mi lehet a gond de már a második kártya adja be a kulcsot pár nap után. Semmi elöjel nélkül, este lehetne reggelre kampó. Mindent úgy csináltam ahogy eddig mindig frissen telepitett teloba raktam a karit.
-
Piatkó
csendes tag
nekem tökéletesen működik az adoptáció pedig semmi extra sd karim sincs
-
-
Piatkó
csendes tag
Vissza jött a telőm a szervizből, amit azért küldtem javítani mert a hátlapja kezdet leválni meg a kijelzőn volt egy sáv ami világosabb volt mint a többi rész. Kicseréltek mindent a készüléken teljesen újat küldtek kivéve a hátlap
-
Piatkó
csendes tag
az lehetséges hogy mozog a hátulja a készüléknek? a töltö csatlakozó felöl ! ki lazult volna? Nem is tudom hogy mit kezdene a szerviz vele
-
Piatkó
csendes tag
válasz
laczkoviktor #3758 üzenetére
Az én készülékem szépen müködik mióta kicserélték. Az adaptáció szerintem müködik zökkenőmentesen azóta nem nyekereg hogy nincs hely. A facebookot frissités óta nem akart átmeneti külső sd-re de áttértem a teszt verzióra (beta) az simán át ment.
-
Piatkó
csendes tag
Nem tudom mi lehet a gond. De mostanában nem pakolja át az alkalmazásokat az sd kártyára azt irja nincs hely, pedig 3GB szabad. Lehet a partició meghülyült
-
Piatkó
csendes tag
Amatőr kérdésen lenne! Ha csinálok egy rendszer javítást akkor a particionálás megy a lecsóba? Vagy azt nem érinti a dolog?
-
Piatkó
csendes tag
Arra azért kiváncsi lennék hogy mi szerint pakolja a particionált belső vagy a külső scan discre az alkalmazásokat ? Van olyan alkalmazásom ami az 5-s sw a külső tárolót van, viszont a 6-n a particionált karin, és nem a belső tárolon pedig ott is van hely.
-
Piatkó
csendes tag
tegnap volt több mint 1GB szabad helyem a 8GB-ból csináltam egy kb 10 perces videót és most van 7.48-n állok
Hogy a pi..ba lehet ha a videó az sd-n van ?
-
Piatkó
csendes tag
Ennek mi lenne a funkciója? (mbn teszt) az újraindulás nekem is sokáig tartott
kiváncsi leszek mit fog produkálni az új rendszer.
-
Piatkó
csendes tag
Lehet hülye a kérdés de ez a csoda a külső tárolót nem kezeli (USB pendrive)?
-
Piatkó
csendes tag
Azt még mindig nem értem ha egy alkalmazás az sd kártyára van rakva akkor frissítés után hogy a pö..be kerül a telefon memóriába. Meg ha egyszer beállitom hogy töltéskor tegye át automatikusan akkor miért nem teszi
-
Piatkó
csendes tag
Én háromszor küldtem a szervizbe vele! Mindig szoftvert frissítettek leírták hogy a tesztek alatt tökéletesen működik a készülék
aztán írtam a szerviznek és a sonyinak mellékelve két videót a hibáról hogy értsék mi a probléma majd írtam a telenornak is . És a végén kicserélték azóta,(1hét) az újonnan kapott készülék hibátlanul működik.
-
Piatkó
csendes tag
Megjött a Sony válasza a problémámra ! igaz közben megint útban van a szerviz felé a masina
· Egyenesen a szervizközpontba postai küldeményként, vagy személyesen leadva a következő címen: CORDON ELECTRONICS HUNGARY, 1045 Budapest, Széchenyi tér 9., telefonszám: +3612720708, email: ugyfelszolgalat@cordongroup.hu. Nyitvatartási idő: hétfő, kedd, csütörtök, péntek 9:00-16:00 óráig, szerdán 9:00-18:00 óráig.
· A készülék javítását megrendelheti a Sony Mobile Xperia Care honlapunkon keresztül is, miután azt regisztálálta az alábbi címen http://mysupport.sonymobile.com/hu/#/support/page/1 Miután a készüléket regisztrálta az IMEI szám segítségével, illetve a jótállási állapotnál megjelenik, hogy a termék „garanciális”, abban az esetben nem nincs szüksége a vásárláskor kapott dokumentumokra (számla és jótállási jegy). Az ezzel kapcsolatos további utasítást email formájában kapja meg. Amennyiben már nincs garancia a készülékre, azonban a 24 hónap még nem telt le a vásárlás dátumától számítva, abban az esetben szükséges a vásárláskor kapott dokumentumok, mint számla illetve a jótállási jegy bemutatása.
Szeretnénk felhívni a figyelmét, hogy a telefon szervizeléséhez szükséges a vásárláskor kapott számla - amelynek tartalmaznia kell a telefon típusát, IMEI számot, széria számot, és a vásárlás idejét-, továbbá a szabályosan kitöltött garanciajegy. A Sony Mobile javasolja, hogy a telefonon tárolt személyes adatok elvesztésének elkerülése érdekében készítsen biztonsági másolatot mielőtt készülékét javításra leadja.
Szeretnénk Önt tájékoztatni, hogy a Sony Mobile hivatalos szervizpartnere által végzett szervizelések, javítások során szakembereink törlik a termékek tartalmát. Amennyiben a my Xperia védelmi szolgáltatása ilyenkor aktiválva van a termék zárolási módba kerül. Ilyen állapotban előfordulhat, hogy szervizpartnerünk egyáltalán nem lesz képes elvégezni a készülék szervizelését, javítását.
Ha arra lehetősége van, javasoljuk, hogy kapcsolja ki a my Xperia védelmi szolgáltatását, mielőtt leadja a terméket javításra, hogy ezzel is megakadályozza a készülék zárolását. Továbbá javasoljuk azt is, hogy az eszköz leadása előtt a Google fiókját is törölje készülékéről. A Sony Mobile javasolja, hogy a telefonon tárolt személyes adatok elvesztésének elkerülése érdekében készítsen biztonsági másolatot mielőtt készülékét javításra leadja. Biztonsági mentés és visszaállítással kapcsolatban bővebben az alábbi linkre kattintva olvashat: http://support.sonymobile.com/hu/xperiam4aqua/userguide/Using-the-Backup-and-restore-application/
A my Xperia védelmi szolgáltatás kikapcsolásához az alábbiakat javasoljuk Önnek.
1. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a termék Tulajdonosaként legyen bejelentkezve a terméken.
2. A Kezdőképernyőn koppintson az Alkalmazások menü ikonra.
3. Keresse meg a Beállítások > Biztonság > my Xperia-védelem menüpontot, és koppintson rá.
4. Koppintson a Kikapcsolás parancsra, majd erősítse meg a kikapcsolást.
5. Az eljárás befejezéséhez kérjük, jelentkezzen be azzal a Google™ fiókkal, melyet a my Xperia védelmi szolgáltatás aktiválásához használt korábban.
A Google™ fiók eltávolítását az alábbi módon tudja megtenni Xperia készülékén.
1. Kérjük, győződjön meg arról, hogy a termék Tulajdonosaként legyen bejelentkezve a terméken.
2. A Kezdőképernyőn koppintson az Alkalmazások menü ikonra.
3. Keresse meg a Beállítások > Fiókok > Google menüpontot, és koppintson rá.
4. Válassza ki azt a fiókot, melyet el szeretne távolítani, és koppintson rá.
5. Érintse meg a Menü ikont (három függőlegesen elhelyezkedő pont).
6. Válassza a Fiók eltávolítása lehetőséget. Kérjük, vegye figyelembe, hogy ehhez a művelethez esetlegesen meg kell adni a fiókhoz tartozó felhasználónevét és jelszavát.
Amennyiben bármilyen további információra lenne szüksége, kérjük a +36 1 8700 100 telefonszámon keressen fel minket. További információért termékeinkről és terméktámogatással kapcsolatban kérjük, látogassa meg a www.sonymobile.com weboldalt.
Kérjük, vegye figyelembe, ha 7 napon belül nem válaszol erre az email-re ügye automatikusan le lesz zárva. A további kommunikáció nem fogja elérni az ügyfélszolgálatunkat és kérdésével újra fel kell vennie velünk a kapcsolatot.
Üdvözlettel,
Pasinszki Beatrix
Sony Xperia Ügyfélszolgálatwww.sonymobile.com
Email: xperia.hu@support.sonymobile.com
Phone: +36 1 8700 100 -
Piatkó
csendes tag
Vissza jött ez a rettenet a szervizből ismét csak szoftvert frissítettek de ez az újra indulásos őrület ugyan úgy jelentkezik
És mindig csak alap állapotban, ha gyilkolom akkor nem indul újra de ha lerakom egy kis idő után látom hogy újra indul . Úgy látszik hiába írtam a szerviznek .Pedig készségesek voltak, nem tudom hogy van valami hatásosabb megoldás hogy valóbban legyen értelme újra szervizbe küldeni.
Már új sd kártya van benne, a sim is ki lett cserélve és a gyári programokon kívül is csak a viber és a messenger volt fent. Minden szolgáltatónál a Cordon Electronics Kft.a márkaszerviz? -
Piatkó
csendes tag
Az én csodás készülékem megjárta a szervizt, mert csak önállóan újra indult. Kaptam egy szakvéleményt amibe leirják hogy minden tökéletes és ők nem tapasztalják a hibát a tesztek alatt. Na most le videóztam miről is beszélek, el is küldtem mailba nekik
Korrektek voltak írták hogy küldjem el újra a készüléket
-
Piatkó
csendes tag
Elkiabáltam az újra indulásos dolgot csak szórakozik, vissza akartam állítani gyári beállitasokra de nem reagál rá. Valami ötlet? gép közelben csak holnap este leszek.
-
Piatkó
csendes tag
2 hete vagyok eme remekmű tulajdonosa elég szokatlan dolgokat csinál többször is újra indul naponta azt irja Android frissitése folyamatban........... Nem tudom ez megszokott jelenség vagy csak én vagyok ilyen szerencsés
A másik kérdésem az volna a memória gondal kapcsolatban hogy a nem lehetne megforditani a particiot? Hogy az sd kártya legyen az alap memória? Volt androidom amin ezt megoldották hozzáértő emberkék.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Tárhely gond megoldásához irány az Összefoglaló!
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- AKCIÓ! PC Specialist Recoil VIII 17 notebook - i9 14900HX 16GB RAM 2TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy A70/Samsung Galaxy A71/Samsung Galaxy A72
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest