- Azonnali mobilos kérdések órája
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- 70mai Omni 4K - körszem-őrszem
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Külföldi SIM-ek itthon
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Qualcomm bemutatta a Snapdragon 7 Gen 4-et
Új hozzászólás Aktív témák
-
Brockey
csendes tag
Legyetek szívesek segíteni nekem! Abszolút laikus vagyok, ezt kéretik megbocsátani.
Böngészésre használom a telót, ezért is vettem, nagyon meg vagyok vele elégedve. Gyári magyar szoft van rajta, tavaly májusi, én is nagyon várom már a hivatalos frissítést (a videó hangja borzalom és 2G-t használva elég rossz tud lenni a hangminőség, ahogyan azt korábban is írtátok).
A gyári böngésző és az Opera Mobile nem jön be nekem, utóbbi állandóan valami "Attempt to access unauthorized object" hibára hivatkozva nem nyitja meg az oldalakat vagy kb. 10-dik frissítésre és ugye nem tudja a flash tartalmakat megjeleníteni.
A Skyfire-rel teljesen meg lennék elégedve, de van egy kis problémám. Ha az otthoni vezeték nélküli netemre csatlakozom, semmi gond nincs, hang is van pl. egy youtube videó mellé. Ha viszont a Pannonos mobilnettel csatlakozom (többnyire így használható egy mobiltelefon), akkor az alábbi üzenetet kapom (és nincs hang):
"Audio Connection Error
Skyfire cannot receive Audio. It is likely that your network configuration is not compatible for receiving UDP traffic (required for audio)." Ezt leOK-zhatom vagy kapcsolatot válthatok, én más beállítási lehetőséget nem találtam. Valahol tudok változtatni a PannonWap kapcsolatomon, hogy ezt az UDP traffic-et el tudjam érni?
Előre is köszönöm a segítséget.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Elég kompakt lett az MSI legfrissebb, Blackwell architektúrás VGA-ja
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!