- iPhone topik
- Mobil flották
- Magisk
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Digitális detox a Nokiától
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Nemzetközi piacra érkezik az Amazfit Helio Ring
ma Elsőként az Egyesült Államokban lehet majd megvásárolni a gyártó első okosgyűrűjét.
-
Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
ph A HW-Q990D/EN 11.1.4 csatornás, külön mélynyomóval megtámogatott termék.
-
Mobilarena
Samsung Galaxy S9 és S9+
Kérlek olvasd át az összefoglalót, mielőtt a fórumban kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
nagyúr
válasz bigdigit #14891 üzenetére
Látom akkor nem egyedi a problémám,képzeld el amikor napi 150-170X 2-5 percenként rakom vissza az autós QI töltőre.Igazából ez nem a Samsung hanem az android sara,mert szerintem más készülékeknél sem lehet ezt kikapcsolni,csak hátha valaki gondolt erre a Samsungnál,ezért érdeklődtem.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Bathalsar
aktív tag
válasz bigdigit #19845 üzenetére
Emiatt kezdtem el aggódni: Pro mode video recording is missing on Android Pie for the Galaxy S9/Note 9
-- Hű-ha! Mindig így kezdődik. Aztán majd jön a futás, meg a sikítás
-
PedroPascal
senior tag
válasz bigdigit #20101 üzenetére
Miért kellene kivenni a telefont a tokból? Jelenleg Pitaka tokot használok ami valóban egy vékony tok és nem kell levenni a csatlakozás előtt. Régen használtam Led View tokot, még mindig megvan és a kedvedért feltettem a telóra most és így csatlakoztattam a Dex Pad-hoz. Simán müködik így is. Az ok amiért nem használom már régóta, hogy túl vastag benne a telefon és a kemény műanyag tok széle öszebaszta a telefonom fém oldal keretét. A tok és telefon közé szorult pornak köszönhetően. Szerintem ne 3 havonta vedd le hanem hetente legalább 3 szor, mert te is így jársz ezzel a tokkal.
ASUS ROG Scar 17 G733PZ (AMD Ryzen 9 7945HX, NVIDIA GeForce RTX 4080) / SteelSeries Arctis Nova Pro Wireless, Aerox 5 Wireless / Synology DS923+ / Samsung Galaxy S23 256GB, Galaxy Watch6 Classic 47mm LTE, Galaxy Buds2 Pro /
-
csorbajeno
veterán
válasz bigdigit #28998 üzenetére
Abban az esetben, ha az egyik kartya Telenoros, akkor mindig ez van, még egzakt megoldást nem találtunk rá. Az működött eddig a többségnél, hogy azt a kártyát, amivel netezni akart, azt 4G/LTE-n hagyta, míg a másik kártyát lekorlátozta 3G-re. Hogy ez a telefon hálózatkezelési hibája, avagy szolgáltatói oldalon van valami huncutság, azt nem tudom.
Bár az érdekes és csak most jut az eszembe, hogy a Telenor és a Vodafone Single SIM-es telefont árul, míg a Telekom dual SIM-es. Ha van Telekomos SIM-kartyád, kipróbálhatnád, hogy akkor is fennáll-e a jelenség
-
esbii22
őstag
válasz bigdigit #37180 üzenetére
Vegyél egy powebankot amit otthon feltöltesz munkába indulás előtt. Nekem 10000mah van es nagyjából 3 szor fel tudom vele tölteni kb 20%rol 100%ra. Pont arra jó ha kell töltenem akkor se legyen távol tőlem a telefon.
iPhone 11 128 GB White, Apple Watch SE 44mm, Hyundai i30 II. gen.
-
.Szaki.
addikt
válasz bigdigit #37417 üzenetére
És a 10-est megfogja kapni az S9+? Az enyémen egyelőre 9-es van.
Nekem sincs egy árva ismerősöm sem aki sikerrel járt volna. Volt aki a kocsi szervizében próbálta elintézni, de ott is csak vakarták a fejüket, szóval én lehet ezt az opciót ki se próbálom.
#37418 Nekem 1 év után az ujjlenyomatolvasó körüli keret kopott le elég jól látható méretben, engem az kezdett el nagyon idegesíteni. Ebben a kategóriában nekem kicsit illúzióromboló, de ez legyen a legnagyobb baja.
[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
válasz bigdigit #37620 üzenetére
Az okos tok ismét feléledt egy újra indítás után.A következőket tapasztalom ez már a 2.-ik eset. Ki írta, hogy a Bixby frissült, 2 eleme is. Pontosan nem tudom mik voltak azok. Újra indítottam és működik a tok. Ellenben 1 hete is így éledt, valamint indítás után az ilyenkor tapasztalt már már szokásos "Gratulálunk az új tokhoz üzenet". Most ismét állíthatom a "Képernyő időkorlátot" feljebb, mert ezzel oldottam meg a ki / be kapcsolást gomb nyomkodása nélkül. Éleszteni ügye az új lenyomattal lehet.
[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz bigdigit #37780 üzenetére
Update: másik gépen simán megy smart switch szóval nem az usb csatlakozómmal van a baj mert erre is gondoltam már.Egyszerűen a saját eredeti windows 10-es gépemen nem hajlandó file átviteli módban kapcsolódni a telefon csak képek átviteli módban.Eszközkezelőben látom is hibát ír a kapcsolatra.Eltávolítottam illetve kerestem szoftver updatet de semmi változás.
-
LEON_01
tag
válasz bigdigit #37785 üzenetére
Hali!
Nálam is Win10 megy a gépen, a Smart Switch évek óta hibátlanul működik, semmilyen külön driver-t nem kellett anno feltelepíteni a telefonhoz. A Win10 feltelepített magától mindent a telefon csatlakozásakor. Most frissítette magát a legújabb verzióra és frissítettem vele a párom és a saját S9-em. Mondjuk érdemes a gyári kábelét használni, mert valamikor az is hibát okoz ha nem azt használod pl. frissítéshez. Alap dolgokat nem akarok leírni, mert gondolom azt már megcsináltad. Más ötletem nincs.
[ Szerkesztve ]
-
pcnet
addikt
válasz bigdigit #37785 üzenetére
Véletlenül nem N-es végű Win 10 van a gépeden? Abból hiányzik valami Media Player pack. Az is szokott gondot okozni. Régebben ezzel a géppel már működött a telefonnal rendesen a kapcsolat Smart Switchen keresztül?
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
-
pcnet
addikt
válasz bigdigit #37796 üzenetére
Igen, így van. Nálad más lesz a gond.
Telefonon fejlesztői beállításokban esetleg USB kapcsolat típusát esetleg nem lehet kikényszeríteni? Vagy USB debug be vagy kikapcsolását meg lehetne még próbálni.
(Telefon névjegye menüpont alatt szoftver infók / bulild számra koppintgass, úgy aktiválódik a fejlesztői menü(pont) a beállításokban.)
[ Szerkesztve ]
“A szervizben munka folyik, nem víz. Ezért a szerviz rövid i.” by Fagyallo
Új hozzászólás Aktív témák
! Tilos a hirdetés, keresés, kí-
nálás, amelyek helye itt van :
- hardverApró
! Tilos az FRP-lock témája, a warez, és az ezekkel kapcso-
latos segítségnyújtás továbbá a készülékfüggetlenítés nem hivatalos módon!
A Telekom gyári függetlenként értékesíti a készülékeket, míg a Telenornál és
a Vodafone-nál az aláírt hűségidő lejárta után az adott szolgáltatónál lehet
igényelni a hálózati zár feloldását.
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Moto G84 12/256 Viva Magenta - garancia 2025 november végéig
- Xiaomi 11T Pro 256GB Meteorite Gray (szürke)
- Samsung Galaxy S23 Ultra 12/512gb fantomfekete + gyári töltő + Sp Connect tok
- Új állapotú iPhone 13 256GB 91% akku - Vodafone/Független eSIM - Ingyen csomagküldés!