Új hozzászólás Aktív témák

  • tpmportal

    tag

    válasz Gedeon31 #7767 üzenetére

    Az Aqua oldaláról idézve:
    "Amennyiben a termék rendelkezik saját garanciajeggyel, illetve a gyártó a garanciát internetes regisztrációhoz köti (pl. bizonyos mobiltelefonok, tabletek), a javítás leggyorsabb módja a szakszervizben történő bejelentés.
    Az Aqua Electromax által összeszerelt számítógépeknek az Aqua Electromax a szakszervize.

    Ha kéznél van a termék gyári garanciajegye, azon minden esetben fel van tüntetve a hivatalos szakszerviz címe és telefonszáma. Amennyiben nem találja, vagy nem biztos abban, melyik az önhöz legközelebbi szakszerviz, az alábbi listából kiválaszthatja azt. Mindössze annyit kell tennie, hogy kiválasztja a gyártó cég nevét."

    A telefonhoz gyári garanciajegy van, regisztráltam a samsung oldalán is, meg is kaptam a +1 évet. Az Aqua oldala is a TMX-et hozza fel illetékes szerviznek garanciális ügyintézésre. Nagyon csodálkoznék rajta, ha nem lenne érvényes a gyári garancia.

Új hozzászólás Aktív témák