Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Prevent

    aktív tag

    válasz Gold_fish #2503 üzenetére

    Szia! A pixelhibádról kicsit írnál részletesebben, hogyan is néz ki?
    Melyik Telenor üzletben vetted(amelyiknek Samu bolt van a közelében kerüld el).
    Két dolog történhet: A Telenoros ember akinek mondod a hibát leellenőrzi azt ha látható nagyon akkor azonnal írják a cserepapírt.
    Ha nemlátható a hiba csak körülményesen vagy nem akarják észrevenni akkor beküldheti 15-30 napos megvizsgálásra, hogy jogos-e a csere. Ha jogos a panaszos cserélik, ha nem akkor visszakapod úgy ahogy leadtad.

    Ha nem cserélik 72 órán belül két dolgot tehetsz. Felhívod a Samsung Magyarország telefonszámát, ott a hármas menüpontot választod, elmondod a panaszod és megkérdezed, hogy az Oktogonnál lévő Samsung boltban ilyen speciális esetben van-e lehetőség arra, hogy kiállítsanak egy szakvéleményt vagy egy jegyzőkönyvet a kijelzőhibáról. Ha ez lehetséges utána beviszed a telefonod a telenorhoz a szakvéleménnyel és azonnal cserélik. Ha az oktogonnál nem adnak szakvéleményt akkor Budaörsön a Telemax szervizébe kell befáradj ott két lehetőség van: Megvizsgálják , ha jogosult vagy a cserére már kapod is a jegyzőkönyvet és mehetsz a Telenorhoz. Vagy választhatod a 60 perces gyotsjavítást(bár szerintem ez az S5 esetében nem játszik)

    Ha egyik módszerrel sem jársz sikerrel akkor megvárod a 72 órát és leadod a Samu egyik mobilos mintaboltjában(Pl. Alle vagy EuroPark) megvizsgálják és cserélik. Hidd el ha 72 órán belül bunkók voltak a 73.-ik órában megtáltosodnak.

    Aztán van olyan pl, hogy a Telenornál meg se nézik már cserélik is(üzlet és eladófüggő :) )

Új hozzászólás Aktív témák