Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atalata

    tag

    válasz fattyu #10753 üzenetére

    pl egyértelmű gyári hibás pénteki darabot nem javítani egy root miatt ugyanis undoríó gyakorlat.<---- és itt hogyan bízonyítod, hogy nem a root okozta a hibát vagy hogy gyári híbás? szervizesnek nem feltétele, hogy bizonyítsa a gyári hibát knox ugrásnál.
    3 dolgot néznek: ázás,törés, rootolás mivel munkautasítás alatt dolgoznak(mint mindenki). Mindegy mi a hiba, legyen headset ha valamelyik teljesűl ugrik a gari(vagyis felajánlják a fizetőst). 0x1 az már maga egy bizonyíték, hogy nem gyári/hivatalos beavatkozás történt , google play itt nem játszik.

    Ha samsung garanciát kapsz akkor a samsungal is szerződést kötöttél, főleg onnantól kezdve, hogy bereggeltél a my.samsungra és kértél javítást azaz a samutól kéred a javítást. A samsung korlátozott garit ad így jöhetsz te az EU jogokkal, ki van ez találva.
    autóvásárlásnál se mondják el h ne tuningold a kocsit, vagy ne cserélj motorvezérlőt.

    a másik h nem okoz hw hibát ezt se állítanám.. nem egy telót láttam, h root miatt ment el a flash.

    Hangsúlyt nem tudom leírni, nem támadásnak írom, csak sztem noszensz h ez miatt civakodni olyan dolgokról amik biztosak.
    Nem véletlen találta ki a knoxot. Felém is jöttek, hogy pedig garis a teló és a kies okozta a számláló ugrást(nem okoz ilyet) . Mondtam neki h nekünk ez az eljárás, menjen a samsung felé. Ha odafordul akkor a samsung bekéri és kap egy állásfolgalást a rootolás jelenlétéről és innentől mindegy hova megy.

    Amúgy már én is feleslegesnek tartom a rootolást, de ez az én véleményem.
    Pacsi

Új hozzászólás Aktív témák