- One mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A36 5G - a középső testvér
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Három Pixel 9 jött Magyarországra
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Új hozzászólás Aktív témák
-
ztylor
csendes tag
Eszméletlen jó játék lett, hihetetlen, hogy egyben hasonló és különböző atmoszférát kölcsönöz a game a Biohazard után. Kíváncsian várom (ha lesz) a Nemesis remasteredet is
-
Silenzio
addikt
Nem erre gondoltam, hanem a csatornás részre. Amikor beleesett a lefolyóba, a B küldetésben már nem kaptad meg az irányítást. Mondjuk ez sem fícsör.
Kijött a Resident Evil REtrospektívem első része. Jó olvasgatást.
-
kolopele
nagyúr
válasz
Silenzio #157 üzenetére
Persze, az nem eredeti játékmód
Viszont marha jól néz ki Claire..........
Az hogy kemény a survivor aláírom, ha lenne sok hajam kihullott volna mind egy szálig, a tofu módról már ne is beszéljünk, hogy azt hogy találta ki a Capcom el nem tudom képzelni. Azt még nem bírtam végig vinni. -
Silenzio
addikt
válasz
kolopele #156 üzenetére
Nem volt rossz, de ez 2 végigjátszásra elegendő spiritusz, nem 4-re.
A Ghost Survivor módok keménynek tűnnek, azokat szerintem egyelőre hanyagolom, és a többi résszel foglalkozok. Nyugtass meg, hogy a full nude mód mod, nem eredeti játékmód. Én az fps nézetet fogom implementálni.
-
kolopele
nagyúr
-
Silenzio
addikt
Összességében csalódtam a játékban a kampányokban rejlő tartalmat illetően. Hiába vezetik a főkampányt és a 2nd runt 4 rubrikában, ez valójában két kampány, meg egy icipici plusz második nekifutásra. Szánalmas kamu az 1998-as tartalomhoz képest, és már az is jobbára kamu volt. Mert:
- Anno a B küldetésben új helyszínek voltak, és sokkal inkább érezhető volt, hogy párhuzamosan zajlanak az események. A vallatóban az ablak be volt törve, a fogaskerekűt vissza kellett hívni, a liftkocsi helyett más útvonal kellett, ami miatt be kellett hatolni a gyárba. A két karakter esetében máshol történt a találkozás, és volt rádiókapcsolat. Itt is van rádió, mégsem beszélnek egymással.
- Leon B küldetésében Ada máshogy "halt meg" és teljesen más helyszínen.
- Claire B küldetésében nem kellett Sherry-t irányítani, és nem fertőződött meg, helyette tök más szerepe volt. Itt meg hülye módon összemosták a két kampány eseményeit. Annette halála körülményei is mások voltak a két karakter esetében.Abszolút nem éri meg végigtolni a 2nd runokat, két gagyi pisztoly csak a jutalmad, meg hogy Marvin nincs jelen - cserébe viszont nem kapsz más mellékszereplőt. Ez vajon melyik bolygón vállveregetésre méltó?
Egyetlen pozitívumot tudok hozni, hogy Leon B küldetése a hangtompító hiányában, Mr. X hangsúlyosabb jelenlétében és a sok plusz zombi miatt eléggé húzós lett, főleg ha "A" minősítésre gyúrsz. Talán ez a legizgibb felállás a játékban.
Vegyük hozzá, hogy állítólag 3 évig készült, és hogy ehhez képest minimális effort lett volna leprogramozni a plusz történéseket.
A RE 2-t a prototípus bukása után lefújták a fejlesztést 1997 februárjában. Mivel 1998 januárban jelent meg a végső játék, és kb. a 0-ról írták újra, 11 hónap alatt többet hoztak ki belőle anno, mint ma tripla annyi idő alatt.
-
Silenzio
addikt
válasz
krisz12071 #152 üzenetére
Található egy "rejtett lift" a csatornában (ha még nem volna meg).
Egyelőre nem tűnik úgy, hogy túl nagy különbség van egy Claire főkampány és egy Claire 2nd run közt. Ebben jó nagy csalódásnak tűnik a gamma, de majd kifejtem, ha eljutok odáig, és biztosan így van. Leonnal még nem kezdtem második nekifutást amúgy.
-
bcbrown93
csendes tag
válasz
krisz12071 #149 üzenetére
Szia!
Egészen amíg a Laborba nem mész le, lesz még lehetőséged -
-
krisz12071
aktív tag
Sziasztok!
Ha már ilyen jól pörög a fórum,akkor egy kis segítség kellene.
Vissza lehet jutni valahogy a rendőrőrsre lentről?
Vagy csak a harmadik medál behelyezése előtti mentéssel? -
Silenzio
addikt
Köszi! Legalább 4 részes lesz, ha mindenre kapok lehetőséget/időt.
A RE 2 remake lesz a vége, meg némi ötletelés arról, hogyan tovább. Ma remélhetőleg be tudom fejezni Claire kampányát is, már nagyon furdal a kíváncsiság, hogy oldottak meg ezt-azt.
Tervezek utána írni a Silent Hillekről, Dead Space-ekről, meg a többi ismertebb survival horror matériáról. Várom az ötleteket.
-
Silenzio
addikt
Igen, igazad van. Sokat gondolkodtam, hogy a zeneiparban használt remaster kifejezés a játékiparra vonatkoztatható-e egyáltalán, és arra jutottam, simán. Javul a látvány és a hangzás, más nem. Viszont a Crash Bandicoot nem remaster-e? Vagy az azt hiszem általad említett Outcast átdolgozás, amiről még nem is hallottam korábban. Az egész alap maradt mindkettőben wireframe szintig, amit egy új engine prezentál. Még az irányítás is ugyanolyan mindkettőben, mint rég.
A RE1-gyel kapcsolatban ezt érzem én is. A RE 2 jobb játék lett szinte minden szempontból, de hiányozott nekem ez a rejtett eseményes, leágazásos misztikum. Többek közt erről is írtam a cikkben. Már majdnem két hete feltöltöttem, de sajnos még mindig korrektúra alatt van. Mindegy, addig haladok tovább a második résszel...
-
xeon forever
addikt
@@@@A RE1 remaster, nagyon fasza@
Nekem is nagyon bejott... Igaz gyorsan ezt mar nem tudtam vegig vinni zsigerbol, pont a valtoztataasok miatt. Sot igy sok evvel kesobb mar csak easyn jatszottam vel kizarolag a story miatt.
RE2- vel is ez a helyzet most. Nem a kihivas miatt jatszom, hanem a szebb garfika miatt es a story retro feelingje miatt.
-
Van lehetőség mai PC-n, vagy konzolon futtatni / megvásárolni az eredeti trilógiát?
Szerk.: legálisan persze.
-
válasz
Silenzio #139 üzenetére
Na a RE 1 az igen, az valóban No 1! És tipikusan jó példa Remake és Remaster közötti különbségre (amit korábban jól felkevertem)
Az 1996-so eredeti RE 1-nek egy remake-je a 2002-ben kiadott változat, ami nemcsak grafikai újítást hozott, de jól átdolgozta az eredeti storit is. A 2015-ben megjelent RE 1 HD Remastered pedig ennek a 2002-es kiadásnak a grafikailag felturbózott változata, de a játékban változás már nem nagyon van.
Amúgy a RE 2-ből nekem mindig is hiányzott az lehetőség gazdag játékmód ami a RE 1-nél megvolt. Mai napig nem tudom hányféle képen történhettek benne az események attól függően, hogy mikor mit csináltam, vagy épp nem csináltam.
-
moha21
veterán
válasz
eldiablo #134 üzenetére
Én a nagy hype miatt eélőszedtem az eredetit. Normal fokozaton Leon-al ~2 óra az A fejezet. Claire B 3,5 óra. Hozzáteszem azért párszor már végigjátszottam.
(#139) Silenzio : A RE1 remaster, nagyon fasza, de nekem xbox360-on az irányítás katasztrófa, ileltve aki nem ismeri az eredetit, annak elég nehéz is.
-
Silenzio
addikt
Nem, az a fajta vagyok, aki magára tekeri a guriga tartalmát, majd "LIVE BRAIN!"-t üvöltve csoszog és hörög.
Amúgy mikor az estit írtam, Claire-rel épp a parkolóban voltam. Azóta kijutottam az őrsről, és nagyon tetszett az ő merőben más történetszála, ahogy az is, hogy a csatangolás közepette a 98-as eredeti első perceire emlékeztető helyekbe botlottam. Sokat szelídült a véleményem a sztori kapcsán. Pl. aláírom, hogy a 1998-ban a csatorna+gyár+labor triumvirátus egy órán belül lezongorázható volt. Szerintem itt méretre-hosszra arányosabbak a helyszínek. Amiatt tehát, hogy másfél végigjátszással türelmetlen voltam, megkövetlek téged, és más reagálókat.
Szerencsére azonban az általam említetteket felhozza a kritikák harmada-fele, szóval másnak is van kritikus szeme. Hogy jó az anyag, nem vitás. De arról sem szabad hallgatni, hogy miben pongyola vagy összecsapott.
Valóban nem a játékot kritizáltam, hanem az azt kritikátlanul befogadó fogyasztókat, ha seggfejségnek hat is. Oka kell legyen annak, hogy kifogástalannak titulálnak egy olyan cselekményszövést (cselekményszövés nem egyenlő játékmenet!), aminél a sorozat legalább 2-3 alkalommal jobbat is kínált már.
A CV-ban van egy rész, amikor egy exkavátorral kell kijutnod az antarktiszi kutatóbázisról. A súrlódás hője felolvasztja a több méter vastag jeget. A víz befolyik a réseken, elárasztja a fél komplexumot, majd persze odafagy. Mire Chris odaér, már több méter vastag, összefüggő jégpáncélt alkotott, így játszi könnyedséggel kapaszkodik fel a leszakadt függőfolyosóra, és bejut egy ajtón, ami korábban, Claire-rel fel sem tűnt. Akkor térrészt érsz el így, hogy órákig el lehet bolyongani a több tucat, többek közt a RE1-et idéző helyiségben. Ez a pályatervezés magasiskolája és a redundancia tagadása. És majdnem 20 éves. Ilyen megoldásokat épp a Half-Life-ban látni, az pár hónapja töltötte a 20-at.
Objektíven nem mérhető, kvalitatív-kvantitatív dolog ez, aláírom, de színvonalas vitára mindenképp alkalmas a dolog.
A remake-elésnek nincs kőbe vésett FAQ-ja vagy definíciója, de ha lenne is, biztosan nem volna oly konzervatív, mint amit írtál. John Carpenter 1982-es The Thingje esetében még a cím kalligráfiája is ugyanaz, mint az 1951-esnek, de a film a lehető legkevésbé se hasonlít a korábbi klasszikusra. Se sztoriban, se karakterekben, se látványban, épp csak az egymondatos szinopszisa (kb.) ugyanaz.
A RE1 remake számomra a világ egyik legjobb játéka, bődületes grafika, megnövelt Spencer-kúria, a helyszín háttérsztorija, Trevorék tragédiája és a birtokot körülölelő parkerdő, plusz a hallból nyíló katakomba, kiforgatott puzzle-ök... Csupa új elem, amin még többet dobnak a kiszámíthatatlan zombik és a sok más egyéb, a receptet megbolondító elem. Ezeket a RE 2 is tudja, de kevésbé töményen, barokkosan "megpakolva", ráadásul azóta nem 6, hanem 21 év telt el. A prezentáció persze ezúttal többet fejlődött, de a mégis az az érzésem, hogy a REmake jobban odatette magát, mint az idei bravúr.
eldiablo: kis csúsztatással, mert a GTA-k esetében két generációt hasonlítottál össze, míg itt mindkettő RE engine-es játék.
-
-
válasz
Silenzio #136 üzenetére
Hát igen... Gondolom a "Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán." kijelentés is a játékot kritizálta.
Amúgy ahelyett , hogy kicsit észrevennéd magad még beszólogatsz mindenkinek? Van baj!
De nem gond én nem veszem magamra, mert látom te is az a fajta "kemény" ember vagy, aki a wc papírt is nekifutásból tépi!
-
Silenzio
addikt
Melyik része bullshit?
A kitérő mozdulatok? De hisz benne vannak. Ha a támadás irányával ellenkező irányba rántod a kontrollert, a karaktered néha kiszabadul az ellen szorításából. A baj csak az, hogy néha. Ha valamit belevisznek, ne ennyire by chance legyen. Mr. X-szel egyetértettél. A critical hitek faramucisága a bullshit? A cselekményvezetéssel kapcsolatos hiányosságok bullshitek szerinted? Három hete játszottam végig egymás után 4x a RE 2-t. Minden percére emlékszem, erre alapozva fogalmaztam meg a szavaimat.
Murphy(O.o) Én a játékot kritizáltam, Te engem. Nem tudom, a szavaim mely részét érted önfényezés alatt. Mielőtt ítélkezel fölöttem, talán elolvashatnád, mit hoztam össze 90.000 karakterben, négy heti megfeszített munkával, pusztán szerelemből. Szégyellheted magad, baszki. Személyeskedni én is tudok, nézd csak: az apád faszát!
A népszerűségre meg: a Battlefield és a CoD is kurva népszerű, mégse ér egyik se egy lyukas garast se. 10 milliárd légy nem tévedhet, mi?
Pollen: Miért azt érdemes számon kérni egy 2019-es játékon, amit az 1998-as is tudott? Akkor miért kerül 60 euróba?
eldiablo: Így igaz, 8-9 óra max elsőre volt, nekem második végigjátszásra a '98-asnál pár hete már 135 perc lett a totál idő. A bajom az, hogy kevés a content. A RE 7 35 giga volt, ez a játék 22. Nem véletlen.
Mindenkinek szíve-joga egy teljes értékű címért lelkesedni, én úgy vagyok vele, egy 21 évvel ezelőtti tollakkal ékeskedő, technológiailag vadonatúj anyaghoz képest ez kevés. A RE 4 azzal tarolta le a világot, hogy merőben más mert lenni, mint az előzmények. A RE 2 most azzal, hogy merőben konzervatív? Na ne már...
"A tudományokban nincsen fejlődés, csak egyre pontosabb összegzés." Vagy nem. Minden esetre a tököm kivan a ciklikussággal. Nem azt mondom, hogy nem jó a játék, hanem hogy nem érdemes beérni ennyivel, márpedig kritikus hangok nélkül nincs fejlődés.
-
Polllen
félisten
válasz
eldiablo #134 üzenetére
Én is és a HLTB is úgy emlékszik, hogy nem volt túl hosszú mai szemmel nézve. Anno a 6-8 óra teljesen normális játékidő volt, a Half-life már kifejezetten hosszú volt a maga 10+ órájával.
Amúgy szerintem ezen a játékon csak azt érdemes "számon kérni", amit az eredeti is tudott.
-
válasz
Silenzio #129 üzenetére
Lehet én emlékszem rosszul, de az eredeti sem volt sokkal hosszabb 6-8 óránál. Akkor sem fanyalogtam, mert a teljes történet Claire A-B és Leon A-B végigjátszásból jött ki.
Most tartok a Leon B-nél, a csatornákban. Volt egy kis városnézés is, valóban lehetne Mr. X kicsit okosabban kitalálva, de ettől még nem gondolnám silánynak a játékot.Valóban lehetne több kereszt szál, hiányoltam is.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
Silenzio #129 üzenetére
Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát...
Nem csak te!
Amiket itt felhoztál "ellenérveknek" nevezzük így, ha így jött volna ki a játék, kib@sztam volna a kukába azonnal.
Egy valami, amiben egyetértek, hogy kerülhetett volna bele, pl lopakodás (nem elbújás), hogy Mr. X ne halljon már meg minden lófüttyöt, vagy más. Ettől függetlenül az a része full bugos ez biztos...Néha olyan helyeken jelenik meg, ahol nem lehetne ott. Szóval, csendben lépkedni, lopakodva osonni még nagyobb hangulatot adott volna a game-nek.
A többi mind csak bullshit. -
válasz
Silenzio #129 üzenetére
Hát igen... Önfényezésből csillagos 5-ös az írásod, más szempontból inkább hagyjuk!
"A játék alig ad 1998-hoz képest" , "A mozgáskultúra kerek 20 évvel a RE 3 után ne legyen már ennyire oldschool" ... - Azt gondolom tudod, hogy nem egy Remastered kiadásról, hanem egy Remakeről beszélünk. A Remake nem visz bele (vagy csak minimálisan) újításokat az eredeti játékba, inkább grafikai újítást jelent. Az, hogy nem lehet bebújni az ágy alá meg hasonlók nem lehetnek elvárások ehhez a játékhoz, hisz az eredetiben se volt ilyen.
Igaz némileg át lett dolgozva a játékmenet (amiket a példádban kifogásoltál is), de azért az ilyen "Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán." mondatokkal nem ártana vigyáznod, mert elég sok embert véleményezel, főleg, hogy pl. a Steamen rendkívül pozitív az értékelés a játéknak.
Ezek után én is "Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát..."
-
Silenzio
addikt
Örülök, hogy végül Grath írta meg a kritikát, egy rövid időre felmerült, hogy én leszek az elkövető.
Mindegy, nemsoká találkozunk a Logouton, a RE-sorozat története cikksorozat első része néhány napon belül elvileg kijön, jelenleg korrektúrán pihen. Ez (volt) itt a reklám helye.Szóval nekem félig-meddig csalódás a játék. Hiába a (nem mindenütt, de általában) pazar grafika, a korrektre felsrófolt nehézség és az übergagyiról tisztességes szintre emelt karakterábrázolás és dialógok, meg a sorozatban ritka lopakodás, bujkálás és várakozás, ezt a konkurencia és a RE-sorozat korábbi részei jobban csinálták.
Nagy spoilerezés nélkül:
A kisebb gondok:
- A játék eleji "városnézés" szánalmasan kevés az eredeihez képest is. Az a 40 méter szinte nevetséges.
- A mozgáskultúra kerek 20 évvel a RE 3 után ne legyen már ennyire oldschool. A Youtube-on azon vitatkoznak, hogy vannak-e kitérő mozdulatok a játékban. Egyesek saját ingame videókat posztolnak, hogy bizonyítsák, a gyakorlatban mégis szinte lehetetlen összehozni.
- Mr. X teleportál. Számtalanszor indokolatlanul tűnik fel, hogy felb@sszon, mögém kerül, pedig én követtem, és sem ideje, sem tere nem volt kerülőúton lesből támadni. A nyugati folyosón lévő ablakrésen átmászva úgy került elém a lezárt folyosóra, hogy a falat nyilvánvalóan nem törte, nem törhette át. Az Alien Isolation-hoz képest ez gagyi.
- A critical hitek kiszámíthatatlansága jópofa, de amit a játék ez ügyben nehézség címszóval csinál, ocsmány féregség.
A nagyobb gondok:
- A játék alig ad 1998-hoz képest, inkább csak elvesz. Hőseink nem kommunikálnak egymással egyetlen, szar alibi-jelenet kivételével, a zapping system már alibiből se létezik, ez párhuzamos valóság a javából. Hiányzik Ada és Sherry alagsori irányíthatósága, szűkösebb az egész alagsori helyszín. Hiányoznak az óriáspókok. Hiányzik Ben elbűvölően gusztustalan haláltusája. Hiányoznak a más-más helyszínekre és mutációs fokra időzített bossfight-ok (William).
- Hülyeség volt Mr. X-et mindkét kampányba beletenni, még jobban csökkenti az eltérést a kettő közt.
- Ha már Mr. X, a cikksorozat miatt most tolom a 16(!) éves RE Outbreaket. Be lehet bújni benne az ágy alá, illetve el lehet bújni szekrényekben. Ha egy zombi meglátja, hogy bebújtál, kirángat. Ezek fényében hol újszerű az Evil Within vagy az Alien: Isolation? És hol kell ettől a játéktól hasraesni 2019-ben, ha még elbújni sem lehet benne, pedig a játékmenet igényelné?
- Ez a zapping system már 98-ban is marketing buziság volt. Egyszerűen kamu, ha ugyanazokat a tárgyakat kell használnod, ugyanaz a padló újra beszakad alattad a másik karakterrel, ugyanazokat az ajtókat újra ki kell nyitnod, stb. Itt még tárgyakat sem lehet hagyni egymásnak. Attól, hogy más útvonalak érhetőek el Claire-rel, mint Leonnal, még szánibb az egész, mert ezzel is csak elvettek a 98-asból.
Akinek ez a megoldás bejön, az nem játszott még a RE C:V-val, vagy azóta sokat felejtett. Aki szerint ez a játék kimagasló, nem hogy a konkurenciát, de még a RE-sorozatot se ismeri igazán. Az elmúlt fél évben mindegyik részt végigtoltam a leghitványabbaktól (pl. Survivor) eltekintve. Nos, a RE VII-re a southern gothic (Texas ChainSaw Massacre, True Detective, True Blood) beütés ellenére tudom mondani, hogy tágítja a kereteket, ez viszont félig előre, félig visszalépés. Félkész, félig kimunkált, félig összecsapott, ez a játék a 3 éves fejlesztéshez képest bizony borzasztóan kevés. Úgy lett 8 órás az első végigjátszásom, hogy mindenhol megálltam nézelődni, és szinte sosem futottam. Szóval szó szerint is kevés.
-
Hát igen... de azért maradjunk abban, hogy a Remake / Remastered kiadásokat általában nem jófejségből csinálják a gyártók, hanem a profitért. Épp ezért legtöbbször a régi klasszikusokhoz nyúlnak, mint pl. Warcraft 3 Reforged , Homeworld Remastered , Outcast - Second Contact de ott van pl. a Oddworld: New and Tasty vagy a Day of the Tentacle Remastered...
Amiben profitot látnak, annak lesz Remakeja... épp ezért nem tudom felfogni, hogy nem készült még el egy Clive Barkers Undying Remake, pedig arra még külön indult egy online petíció, amit egy csomóan aláírtak (köztük én is).
-
-
Aslan
aktív tag
A fantasztikus RE2 Remake után amit szívesen látnék hasonló formában:
- Resident Evil Zero (jól néz ki abban a formában is, amiben eredetileg kiadták, de nagyon szívesen megnézném a RE2 Remake köntösében)! Ugyan ez igaz a
- Resident Evil (1)-re is
- Resident Evil 3: Nemesis-ről pedig már pletykálják, hogy jönni fog a Remake
- Resident Evil 4-ből is megnéznék egy Remake-elt verziót.Ja és persze az egyik 'titkos' kedvencem is ide tartozik:
- Resident Evil: Code Veronica X
---------------------------------------------------
És ha már agyon dícsértem a Capcom-ot ... összekaphatná magát a Konami is és kezdhetne valamit a régi Silent Hill játékokkal (RE2 Remake-hez hasonlóan) és újabb SH game-ek is jöhetnének!
-
krisz12071
aktív tag
Nekem nagyon tetszik ez a remake.Annó ps1-en egész éjszaka nyomattam,majd másnap a boltban is.
(Árultuk az alapgépet,ahogy bejött).
A 4-nek is szívesen játszanák a remake változatával,de nagyjából az első resident-el egy időben nagy kedvencem volt még a Parasite Eve is. -
Kr/\toS
senior tag
Vitázni nem én álltam le, te tagadod a nyilvánvalót( értsd: hogy mit is jelentett a hardveres 3d hangzás, és miért nem működik manapság ). És tévedés; a gog ezt nem oldja meg.
schawo kollega teljesen jól írta le a helyzetet, ha neked ez "fölösleges dolog" akkor itt a történet vége, nekem meg teljesen mindegy mit és hogy hallgatsz, úgyhogy ja zárjuk le. -
Nem fogok leállni vitázni teljesen fölösleges dolgokról
Az, hogy hogyan kellene szólnia számomra tök mind1 ameddig abból az irányból jön a hang, ahonnan kell neki, és a mélynyomó bizsergeti alattam a kanapét.
Az 1998-as Dethkarz-nál is, ha jobbról előz az AI, jobbról jön a hang, ha a hátam mögött robban fel a kocsi, onnan hallom... Nekem ennyi elég, nem kezdek el agyalni, hogy "régen vajon jobb volt?"
Mellesleg a GOG-os játékok tudtommal némileg hozzá vannak hangolva az újabb OS-ekhez, így "talán" hozni fogja a kellő szintet az Undying is.
De szerintem zárjuk az értelmetlen vitát!
-
Nem arról van szó, hogy a windows nem tud 5.1-et, hanem arról, hogy ez a régi a játék már nem tudja átadni az 5.1-es hangot, mert már az a régi api, amivel a játék hangja működik, nem kompatibilis az xp után oprendszerekkel. Fog szólni mind az 5 (6) hangszóró, mert nem némul meg, de a hangot már csak windows tákolja össze, nem a játék adja.
-
Nem egészen értem, miért ne lenne 5.1?
Vettem egy Genius 6000 -es rendszert, megturbóztam joker hangfalkábelekkel + rendesen összekötöttem a PC hangkártya kimeneteivel.
Vezérlőpultban be is tudtam állítani az 5.1-et, hangfal tesztnél szól szépen külön az összes + film és játék alatt is onnan jön a hang ahonnan kell... Mi kell ennél több?
-
moha21
veterán
A Resident evil 2 játékból pontosan azért készülhetett reboot ( vagy remake vagy mi ), mert annyira jó volt az egész. ( Nekem amúgy a 3-al sem volt óriási gondom ).
Jól megfigyelhető ez a rebootolás mostanság. ( Mortal kombat 9 ugye, bár az nem is most volt már, ahol jól láthatóan visszanyúltak az egyébként kíváló 1-2 részhez ).Ezért várom a Tomb raider 4 remastert, egy Undying remaster stb..
Nyáron voltunk kint dolgozni svédországba az ottani magyarokkal ( akik amúgy programozók , de ez mindegy ) esténként a quake 1-2 őt toltuk multiba. Ja meg a heroes 3-at. Azt is fejlesztik ide- oda, de a mai napig a 3-at tolják a legtöbben.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Komolyan, elmehetnék jósnak, mert erre a válaszra számítottam. Amiben van ütközés, de már nem is érdekel, főleg amiatt nem, mert ebből a a válaszból lerí, hogy valami személyes támadásnak vetted az irományom. Pedig nem az volt, viszont ehhez már biztos nem rakok vigyorikat.
Ha meg szerinted 98 és 2005 között játékmegjelenések közül az utóbbinak nincs (nem volt) rakétái előnye (főleg nagyon gyorsan fejlődő sztráda miatt), akkor nincs miről eszmecserézni itt, mert itt ugrik ki azonnal a (net hiány miatt) sok milliónyi eladott példány kontrasztja.
Én, továbbra is azt tartom, hogy a RE4 a közelében sincs egy RE2-nek és az a te saját magánvéleményed, amit beleírtál a tesztbe. Kihagyható lehetett volna. -
Grath
HÁZIGAZDA
Ha elolvasod, hogy mire válaszoltam, látod, hogy egy hozzászóló az én személyes véleményemet kérdezte a "2 vagy 4 jobb témakörben", külön kiemelve, hogy nem univerzális igazságot szeretne, hanem a magánvéleményemet. Ezért is volt offtopic-ként megjelölve.
Ez itt valami bejáratott menőzés, hogy mióta van online az ember, meg mikor kezdett játszani? Nem biztos, hogy az ilyen összehasonlításból jön jön ki az ember, mert mindig van, aki előbb volt gépközelben, aztán koppan az ember. Igaz, pusztán ez semmit nem jelent, de ha már ez az érvünk, furán néz ki, ha valaki ezen rád tud verni.
Az, hogy '98-ban jelent meg a RE2, az nem jelenti azt, hogy ne tudott volna minden érdeklődő játékoshoz eljutni a híre - nem is értem, hogy itt mire gondolsz. 5 millió példányban fogyott világszerte csak PlayStationön, bőven 6 millió felett minden platformon. Szerinted internet előtt nem volt élet?
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Oké, hogy szerinted, de szerintem meg nem, és akkor most mi van?
Hiába hivatkozol itt ilyen-olyan adatokra, 98-ban egy RE 2-nek, konkrétan esélye nem volt még akkora tömegekhez elérni, mint pl a RE4-nek. 99 óta vagyok neten, betárcsázós kicseszett lassú és k...va drága mulatság volt még, nem csak itthon.A Re4 nekem még alsó szinten sem ütötte meg azt a hangulatot, mint a Re2, különben minimum végigjátszom legalább egyszer. Mint írtam is, a kettőt egymáshoz hasonlítani egyszerűen nem érdemes. Már a RE3 sem tudta hozni azt, amit a RE2, a RE4-nél meg már váltani kellett az új generációra és előtérbe helyezni a túlélés/kaland helyett főleg az akcióra.
Még a Silent Hill-t sem tenném mellé, mert a két atmoszféra teljesen más volt. Míg a RE2-nél folyamatosan tartotta, addig SH-nál nappal fellélegezhetett a játékos, de kétségkívül az SH helyszínei jóval nyomasztóbbak voltak és nagyon frankó játék volt az is főleg az első kettő, de hangulatban az sem ért fel egy RE2-höz. Csak a RE2-nek volt egy olyan titka, nevezzük így, és ez a felújításban is majdnem ott van, hogy kijátszás után azonnal kezdene a játékos egy újat. Silent-nél ilyet nem éreztem, sőt semelyik másik horror játéknál sem. A Re1-et is azért játszottam ki újból, mert mikor kikerült gamecube-ra a felújítás, hát a pofám a padlón volt, annyira lenyűgözött, amit azzal (is) művelt a capcom. Ezért is megtisztelő, hogy a RE2-t ilyen minőségben újra elkészítették a fanoknak.
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz
hombre[EU] #58 üzenetére
Szerintem a 4 sokkal hangulatosabb, izgalmasabb és előremutatóbb volt, mint a 2. A 2 felújított verziója nyilván rengeteget javult (a grafika mellett például irányításban és világépítésben, sztorimesélésben is), de nekem még mindig a 4 a kedvenc.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én ezzel a felbontással játszottam, fix 60 fps-en 48 fok a max az 1080Ti-nél. Limit nélkül 68 volt a max.
-
Werkly
őstag
Aki "nagy" VGA-val tolja milyen hőfokokat kap frame limit nélküli módban min. 1440p felbontásnál? Köszi!
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Így nézve, hogy mennyire kicseszett aprólékos és lépisztolyhoz képest még durván erős és pontos is, mégsem túlzás a 300 rongy. És itt semmi nem műanyag, minden fém.
Tehát érdemes megnézni a videót, minden közelről aprólékosan bemutatva...
A srác is azt mondja...
- a legjobb airsoft pisztoly, amit valaha vettem, ő meg csak tudja, hiszeken ezeket teszteli...
Nyilván nekem nem lövöldözni kellene, csak dísznek a polcra, ezért most erősen elgondolkodtam rajta, hogy talán bevállalok egy ilyen mesterműt mégis. Ennek az ára meg úgy is csak felfelé fog kúszni... -
válasz
xeon forever #95 üzenetére
Az szép teljesítmény
ΞΔGLΞ: Ha lenne fölös 300.000-em biztos vennék, mert atom jól néz ki
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
A több, mint 300 ezres ár (szállítással együtt), ugyan túlzás, de 100-130 ezer körül vennék egy ilyen Albert pisztolyt.
[link] -
Teljesen egyetértek. Én legelőször a RE 1-el játszottam, és pont az fogott meg, hogy nem kell a nagy kést magam mellé vennem, hogy leüljek vele játszani, de azért mégis izgalmas és fejtörős volt. Na meg a RE 1-nél külön dicsérendő, hogy nem egy lineáris játékmenet van, hanem a döntéseid formálják a játékot (pl. vagy 8 féle befejezése lehet a játéknak attól függően, hogy hogyan játszottam végig). Ezt azért a RE 2-ből kicsit hiányoltam, de kárpótolt helyette az A és B story + Hunk mellék küldetése.
-
moha21
veterán
Szerintem sem a félelmetesség a legfőbb erénye a játéknak. Inkább olyan akkori "feautre"-ök, mint lenőni a lábat, fejet stb. A Puzzle rész is oké volt akkori szemmel. Egy penumbra 100x szaratósabb, de totál más a kettő. a Re2-ben ( csakúgy mint az első és 3. részben ) az ijesztkedés ment inkább, legfőképpen a néha trágya kameranézetekkel.
-
-
Szerintem maradjunk annyiban, hogy "régen minden más volt". Mikor kijött az Undying, összes osztálytársam befosott pár résznél, pedig már szakközepesek voltunk. Persze most már nagyon lightosnak számít az Undying (meg mi is felnőttünk), de akkoriban bizony vitte a prímet.
-
Kr/\toS
senior tag
válasz
->Raizen<- #88 üzenetére
Pedig hidd el. A RE2 messze nem a legfélelmetesebb horror. Még csak félelmetesnek se mondanám. De kellemesen borzongatós, kaland akció, szeretem én is. Csak annyira nem vagyok elvakult hogy kikapcsoljam az objektív értékítéletem is. Szép napot.
-
->Raizen<-
veterán
Igen? Nem hinném hogy igazad van. Resident evil 2,3,4,7 et végigtoltam többször is. Az alone in the dark szériába is belenéztem. Clive barkers undying is megvolt a doom 3 is. Az alien isolationbe beleneztem Silent hil részek közül is volt amit kitoltam, alan wake is pipa. Clive barker's jericho is pipa. Gyakorlatilag az összes pc-re megjelenő horrorba belenéztem/kipörgettem és még konzolon is xbox360/ps3.
-
Kr/\toS
senior tag
válasz
->Raizen<- #80 üzenetére
Jó sok horroral toltad akkor az elmúlt 20 év alatt..
Maradjunk annyiban hogy ez nem helyt álló. De písz. Megvettem a én is.
-
Kr/\toS
senior tag
Jókat mosolygok azokon akik beírják hogy félnek egy Rezi alatt....
Ez a sorozat maximum atmoszférikus.
-
válasz
Fitzgerald #70 üzenetére
Mindenről a Ranking rendszer tehet
Maximális 300 pontot akartam,amihez 2:30 alatt kell végezni a játékkal, nem menthetsz + nem használhatsz gyógyító sprayt.
Szerencsére a Remake-ban is megmaradt a ranking system, úgyhogy lehet megint kell majd venni egy új klavit
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Akkor ott valamit nagyon elszúrtál,
és nem csodálom, hogy szétverted bill-t, mert az boss ott lófütty volt szinte. Elég volt odamenni a megerősített magnum-mal, max 12 tölténnyel és néhány mixelt virággal. Mivel a célzás automatikus volt, tehát emiatt sem kellett aggódni, ha nem volt a képernyőn a boss. És az a magnum brutális erős volt. A laborban volt olyan, amikor hárman libasorban jöttek a zombie-k, mind a három fejét loccsantotta egy lövéssel.
-
válasz
xeon forever #56 üzenetére
Nem is olyan cudar, kocsimnak pl. xenon fényszórója van
Hogy témához is vágjon: Csodálom, hogy szinte egyik Resident Evil-es fórumban se esik szó az Umbreall Chronicles vagy a Darkside Chronicles-ről, pedig utóbbi nagy része Raccoon Cityben játszódik.
-
hombre[EU]
veterán
Ok, elfogadom
és ha úgy kérdezem,hogy melyik a jobb: a 2 remake vagy a 4 (remaster) ? Mert a koncepció nem sokat változott csak a kivitelezés, technikailag felnōtt a 4-hez. Pixel,polygon szám,shadert nem vesszük figyelembe
Szerk.: Szerinted. Nem egy "univerzális igazságot" szeretnék kapni, mielōtt valaki beleköt a Melyik a jobb? kérdésbe -
KJ82
senior tag
Az első játékom volt PS1-re közel húsz éve. Megvétele után közel két hétig játszottam vele mentési lehetőség nélkül mert az összes pénzem ráment erre és a gépre, és nem maradt memóriakártyára( ha jól emlékszem valami 50k-ba fájt az egész)
Remélem csinálnak egy Dino Crisis remake-t is, nagy kedvencem volt az is.
-
Grath
HÁZIGAZDA
válasz
hombre[EU] #47 üzenetére
Régen is volt rengeteg év játéka díj, legjobb játék szavazás, csak nem a neten, hanem printben
A RE2 fantasztikus folytatás volt, ezt senki nem tagadja (én aztán főleg nem), de az, hogy design szempontjából zsákutcába jutott ez a recept, azt szerintem pontosan jelezte a RE3 és a CV egyre langyosabb fogadtatása, radikálisan csökkenő eladásai. Azon milliók közül, akik imádták a RE2-t, csak egy apró töredék maradt meg, aki ugyanazt akarta volna ötödszörre is.
Szerintem a Capcom is felismerte ez - nyilván, hozzájuk folyt be egyre kevesebb pénz -, és időben meghozták a döntést, nem úgy, mint mondjuk az Eidos a Tomb Raiderrel, amit jóval tovább erőltettek ugyanúgy.
Most megnéztem, a Famitsuban, az Edge-ben, az IGN, a Game Informer és a GameSpot is több pontot adott a 4-re, mint a 2-re, pedig arról aztán szó nincs, hogy ők ne azzal nőttek volna fel.
De igazából ez mindegy, ha valakinek a 2 a kedvence a sorozatból, az most ma a alá pisilhet az örömtől, olyan igényes felújítást kapott. Ezen összeveszni nem nagyon akarok, mindössze jeleztem, hogy a magánvéleményemen túl több dolog támasztja azt alá, hogy míg a 2 "csak" egy nagyszerű folytatása volt egy formabontó játéknak, addig a 4 egy korszakalkotó, zseniális ugrás volt. Nálam valahol pont ez a különbség a 9 és a 10 pont között egy értékelésnél.
Szerk: de amúgy az év játéka díjak számában annyiban tényleg nem igazságos az érvelésem, hogy a Resi 2 e szempontból rosszkor jelent meg, mert '98-ban legalább öt jobb és fontosabb játék látott napvilágot, szegénynek nem volt esélye.
-
n0rbert0
senior tag
Sziasztok!
Valaki játszik vele sima Xbox One-on (nem X-en)? Élvezhetően fut rajta a játék vagy kell hozzá azért az X?
-
Szabi®
addikt
Yutani Mi is igy mondjuk errefelé,Baja és térségében,,"kivittem" "végigvittem" "kitoltam" azt nem tudom mikor terjedt el de benne van azért a folklórban, 93'-ban kezdtem a pc-s karriert azóta ez biztosan él.
Isobutane Én még nagyon reménykedek egy Tenchu,Syphon Filter újradolgozásban is.Heretic jóó ég,,nosztalgia,,érdekes a második részt mennyire más stilusura csinálták,,,és jöttek a korszak alkotó fps-ek,,,Quake 2,,Turok 1-2,Unreal
Fitzgerald Pedig a Resi 7 sztem is parásabb,(nem lehet elfelejteni a léptek hangját,neszeket stb
) Meg hát ugye egy reálisnak ható helyen játszodik + a kamera mozgás/perspektiva/karakter mozdulatok jobban valósnak hat.
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
válasz
hombre[EU] #47 üzenetére
Nem általában, hanem az.
Én a 4-et hamar kivágtam a kukába, pedig több esélyt is adtam neki. A kettőt kár is hasonlítani egymáshoz. És erre irányult a megjegyzésem is. -
antikomcsi
veterán
Játszani is csak felkészülten lehet!
-
GodGamer5
addikt
Jó lett. Csak így tovább Capcom.
-
Grath
HÁZIGAZDA
Végsős soron a játék tartalmának listázásán kívül minden magánvélemény, ha nagyon reduktív akarsz lenni.
Viszont nem hiszem, hogy ez valami radikális vélemény lenne, hisz akár az év játéka díjak számát, akár Metacritic-átlagot, akár játékosok kollektív véleményét (például szavazásokon) vesszük alapul, ez az eredmény jön ki. Nyilván nem mindenki gondolja így, de kördiagramon szerintem messze a 4-nek lenne a legnagyobb a cikkelye.
-
Nekem nagyon tetszik. A 13 éves leányzó meg egyenesen imádja, minden esti program. Persze nem egyedül, ott kell ülni mellette, hogy ne pánikoljon
-
ΞΔGLΞ
nagyúr
Fantasztikus lett!
Viszont, ha cikkíró szerint a 4 a legjobb, akkor legközelebb azt is írja oda, hogy magánvélemény. -
kolopele
nagyúr
A játékról meg csak annyit hogy benne van a Resi történelem általam legjobban favorizált 3 részében, sorrendben:
1. 4. rész
2. Revolutions 2
3. a cikk tárgya -
gejala
őstag
válasz
antikomcsi #29 üzenetére
Szerintem a 2-t és a 4-et nem igazán lehet összehasonlítani, teljesen más műfaj. Survival horror vs akció horror. Mindenesetre a 4 tényleg nagyon jó még ma is, a megjelenésekor pedig forradalmi volt.
Az 5 is egy nagyon élvezetes akciójáték, fullba nyomott Zs-kategóriás jelenetekkel és karakterekkel, ma is jó grafikával és kiváló co-oppal. Nálam az elmúlt 10 év legtöbbször végigjátszott játéka, csak most fogja átvenni ezt a helyet tőle a RE2 a következő hónapokban. -
#78687232
törölt tag
A random sebzés nem tetszett, végül Claire kampány elején félretettem a játékot. A fejtőrők zseniálisak, jól kitolták a végigjátszást részemről.
-
antikomcsi
veterán
Annak idején játszottunk a resident evil részekkel, sorban, ahogy kijöttek.
Már az első is nagyon jó volt, de a másodikra máig emlékszem, mert párszor majdnem leestem a székről az ijedtségtől. Nagyon para volt a játék, bár én akkor is úgy játszottam, ahogy szerintem ezekkel kell. Jó sötét szobában este, éjjel, és jó minőségű fejhallgatóval. Ezután megküzdöttem a Nemesissel is, majd nagyon vártam a negyedik részt. Nagy kedvvel vetettem bele magam, de hamar meg kellett kérdeznem magamtól, hogy ez meg mi a fene? Gondoltam adok még neki időt, nyomom tovább, de nem értem a történet végére. Nem volt kedvem egyszerűen leülni és folytatni. Aztán jött az 5. rész. Szót sem érdemel, a hatodikat már nem is vártam.Ezért kicsit meglep, hogy a szerző szerint a 4. rész még mindig jobb, ugyanakkor megnyugtat a dolog, mert akkor mégsem adták ki hiába!
-
->Raizen<-
veterán
Resident evil 2-t vártam és várom nagyon a 3. rész felújítását is. Jól sikerült nem csoda hogy több millióan vették meg. Kicsit sakkozni kellett hogy az rx 480 szépen vigye 4k felbontásban de megoldottam. Jól a fejtörők is.
-
válasz
Hellwhatever #22 üzenetére
Én is örülnék annak a lavinának! Szerencsére a Warcraft 3 -ból már lassan beérik a Reforged kiadás, a RE 2 sikere után meg nagyon pedzegetik a RE 3: Nemesis remakejét is. Bár én a fél vesémet mégiscsak egy Diablo 2 vagy egy Undying remake-ért adnám oda
Fitzgerald: +1
-
Hellwhatever
aktív tag
Csak hogy ON is legyek:
Parádés megvalósítás és példaértékű port, akár konzolon akár PC-n. Remélem elindít egy kisebb lavinát és kapunk pár régi klasszikust hasonló színvonalon a közeljövőben: Blood, Dino Crisis, Hexen, Heretic, Diablo 2..
-
válasz
Fitzgerald #19 üzenetére
Itt annyira nagy félelmet ne várj, az alap játék se a félelme miatt volt nagy szám annó, hanem a történet meg a fejtörők miatt
Amúgy nagyon baba, hogy még a régi játék extráit, mint pl. Hunk vagy Tofu is beletették, sőt még Rebecca képét is meg lehet találni
-
Fitzgerald
veterán
"A Resident Evil 7 a maga belső nézetével és különleges történetével – és főleg VR-t használva – jóval félelmetesebb volt."
VR-ról nem tudok nyilatkozni, de szerintem meg tökre nem volt félelmetesebb semmivel, mint ez.
Amikor trappol utánad a Mister X, meg elkapja a lábadat a már egyszer lelőtt zombi, vagy éppen beugrik az ablakon, illetve amikor sikítva rád ugrik a licker a plafonról...ezek számomra fosatósabb pillanatok voltak, mint a Resi 7-ben lévő erősebb jelenetek. -
Döglött Róka
veterán
Ennél a képnél ugrott be, hogy 98-ban ez a játék épp elég traumát okozott
-
krisz12071
aktív tag
Nem mondom,hogy nem tetszettek az utóbbi években kihozott részek,de számomra ez hozta vissza az igazi Resident Evil érzést.
-
mg1992mg
őstag
Az egyik legnagyobb bejelentés volt, hogy hivatalosan is készül a Remake. Főleg, amit csináltak az egészből. Istentelenül jó játék lett, imádom a 98-as eredetit is, mai napig az a kedvencem. Ez a Remake meg egy igazi, tisztes munka a rajongók felé. Nem csodálom, hogy viszik mint a cukrot. Remélem a 3. rész is valami hasonló átdolgozást kap. Hatalmas tisztelet, és pacsi, a CAPCOM-nak, hogy még nem felejtettek el jó játékot csinálni, nagyon visszataláltak a Resident Evil érzésre, a 7. rész óta csak dícsérni tudom a sorozatot. Pedig a 3. rész után a 4. résztől nekem nem jött be a sorozat, ami a főszálakat illeti, az 5. résszel bár jól elvoltam, de nem volt igazán Resi játék, inkább egy Gears of Lite.
(magánvélemény, ezzel sokat lehetne vitatkozni, főleg, akiknek a 4. résszel kezdődött a Resident Evil karrierjük, és az a kedvenc játékuk!)
-
"...húsz évtizede..."
Elnézést, de nem inkább kettő?Nem bírtam ki, megvettem Steamen. Nem szoktam megjelenés után egyből megvenni játékot, de ez nagyon megérte.
Ajánlom azoknak is, akik még nem ismerik a szériát. -
Szabi®
addikt
válasz
->Raizen<- #5 üzenetére
Xboxra is van ez a kis finomság ?
-
Szabi®
addikt
Nagyon jó játék és jó a teszt is,a Tyran-t tényleg idegesitő,sok tárgy felvételét bojkottálta,kár hogy nem lehet kikapcsolni.
-
->Raizen<-
veterán
Leonnal kivittem. Claire-el szépen megoldottam még több puzzle-t cserébe kaptam jó kis uzit.
Végigjátszás folyamatban maximum nehézségen másodjára. Érdemes kivinni többször mert nem teljesen ugyan az a sztori.
-
Jóvan', belerakták a "B story"-kat is. Frankó!
-
troll4
tag
Szerintem baromi jó lett,a grafika a játék elsőosztályú!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen légkondit a lakásba?
- Autós topik
- World of Tanks - MMO
- Több évig húzódó per várhat az Apple-re az iPhone-ok uralma miatt
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- E-roller topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- További aktív témák...
- Intel Core i7 6700K / GTX 1660TI / 16GB DDR4 RAM / 500 GB SSD konfig eladó
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Megkímélt állapotú Xbox Series X 1TB eladó. Kitisztítva és újrapasztázva!
- Gamer PC - i5 13400F, GTX 1080ti és 16gb DDR5
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Bomba ár! HP ProBook 430 G8 - i5-1135G7 I 16GB I 256GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS!Gigabyte B650M R7 7800X3D 64GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Corsair 4000D Airflow TG 750W
- DELL PowerEdge R730xd 26SFF rack szerver - 2xE5-2680v3 (24c/48t, 2.5/3.3GHz), 64GB RAM, 10G, H730p
- ÚJ Apple Macbook Air 15,3 M4 10C CPU/10C GPU/16GB/256GB - Ezüst -(2025) - 3 év gari - MAGYAR
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest