Új hozzászólás Aktív témák
-
LW
őstag
a PC lemaradása most megint nagy lesz, ahogy kijönnek az új konzolok, az azokra optimalizált programok még durvábban elhúznak az asztali videokártyák mellett.
Még durvábban elhúznak?
Egyáltalán nem húztak el. A jelenlegi konzolok hardverei elég gyérek, a futás optimálisabb ugyan, de még azzal sem közelítik meg egy mai elérhető árú videókártya teljesítményét.
Az új generáció hozhat újat, fog is, de majd ha lesz mérhető eredmény és összehasonlítási alap, majd ráérünk ezekkel a feltételezésekkel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ki kell helyezni a fejlesztést egy független konzorciumba és kész. Mindenki kap egy szavazati jogot és ennyi. Ugyanaz az esély mindenkinek. Akinek ez nem tetszik az csinál egy alternatív platformot a többiek pedig sok szerencsét kívánnak neki az elterjesztésben.
Én ezt pontosan tudom, de attól, hogy egy fejlesztő nem tanul bele rögtön egy új hardver kihasználásba még az API overhead megmarad. Minél erősebb egy konzol annál nagyobb lesz a különbség ezen a területen a PC-hez képest. A következő körben ez a probléma már sokszor fog odavezetni, hogy inkább kimarad a PC-s port, mert nem akarják lebutítani a konzolos port minőségét. Ezt minden PC-s cég meg szeretné előzni. Hogy mi lesz 5-6-7 év múlva. Az szerintem most nem téma. Az merül fel, hogy ma gond van és kell rá egy megoldás ráadásul gyorsan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól, hogy elkezdünk egy új utat járni a DirectX és az OpenGL nem vész el. Azt viszont nyilván látják a fejlesztők, hogy ezeken a korlátokon lassan brutálisan túlnőnek a konzolok, így ha a PC-vel akarnak még kezdeni valamit a gyártók, akkor nem árt gondolkodni azon, hogy az API korlátokat kiüssék valahogy. Nyilván a PC előnye mindig is a kompatibilitás volt, és ezen szerintem senki sem akar változtatni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A GPU-fejlesztők csak definiáljanak egy virtuális ISA-t, amit a jövőben közösen használnak. A fizikai ISA úgyis lehetetlen, mert azt még házon belül is lecserélik pár évenként. Ellenben az aktuálisan használt virtuális ISA változatlan, és az mögött van a fizikai ISA. A közös virtuális ISA lényegében leváltja a saját virtuális ISA-t és emögött nyilván a fizikai ISA továbbra is lehet eltérő. A programokat arra a virtuális ISA-ra írnád meg, amit ugye mindenki támogat. Ez kapna egy felületet, amiben definiálni lehetnek egy grafikus futószalagot.
Ezt a felvetést nem én találtam ki, hanem a fejlesztők. Nyilván nem egy stúdió beleütközött már a PC-s grafikus API-k korlátjaiba, ami miatt le kellett butítani a konzolos programot, mert azokra a hardverekre nincs bonyolult és sokáig tartó erőforrás-érvényesítés, mint PC-n. Erre lett felvázolva, hogy miképp lehetne a PC-s grafikus API-nál a korlátokat megkerülni. A legígéretesebb opció a közös virtuális ISA használata.
Ez nem olyan. Megírod C++-ban és kész. A modern GPU-architektúrák, mint a GCN már igen jól támogatják a C++ funkciókat. A többiek is erre fejlesztenek.
(#27) Bull1: Az Unreal Engine 3 túl régi és sokkal jobb motorok vannak már, mint a Frostbite 2 és a CryEngine 3. Az Unreal Engine 4 pedig problémás a legtöbb hardvernek, mert a grafikus futószalag zöme compute shaderben van írva.
-
Pikari
veterán
a mostani 3d api-s megközelítés imho jobb, mintha közvetlenül kéne ezt a fostengert programozni. megadod a drivernek, hogy mit csináljon, aztán az már az ő dolga, hogy hogyan oldja meg.
ha egységes isa lenne, akkor úgy játna az egész hosszú távon, mint az x86. a belső felépítés 3-4 után elavulna, a kompatibilitás miatt viszont lehetne hardver szinten tovább görgetni a mostani hulladékot.
értelmetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Környezetvédelem
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- NVIDIA GeForce RTX 3060 Ti / 3070 / 3070 Ti (GA104)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Villanyszerelés
- Konzol Screenshot
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bitcoin Miner Eladó Bitmain Antminer S19 JPro 104 Th 3150 watt
- Csere-Beszámítás! Asus Rog Strix RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390 i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2060Super 8GB Corsair Carbide Series 200R 600W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest