- Ideiglenesen leállította az Xperia 1 VII értékesítését Japánban a Sony
- Kisebb méretben is elérhető a OnePlus Watch 3
- Belépő táblagépet is villantott a OnePlus
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- iPhone topik
- Igazi csúcskészülék lett a Poco F7 Ultra
- Teljes külső kijelzővel hódítana a Flip7, ami kapott egy kistestvért is
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Feljutott a G96 a Moto széria csúcsára
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Új hozzászólás Aktív témák
-
LW
őstag
a PC lemaradása most megint nagy lesz, ahogy kijönnek az új konzolok, az azokra optimalizált programok még durvábban elhúznak az asztali videokártyák mellett.
Még durvábban elhúznak?
Egyáltalán nem húztak el. A jelenlegi konzolok hardverei elég gyérek, a futás optimálisabb ugyan, de még azzal sem közelítik meg egy mai elérhető árú videókártya teljesítményét.
Az új generáció hozhat újat, fog is, de majd ha lesz mérhető eredmény és összehasonlítási alap, majd ráérünk ezekkel a feltételezésekkel.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ki kell helyezni a fejlesztést egy független konzorciumba és kész. Mindenki kap egy szavazati jogot és ennyi. Ugyanaz az esély mindenkinek. Akinek ez nem tetszik az csinál egy alternatív platformot a többiek pedig sok szerencsét kívánnak neki az elterjesztésben.
Én ezt pontosan tudom, de attól, hogy egy fejlesztő nem tanul bele rögtön egy új hardver kihasználásba még az API overhead megmarad. Minél erősebb egy konzol annál nagyobb lesz a különbség ezen a területen a PC-hez képest. A következő körben ez a probléma már sokszor fog odavezetni, hogy inkább kimarad a PC-s port, mert nem akarják lebutítani a konzolos port minőségét. Ezt minden PC-s cég meg szeretné előzni. Hogy mi lesz 5-6-7 év múlva. Az szerintem most nem téma. Az merül fel, hogy ma gond van és kell rá egy megoldás ráadásul gyorsan.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól, hogy elkezdünk egy új utat járni a DirectX és az OpenGL nem vész el. Azt viszont nyilván látják a fejlesztők, hogy ezeken a korlátokon lassan brutálisan túlnőnek a konzolok, így ha a PC-vel akarnak még kezdeni valamit a gyártók, akkor nem árt gondolkodni azon, hogy az API korlátokat kiüssék valahogy. Nyilván a PC előnye mindig is a kompatibilitás volt, és ezen szerintem senki sem akar változtatni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem. A GPU-fejlesztők csak definiáljanak egy virtuális ISA-t, amit a jövőben közösen használnak. A fizikai ISA úgyis lehetetlen, mert azt még házon belül is lecserélik pár évenként. Ellenben az aktuálisan használt virtuális ISA változatlan, és az mögött van a fizikai ISA. A közös virtuális ISA lényegében leváltja a saját virtuális ISA-t és emögött nyilván a fizikai ISA továbbra is lehet eltérő. A programokat arra a virtuális ISA-ra írnád meg, amit ugye mindenki támogat. Ez kapna egy felületet, amiben definiálni lehetnek egy grafikus futószalagot.
Ezt a felvetést nem én találtam ki, hanem a fejlesztők. Nyilván nem egy stúdió beleütközött már a PC-s grafikus API-k korlátjaiba, ami miatt le kellett butítani a konzolos programot, mert azokra a hardverekre nincs bonyolult és sokáig tartó erőforrás-érvényesítés, mint PC-n. Erre lett felvázolva, hogy miképp lehetne a PC-s grafikus API-nál a korlátokat megkerülni. A legígéretesebb opció a közös virtuális ISA használata.
Ez nem olyan. Megírod C++-ban és kész. A modern GPU-architektúrák, mint a GCN már igen jól támogatják a C++ funkciókat. A többiek is erre fejlesztenek.
(#27) Bull1: Az Unreal Engine 3 túl régi és sokkal jobb motorok vannak már, mint a Frostbite 2 és a CryEngine 3. Az Unreal Engine 4 pedig problémás a legtöbb hardvernek, mert a grafikus futószalag zöme compute shaderben van írva.
-
Pikari
veterán
a mostani 3d api-s megközelítés imho jobb, mintha közvetlenül kéne ezt a fostengert programozni. megadod a drivernek, hogy mit csináljon, aztán az már az ő dolga, hogy hogyan oldja meg.
ha egységes isa lenne, akkor úgy játna az egész hosszú távon, mint az x86. a belső felépítés 3-4 után elavulna, a kompatibilitás miatt viszont lehetne hardver szinten tovább görgetni a mostani hulladékot.
értelmetlen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kínai és egyéb olcsó órák topikja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gyúrósok ide!
- ricshard444: Fényképező ? Telefon helyett
- iPhone-t használók OFF topikja
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Formula-1
- Változó design, tekerhető lünetta: megjött a Galaxy Watch8 és a Classic
- Milyen processzort vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Asus B760M i7 12700KF 32GB DDR4 512GB SSD RX 6800 16GB Rampage SHIVA FSP 700W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Intel i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest