- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Mobil flották
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- One mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 5 - formás, de egyszerű
- Yettel topik
- Az Oppo Find X8 Ultra lett a legvékonyabb kameramobil
- Akciófigyelő: Ha kéne vezeték nélkül CarPlay és Android Auto...
Új hozzászólás Aktív témák
-
rumos14
nagyúr
nemrég vettem meg az Audi-t féláron és fejlesztettem további legalább 2 millával az arany fejlesztések előtti szintre, egy kicsivel még asszem alatta is marad a 919 PR-jének.
(persze sejtettem előre.)
ahogy elnéztem amúgy a paramétereket, a Toyota és a Porsche a két véglet és aközött félúton van az Audi, de egyik sem jobb a másiknál, mások az erősségei, gyengéi. -
l4ci
tag
A Road To LeMans-ban én nem tuningoltam fel annyira a Porsche-t, csak a pénzes fejlesztéseket toltam rá, semmi aranyos upgrade-et nem használtam, ahhoz nem kellett, csak az Endurance Kings végigviteléhez kell a PR miatt. Ezzel együtt összesen kétszer skippeltem a futamot, amikor már nem volt türelmem az 50. próbálkozás után se. Nem emlékszem már, hogy melyik volt az, de utolsó előtti nap volt egy ilyen, lehet, hogy pont ez, ahol nem szabad offtrack menni kikapcsolt assistokkal...
-
Sunyista
tag
Egy fb hozzászólás, valószínűleg ők is ezt számolhatták ki...
" In case you missed this FMEA:
Could you please explain this anomaly that you seem to magically find. I
did the math and see no anomaly?
I took the 10 Lap at Le Mans and compared it to a 4 lap and 5 lap at Mt
Pana, used this track because it has the one basic configuration so the
length is static. Le Mans is 8.5 miles and Mt Pana is 3.9 miles so in the
10 lap Le Mans you are running 85 miles and Mt Pana 15 and 19
depending on the 4 or 5 lap race.
The payout for Le Mans 10 lap is $155,750 and the Mt Pana 4 lap is
$31,115 and the 5 lap is $33,685. The math being for the 10 lap Le Mans
you get $1,839 per mile and the 4 lap Mt Pana is $2,015 per mile and the
5 lap is $1,745. So what we see it the 10 lap Le Mans is underpaid, so
the R$ should increase.
Now to Fame, The fame for 10 lap Le Mans is 28,400, 4,800 for the 4 lap
Mt Pana, and 5,000 for the 5 lap Mt Pana. Again the math is 335 fame for
the 10 lap Le Mans, 311 fame for the 4 lap Mt Pana, and 259 fame for the
5 lap Mt Pana. No big ANOMALY here, the fame should be higher per mile
on the Le Mans for dealing with the length of the race and all the turns
and differences in track.
The only anomaly is decreased sales of gold, this has nothing to do with
Le Mans payouts, only mismanagement of the game. If you make any
decrease and tell users (assuming you tell them anything) that the payouts
were too high then we will know it is a lie." -
thrill
tag
Szintén zenész. Éjfélkor nyílt meg az uccsó nap, szűk egy óra alatt ki is végeztem. Visszagondolva szerintem nem volt nehéz, pedig be voltam fosva rendesen (már majdnem tegnap feladtam a drag race-nél). De az is igaz, hogy rá voltam készülve rendesen, jó volt hogy akadt némi infó.
A szélvédőset harmadikra megcsináltam. Elsőre és másodikra is meglett volna, de mindig egy kimaradt amit nem vettem észre. Harmadikra már kicsit jobban összeszedtem magam és összejött simán (szerintem nem az a lényeg amúgy, hogy izomból nekimenj, hanem jó helyen kell eltalálni - nekem relatíve kis sebességnél is törtek) . Az elsőt leghamarabb taktika jött be nekem is. Ugyanakkor fel voltam készülve, hogy ha nem jön össze, visszafordulok, de nem volt rá szükség.
Éjszakai Le Mans is meglepően könnyen ment. Harmadikra ez is. Első két alkalommal kicsúszkáltam az első sikánban, de aztán utoljára sikerül elmenni mellettük. Kivéve egyet. Az első körben végig oda-vissza előzgettük egymást (én persze pianoban
aztán az első kör végén elmentem mellette és úgy leszakadt, hogy az első hosszú egyenesre 1 km(!) lett a távolság. Ezt kényelmesen tartva bekocogtam. Nem mentem nagyon lassan, 7:19 lett a vége (3:45-ös első kör., 3:33 körüli második).
A 21 lekörözés meg csalóka volt. Elsőre meglett, de azt hittem a másodikat is le kell. Majdnem utolértem, de nem lett meg (egy kör kellett volna még).
Azon gondolkodom, hogy könnyítettek-e vajon(esetleg reklamációk miatt), hogy ilyen egyszerűen ment, vagy szimplán az segített, hogy jó pár tuningot rátoltam?
Szóval ennyi. Ha valakinek hátravan még, ne parázzon. Nekem meg nyugodt éjszakám lesz.
-
Sordoran
addikt
Nem, te vagy lemaradva. Már Stage 5-nél járunk (kedden kezdődött, szóval ez az 5. nap).
2. kihívás szemét volt ma, ha nem költesz gold-os tuningot kocsira, nem teljesíthető (legalábbis én max. 283-at tudtam kihúzni belőle only pénzes tuninggal). Motorra rányomtam egy 10 goldosat, és poén, hogy az azt követő sima pénzért is megvehető. Na mind1, így pont kijött a 288 km/h (ha többször indítod más-más sebességet kér, 287-290 között ugrált nekem).
-
Kronok
tag
egyedül a Spirit of Ferrariban van ez a kocsi, de ha 100%-ra akarod megcsinálni mindenképp meg kell venni, mert ha nem használod ki a 20% kedvezményt 300 lesz az ára
Speed Demons-ban én megálltam a Porsce 911 RSR (2014) előtt, arra várok hátha lesz 50% vagy 40%-os akció és akkor szerzem be vagy a Porscge-t vagy Agera R-t, ha egy jó darabig nem jön ilyen akkor megveszem 20%-osan
Zenith, Vertex szériákban nagyon el vannak tévedve, 50-85 arany között mozognak a fejlesztések, elég beteg -
Kronok
tag
érdekes... mikor elkezdi lepörgetni aranyat és akkor lépsz ki meg kéne, h maradjon
nálam mükszik Nálad nem, ez kb olyan mint a reklámok Nálad nincsenek másnál meg igenmegjött az iOS update, hát...
750 arany a Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse,
Audi R8 V10 Spyder meg nem elérhető mert Speedrush TV challenge lesz, de mikor?
Career Goalsnak sok értelmét nem látom még -
thrill
tag
Nálam semmi reklám, hirdetés nincs a játékban csak a kedvezményes autók tűnnek fel ritkábban
Már csak az a kérdés, hogy vettél-e valamit korábban, vagy csak mákod van?
Ez milyen trükk? 2x lehet megkapni így az aranyat vagy fame pontokat?
A napi bónusz és a managereket lehet így újra megkapni. Csak a speckó helyzetről volt szó, amikor közben szintlépés is van.
-
Kronok
tag
ezzel a technikával nem vagy egyedül
amikor előszór kipróbáltam attól féltem hiába megyek körbe a pályán a sebességrekorddal nem fogja megadni mert előtte szembe mentem a menetiránnyalaz Endurance online állapotban igen horribilis tud lenni néha
de viszont a Ferrari Classic utolsó futamán online állapotban sokkal egyszerűbb az első helyre kerülni és 500 - 1000m-es előnyre szert tenni mint offline, offline erősen szenvedek max 100 -150m előnyt tudok szerezni ha sikerül sokadjára végigmenni mert ha a hosszú egyenes előtt nem vagyok az első vagy a második esélytelen megelőzni az első helyen lévőt, napi bónusz + manager üzemben a 385e + 30e Fame szép summa értea PR mentesség alatt 50 autót sikerült megvennem 3 hét alatt, most 78 autóm van, és ugyan abban a dilemmában vagyok mint te, megjöttek az aranyos kocsik, Porsche 911 RSR 2013, Porsche 911 RSR 2014, Koenigsegg Agera R, Hybrideket és a Venonot nem is említem
-
Gyurma_13
aktív tag
Egy titka van, sok-sok gyakorlás
Én sem nagyon tudtam bekerülni az "A" kategóriások közé, de két hete jött egy bug, ami miatt nem kellett várnom az időfutamoknál, lásd fentebb az 1388, és az előtte lévő hozzászólást, és nekiálltam javítgatni az időimet. A top 500-ba bekerülés, kb. az 50. próbálkozásra sikerült.
De tegnap a bug megjavult és már várni kell megint, hogy újratöltsön, így sajnos nem nagyon van kedvem próbálkozni.Bár te most látom a hetit kérdezted, de kb. gyan az vonatkozik arra is...
-
NNME
csendes tag
Jajj, nem olvastam nagyon vissza, hogy mennyire vagytok ti becsületes játékosok, és nem tudom mennyire spanyolviasz, de én néha ki szoktam használni a játék egyes "hibáit" pl. a Speed Record versenyeken rögtön megfordulok és a célegyenes elejéről kezdem el a gyorsulást és legtöbbször a végéig el is érem az első helyhez elegendő sebességet, és offline az Endurance versenyek csak 10 km-esek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen monitort vegyek?
- Kuponkunyeráló
- Mobil flották
- A Bosch szerint Európának nem kellene az AI-t a halálba szabályozni
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Panasonic LCD és LED TV-k
- iPhone topik
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- További aktív témák...
- Legion 5 16IRX9 16" QHD+ IPS i5-13450HX RTX 4060 16GB 512GB NVMe magyar vbill gar
- LG UltraGear 27GR95QL-B LoL Edition OLED Monitor! 2560x1440 / 240Hz / 0.03 ms / G-Sync!
- XPS 14 9440 14.5" FHD+ IPS Intel Ultra 7 155H 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam gar
- Thinkpad X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i7-1365U 16GB 512GB NVMe ujjlolv gar
- Asus RTX 2070 Super OC 8GB GDDR6 Videokártya!
- Telefon felvásárlás!! Apple iPhone 16, Apple iPhone 16e, Apple iPhone 16 Plus, Apple iPhone 16 Pro
- Honor Magic6 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! MSI B450M R7 5700X 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700 XT 8GB Rampage SHIVA Zalman 600W
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte Z370M i5 9400F 16GB DDR4 512GB SSD RX 5700XT 8GB ZALMAN S2 TG Corsair S650W
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest