- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Amazfit Active 2 NFC - jó kör
- Magisk
- Samsung Galaxy Z Fold6 - ugyanaz, sarkosan fogalmazva
- Fotók, videók mobillal
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- iPhone topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Valójában semelyik linkelt teszt sem hazudik, csak az Ipon low-on mért. A Guru3D magasabb beállításokon mér, ahogy a PH teszt is. Az Intel IGP-je sokat esik a növekvő grafikai terheléstől, míg az AMD-é csak keveset. Ezért a két teszt között a nagy kontraszt. Nem az asztali és a mobil termék az oka, szimplán csak a tesztkörülmények mások, illetve a játékok terhelése is nagyon eltérő. A Resident Evil 5 és a Street Fighter 4 nem valami megterhelő. Gondolom a STALKER is DX9-ben futott, ami kapásból kilövi a motor megvilágítását, így a legmegterhelőbb grafikai elem búcsúzik.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A FLOPS az egy megfogható adat, de valójában csak azonos, vagy hasonló architektúrán belül összehasonlítható az elméleti maximális érték. Azon belül sok függ attól, hogy a lapka belül mennyire hatékonyan működik. Nyilván a lapka képes lehet arra, amit az elméleti adat lehetővé tesz, de kérdés, hogy az esetek nagy részében képes-e rá. Tehát túl sok abból, hogy x chip x GFLOPS-ot tud nem derül ki. Lehet jobb egy y chip kevesebb elméleti GFLOPS-sal. De mondom ez bonyolult. Senkinek sem ajánlom, hogy GFLOPS szerint vásároljon. Olyan urban legend ez, mint a több memória mindig jobb.
Igazából a PC-n is van kiút. Ha nem akar a fejlesztő a grafikával törődni, akkor lépjen be egy partnerprogramba. Az AMD, az NV és már az Intel is kínál erre lehetőséget. Lehet, hogy az AMD és az NV többnyire telített, de az Intelnél sincsenek hülye programozók, és biztos segítenek. A Modern Warfare 3 hivatalosan Game-On cím. Teljesen ok a gépigény és a grafika viszonya. A DX11 is számít nekik, hiszen az Ivy DX11-es. Lehet, hogy nem az extra effektek felől közelítik meg a kérdést, hanem inkább a gyorsításra gyúrnak, de ez is egy alternatíva.
Nem tudom, hogy szabad-e felfedni pár titkot, de van egy játék, amivel az Intel készül jövőre. Nyilván nem saját lesz, csak partnerprogramos. [link] - Itt van róla videó. Nem írtam alá semmilyen kussszerződést, így megosztottam.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egyszerűen a konzolra van igény. Innen senki sem fogja ezt megváltoztatni.
A befenyítés is sokat árt a piacnak. Értem a gazdasági vonzatát, hogy el kell adni a drága VGA-kat, de akkor ne mesterségesen növeljék a gépigényt, hanem legyen látható is, amiért odaadod a sebességet. Na meg az sem ártana, ha nem jönne ki hibás DX11-es kóddal egy játék, lásd az új Batman. Ha már egyszer nem fut jól, akkor vegyék ki, vagy tiltsák le és rakják bele később. A hibás kódból az jön le, hogy már megint a PC-seket szopatják.
Aztán meg a VGA-gyártók sírnak, hogy nem megy a piac. Hát persze, hogy nem, amikor majdnem minden nagy cím PC-s verziójával volt valami gubanc az ünnepi hajrában. Tisztelet a kivételnek persze. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cybertrone #82 üzenetére
Sajnos nem sok olyan, új játékokat felvonultató teszt van már, ahol szerepel a HD 5870 és a GTX 480. Ezért adtam ezt az orosz oldalt. Egyébként ezek a tesztek is fosok, mert több konfig alapján mérték.
Kéne valami ultimate összehasonlítás, hogy mi változott azóta.Egon: Neked is ugyanezt tudom mondani.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
antikomcsi #77 üzenetére
Ez rég volt így:
[link]
[link]
[link]
Az utoljára megjelent három játék eredménye. Mindenhol veri a HD 5870 a GTX 480-at.(#79) Cybertrone: Ez tény. A Cypress azért tartja a lépést még az elméletben erősebb Caymannel is, mert a játékok nagy részét az előbbi GPU-n fejlesztik. Amúgy a hszben említett három játékban is a GTX 470 körül lenne a HD 5870. Nagyjából a rendszer technikai ereje oda elég.
Szerintem felesleges a vádaskodást erőltetni (főleg neked). A tesztek elég világosak. A Cayman és a Cypress viszonya nagyon beszédes. Erősebb a Cayman, mint a Cypress, de egyszerűen sokat számít, hogy a Cypressre írják szinte végig a kódot, míg a többi kártya csak később kap optimalizálást. Ez a Cypress előnyét eredményezi, még az AMD termékskáláján belül is.A komplex cuccokkal elbukod a PC szabadságát. Tudom sokaknak ez nem számít, és meg is tudom érteni, de én egy ős-PC-s vagyok, és szeretem a részegységeket külön-külön kiválasztani. Amerre tartunk az egy gyártóhoz fog kötni téged, és nincs AMD+Intel+NV párosítás, akármilyen leosztásban. Ez nem tetszik.
Persze. A Crytek is hibás, amiért befeküdtek. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cybertrone #76 üzenetére
Szerinted nekünk nincs tapasztalatunk?
Nem érdekel a gyártó, de a felhasználók érdekeit védeni kell a kizsákmányolástól. Nézd meg a Gaming Evolved játékok gépigényét és a TWIMTBP játékokét. Óriási a kontraszt. Megértem az NV-t, hogy a magasra állított gépigény fontos a VGA-k eladásához, de a felhasználóknak ez hátrány. És ettől a VGA-piac minősége is csak esik. Egyszerűen nagyon sokan váltanak azért konzolra, mert elegük van a PC-s gépigényekből. Reform kell a piacnak, nem trükközés! Én a reform híve vagyok 100%-ig, bár kétségtelen, hogy reformot egyik oldalt sem látok. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cybertrone #74 üzenetére
Egy játék van, ami erősen épít erre. Az pedig a Crysis 2 DX11 patch-csel, de tudjuk, hogy felesleges geometriákat rajzolgat. Ha azokat a geometriákat feldolgozná, akkor mindegyik GPU-nak vége lenne, mert egyik sem tud feldolgozni 32 pixelnél többet órajelenként. Elég nagy gáz, hogy felesleges számításokkal kell növelni a gépigényt és csak úgy lehet megverni a Radeonokat. Ez a piacnak sem jó, és nem csodálkozom, hogy a gyártók elégedetlenek. Ha ez így megy tovább, akkor ennek hamarosan vége lesz. Remélhetőleg ráébrednek a gyártók, hogy ez így nem jó.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Cybertrone #72 üzenetére
Wut? A HD 5870 a legtöbb DX11-es játékban veri a GX 480-at, amikor anno a GTX 470 árbeli ellenfele volt. Persze ebben benne van, hogy a legtöbb DX11-es játékot Cypress GPU-n fejlesztették, de a végeredményben ez a HD 5800-nak akkor is előny.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, az IW már a Cod 2-nél átírta a motort. Az IW engine most az 5-ös verziónál tart. Nincs neki konkrét jelentősége, mert az ActiVision nem számol a motor licencével, így állandóan átírják az igényeknek megfelelően.
Egyébként minél régebbi a motor, annál nagyobb az esélye a magas gépigénynek. Az új technológiák gyorsítanak is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 5070Ti 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP Omen - i7-7700HQ I 16GB I 512SSD I 15,6" 4K I Nvidia GTX1050Ti 4GB I Cam I W11 I Gar!
- AKCIÓ! HP Elitedesk 800 G1 USDT mini asztali számítógép - i7 4770S 16GB RAM 128GB SSD Intel HD
- Eladó szép állapotban levő Apple iPhone 8 Plus 64GB / 12 hónap jótállás
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest