- Magisk
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Milyen okostelefont vegyek?
- Bővebb Google-támogatást kap sok Garmin óra
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Honor 400 Pro - gép a képben
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- iPhone topik
- Megjelent a Poco F7, eurós ára is van már
Új hozzászólás Aktív témák
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1929 üzenetére
Ez az! :) Ideje volt.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1926 üzenetére
Egyeztess velük mindenképp. 0680SAMSUNG.
-
szabi9811
tag
válasz
wong kok wah #1900 üzenetére
Engem is hívtak ma.
-
szabi9811
tag
válasz
wong kok wah #1896 üzenetére
Sajnos nem vagy ezzel egyedül. 03.07-én rendeltem elő feketét. Látom, hogy nincs raktáron a honlapon, de akkor miért nem hívnak fel, hogy te figyelj kék van jó az? Mondanám, hogy igen csak küldjétek már. Sajnos nem jutottak el idáig sem. Szerintem már nem is kapom meg. Gondolkodok rajt, hogy megyek a Vodafone-hoz.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1896 üzenetére
Írj rájuk szerintem mindenképpen. Nekem a telefon jött meg, a buds-ot regisztráltam, arról kaptam visszaigazolást, szállításról még nem.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1884 üzenetére
Helló! Igen, csak még most értem haza. A Buds-t megigényeltem, kíváncsi leszek, hogy megy tovább/mikor jutok hozzá. Kicsit így a Note 8 mellett használva, hát... olyan sokat nem ad számomra, a tárhely persze alapból fasza, 462 GB az elérhető a kézhezvételkor. Ja, és működik a hívásrögzítés Pie alatt, ami meglep. Jött valamilyen négyszázvalahány megás frissítés is, de egylelőre nem tettem még fel, ma még most tudtam öt percet szusszanni.
Munka, rohanás, család, a telefon utánuk jöhet csak.
-
julius75
aktív tag
válasz
wong kok wah #1882 üzenetére
Az enyém is......[link]
Csak nagyon úgy tűnik, ez semmit sem jelent.
Felhívtam ma egy "ismerőst" az egyik nagyobb üzletükben, és szerencsére félre tudta tenni, volt készleten.
Holnap átvehetem. A központ meg kapja be. -
julius75
aktív tag
válasz
wong kok wah #1880 üzenetére
Gondolom nem vigasztal, de ugyan ez a helyzet nálam is.
Tegnap rákérdeztem náluk, de az volt a válasz, hogy jelenleg nincs készleten ami nekem kellene, remélik hamarosan sikerül megoldani........De persze rendelés számot nem látnak, hiszen ez az előrendelés a "háttérben" futott..... Nemtom ilyenkor mit lehet csinálni. -
kelzsoca
félisten
válasz
wong kok wah #1878 üzenetére
Hívd fel őket.
-
cultfeca
tag
válasz
wong kok wah #1876 üzenetére
Mondjuk én nem tartozom a felső 10000-hez.Sima alkalmazott vagyok egy átlag fizetéssel.De néha elkap a birtoklási vágy és megveszem a legújabb csúcs modellt a Samsungtól.Az S10-nél az volt a szerencsém,hogy jól árazta be a voda,és a párom pályázott az S8-ra.Havi 11×××-el letudom az S10+-t.Úgyis leszoktam az energiaitalról.😀
-
cultfeca
tag
válasz
wong kok wah #1860 üzenetére
Az előrendelés dátumát kell megadni.Az volt a leírásban is.Én is azt adtam meg.
-
bigsee
addikt
válasz
wong kok wah #1856 üzenetére
és laci0530: nektek előrendelés után nem hoztak még meg a telefont...?
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1856 üzenetére
Oké! Na, legalább akkor tokot nem feleslegesen rendeltem rá.
Bár már arról szinte meg is feledkeztem, valahogy a hosszú várakozási, ügymeneti idő eloltja az élményeket ezzel kapcsolatban.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1852 üzenetére
Na, nemrég hívtak, elvileg kedden kiszállítják.
-
szabi9811
tag
válasz
wong kok wah #1850 üzenetére
Sziasztok,
Nálam még mindig semmi. Elégé vicc kategriába tartozik már.
Irtam nekik, ez a válasz:
Szia Szabolcs, kollégáink hamarosan hívni fognak és rögzítik az előrendelésed, csak a héten hiány volt a készülékből, így nem tudták azt rögzíteni. A türelmedet szeretném kérni. KöszönömPedig irtam, nekik, hogy csak a kiszállításra várok.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1848 üzenetére
Ma is elmaradt a kiszállítással kapcsolatban a telefonos megkeresés nálam.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1840 üzenetére
Oké. Eddig semmi. Még a kiszállítással kapcsolatban sem kerestek.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1831 üzenetére
Ez már csak azért is kérdéses, mert a Samsung Buds igénylésnél a részvételi szabályzat 6.2.6. pontja szerint "A Résztvevő ezt követően megadja a Promócióban Résztvevő Termék megvásárlásának pontos dátumát (amely dátum a megrendelés időpontját jelenti).") Rákérdeztem erre is írásban a telefonos előrendelés után (mivel a visszahívásos, második egyeztetés során leadott megrendelés már az előrendelési időn túl történt meg), későbbi választ ígértek.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1790 üzenetére
Hívott a Telenor, sikerült előrendelési kondíciók mellett megrendelni, jár a Buds is. :-) Így korrekt, külön pirospont az ügyintéző hölgynek.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1790 üzenetére
Remek.
Bár erre már sor sem kellett volna, hogy kerüljön.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1774 üzenetére
Ugyanígy jártam, délután hívtak. Most értem haza, nem hagyott nyugodni a dolog, egy kis szösszenetet azért írtam nekik:
Tisztelt Telenor!
A www.telenor.hu weboldalon közzétett Samsung Galaxy S10+ előrendelési akciójukban meghirdetett feltételek szerint 1 db. "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készüléket kívántam megrendelni "A Telenornál elérhető modellek" felsorolásban feltüntetett Samsung Galaxy S10+ készülélekmodellek közül.
Ennek érdekében - mivel az előrendelési igényt ezen modell esetében kizárólag visszahívás kérésével volt lehetőség fogyasztóként a Telenornál leadni -, a "VISSZAHÍVÁST KÉREK" fülön adataimat a meghirdetett, 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszakon belül leadtam a xxxx hívószám regisztrálásával, figyelemmel arra is, hogy az előrendelési ajándékként, térítésmentesen megkapható Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgatóhoz való hozzájutás is az ezen időpontig leadott előrendelési igények esetén volt biztosított a www.samsung.com/hu/article oldalom meghirdetett részvételi feltételek és szabályzat alapján a fogyasztók számára.
A 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszakon belül visszahívást a xxxx hívószámra nem kaptam.
A visszahívás 2019. március 8. napján, 16:43 időpontban történt meg a +3615100391 hîvószámról, azaz az előrendelési, promóciós időszak lezárultát követően.
Ezen időpontban az előrendelési lehetőséggel kapcsolatban engem megkereső telefonos munkatárs közölte, hogy a "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében előrendelésemet rögzíteni nem tudja, mivel - ellentétben azzal, amit a www.telenor.hu weboldal promótált "A Telenornál elérhető modellek" tájékoztatás alatt, ezen modell a Telenornál az általa ezen időpontban rögzíthető, előrendelési feltételek mellett megvásárolható modellek között mégsem érhető el, azonban amennyiben kívánom, a készüléket a Telenor üzletekben megvásárolhatom, azonban az előrendelési ajándékként promótált Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgatóra ezesetben már nem vagyok jogosult, valamint azt -természetszerűleg, mivel a 2019. március 7. napján 23:59 időpontig tartó promóciós időszak a visszahívásom időpontjában már letelt - az általam megvásárolni kívánt "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében már semmilyen módon nem tudom igénybe venni.
Álláspontom szerint a fenti eljárásukkal az előrendelési időszak vonatkozásában a Telenornál elérhető készülékek között szerepeltetett "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" készülék tekintetében közzétett tájékoztatásukkal fogyasztóként megtévesztettek, valamint a promóciós ajándékként az előrendelési időszakhoz kötötten térítésmentesen megkapható Samsung Galaxy Buds vezetéknélküli fejhallgató kapcsán hátrányos helyzetbe hoztak azzal, hogy az általam megvásárolni kívánt "Samsung Galaxy S10+ 512 GB kerámia fekete" termék elérhetősége tekintetében a valós állapotról, azaz a termék előrendelési lehetőség igénybevételének ezen készülék tekintetében a fogyasztók számára történő lehetetlenüléséről a promóciós időszakon belül nem tájékoztattak, és annak térítésmentesen, promóciós ajándékként történő megszerzésétől ebből következőleg elzártak.
Kérem a fentiekkel kapcsolatban szíves állásfoglalásukat arra vonatkozóan, hogy a fogyasztóként számomra okozott hátrányt miként tartják elháríthatónak, illetőleg - amennyiben erre módot nem látnak - kompenzálhatónak.
Tisztelettel: xy
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1683 üzenetére
Engem se hívtak eddig, én is 512-est akartam. Komédia.
-
a8l
aktív tag
válasz
wong kok wah #1573 üzenetére
Engem ma délelőtt hívtak végre, 11 nap után, de minek. Közölte a seggfej hogy számlát nem tudok kérni cégre, csak a saját nevemre. Mondtam hogy az online előrendelésnél is ott van hogy számlát lehet rögzíteni más névre. Azt mondta hogy telefonon nem lehet és kész. Marha bosszantó ez az egész ügymenet, ha tehetném felmondanék mindent ami telenoros de sajnos csak ennek van rendes 4g netje és térereje itt nálunk. Igazi büdös bukók, lehet elnapolom ezt az S10+ 512GB vételt hála nekik. Pár hét és lesz olcsóbban máshol akár valami akcióban jóval olcsóbban. Az ár a gond mert 80ezerrel olcsóbb náluk tehát ha akciós lesz bárhol az max ennyibe fog kerülni, a buds-ot eladva tovább csökkentettem volna az árat.
Rögzítettem egy új visszahívás kérést a cégnek, de ha engem 11 nap után hívtak akkor valószínű nem fogják hívni, mocsok egy banda, nem fogok venni tőlük semmit. -
kelzsoca
félisten
válasz
wong kok wah #1581 üzenetére
Az S10+ a csúcskészülék, erre nagyobb az érdeklődés, mint a testvérmodellekre, és nyilván a készlet is korlátozott, ráadásul mindenki szeretné megkapni a forgalmazás első napján, így ez szervezést is igényel.
Ettől függetlenül meredek sztorikat olvasni, nem így kellene működnie.
-
Gubu0101
veterán
válasz
wong kok wah #1581 üzenetére
Az egyik igen ez...A másik meg,hogy se most se később nem lehet biztosítást kötni az előrendelt 10+-ra(Telenor)
-
brumi15
csendes tag
válasz
wong kok wah #1573 üzenetére
A telenornál lehet próbálkozni azzal hogy addig hívni, amíg egy jófej ügyintéző fel nem veszi a telefont, aki továbbítja a kérést a háttércsoportnak. garantálni nem tud semmit, de engem 20 perc múlva hívtak!
Azt mondta Nőci aki visszahívott hogy tényleg rengeteg a visszahívás.
mondott egy olyan érdekes dolgot is, hogy akit ma visszahívnak annak tudják "garantálni" (elvileg) hogy pénteken megkapja.
kérdeztem és mi lesz azzal akit holnap hívnak vissza? erre csak annyit mondott hogy azt még nem tudja, jelenleg a mai nap ezt tudja mondani mivel minden nap megvan a keret hogy mennyi embert lehet visszahívni.
-
kelzsoca
félisten
válasz
wong kok wah #1573 üzenetére
A visszahívással a kamu megrendeléseket, komolytalan vásárlásokat szeretnék csökkenteni.
-
Gubu0101
veterán
válasz
wong kok wah #1573 üzenetére
Gondolom próbáltál másik visszahívást is indítani
Én is legszívesebben napi szintem nyomtam volna,de valószínűleg csak egy hölgy csinálja
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1573 üzenetére
Én sem értem.. mondjuk annyira nem hat meg. Elvagyok a Note 8-cal is, igazából csak a kíváncsiság, az újdonság igénye hajtott. A szolgáltató eljárása viszont fogyasztói szempontból számomra is érthetetlen.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1568 üzenetére
Engem sem hívott ma sem a telenor. Nem kell a pénzünk ezek szerint.
-
laci0530
senior tag
válasz
wong kok wah #1538 üzenetére
Engem sem hívott a telenor ma.sem.
-
Gubu0101
veterán
válasz
wong kok wah #1538 üzenetére
Ha a napokat számolom akkor 10 nap alatt csak összejött
Kicsit lassú a rendszer,meg múlthéten mikor hívtak pont nem volt elérhető
-
Gubu0101
veterán
válasz
wong kok wah #1378 üzenetére
Két visszahívást kértem,egyet múlthéten egyet meg a héten.A második időpontra hívtak vissza
-
Gubu0101
veterán
válasz
wong kok wah #1310 üzenetére
Detto,már egy hete várjuk...
-
a8l
aktív tag
válasz
wong kok wah #1204 üzenetére
Nem vagy egyedül mert engem se hívtak még, már kezd bosszantani ez a hozzáállás.
Miért kell ezzel a visszahívós baromsággal szarakodni, miért nem lehet online előrendelni mint a többi modellt? 512-es fekete kerámia változat kellene. -
leslien
nagyúr
válasz
wong kok wah #1204 üzenetére
most frankón még nem hívtak?
próbáld. meg még 1x..
-
leslien
nagyúr
válasz
wong kok wah #1032 üzenetére
engem sem , valószínűleg holnap indul.. nyugi március 08.-án nálad lesz...
-
Gubu0101
veterán
válasz
wong kok wah #850 üzenetére
Gyárilag fóliázott lesz,csak kérdés meddig bírja majd.
6,8,9 S szériából egyiket se fóliáztam,karcmentes/volt mind,így hát számomra fölös pénzkidobás.
-
válasz
wong kok wah #850 üzenetére
Szerintem igen
-
leslien
nagyúr
válasz
wong kok wah #829 üzenetére
kártyás csomagban akarod venni? mert ha igen akkor tegyük fel h függő ( bár nem hiszem mivel dual) akkor azonnal kapod a függetlenítő kódot.. már számtalanszor csináltam ráadásul a megjelenés napján.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Szemüveges topik
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Magisk
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Tőzsde és gazdaság
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Hardcore café
- További aktív témák...
- Apple IPhone 14 PLUS PURPLE 128GB KÁRTYAFÜGGETLEN 96% AKKU
- Garanciális iPhone 14 Pro Max 128GB, Fehér, gyönyörű állapotban eladó (független)
- Xiaomi Redmi 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Honor 400 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- IPhone 14 Pro max 128GB gyári független akku 92% 2026.08.06 iStyle jótállás
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Új, verhetetlen alaplap sok extrával!
- Menő retró konfig: Q9550, Gigabyte P43, 4GB RAM, ASUS GT730,
- LG 55C4 - 48" OLED evo - 4K 144Hz - 0.1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1 - A9 Gen7 CPU
- Apple iPhone 14 Pro Max / 256 GB / 88% akkumulátor / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest