- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A56 - megbízható középszerűség
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Yettel topik
- One mobilszolgáltatások
- Akkus tok lehet a megoldás az extra vékony készülékek számára
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- iPhone topik
-
Mobilarena
Motorola RAZR i XT890 - GYIK, hasznos információk
Kérlek olvasd el alaposan ezt a hozzászólást, mielőtt kérdeznél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DVlad
őstag
-
DVlad
őstag
A mi készülékünk elkezdte azt csinálni, hogy nem fordul a képernyő. Elfordítjuk, majd onnan tovább, vissza már nem hajlandó. Random a jelenség, de ki-be kapcsolás helyrehozza. Valaki tapasztalta már ezt?
-
DVlad
őstag
Így van. Természetesen mūködik egyszerre.
-
DVlad
őstag
Egy érdekes találgatás.
-
DVlad
őstag
válasz
balimadrid #4141 üzenetére
Lehet kérni a szolgáltatótól egy sms-t, amit futtatva minden stimmelni fog. (Pannonnál biztosan. )
-
DVlad
őstag
Mi folyik itt már megint?! Ouch
-
DVlad
őstag
Mi használunk egyet és minden igényt felül teljesít, ami elvárható tőle. Soha, semmilyen hibát nem produkált és igen szeretett tárgy. Negatívumként egyetlen dolgot tudnék említeni, a festék pattog, kopik róla az éleken, ha kemény igénybevételnek van kitéve tokok nélkül.
A fehér i-ről olvasható itt is, hogy sajnos, mint minden olyan terméknél (nekem például a notebook klaviatúra-gombjai, hűtőszekrény ajtaja és a magába foglalt kijelző műanyag kerete), ahol új korában egyforma színű, ám különböző anyagú részek vannak, ott bizony nem egyformán öregednek az anyagok, ezért más színűek lesznek idővel. -
DVlad
őstag
-
DVlad
őstag
Valaki fel tudná vázolni, hogy miként néz ki a piramis jelenleg? Mi, minek az utódja, mi a flagship, stb?
Ez pl.: [link] a hd utódja vagy az az ultra? Kissé kusza, zavaros szerintem.
Előre is köszönet! -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3597 üzenetére
Mennyire jött ki a fórumtárs segítségével?
Mik az első benyomások? -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3574 üzenetére
Ez de kemény. Sajnállak.
Szerintem megérne egy e-mailt az expansyshoz. Talán segíthetne valamicskét. -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3568 üzenetére
Az i az kb. kikezdhetetlen telefon. Nehéz fogást találnom rajta.
A hd nem volt plafon? -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3562 üzenetére
Csak kibökted.
Nem, 100k alatt.
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3560 üzenetére
De én annyiért szeretnék újat.
Sosem szabad elhinni nekik semmit.
Nem lennék a helyedben... -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3466 üzenetére
Ez szomorú! Együttérzek.
Azt olvastam a honlapjukon, hogy helyben-rögtön nem javítanak és a törvényi kereteket betartva dolgoznak. 30 nap nem a max?
Én holnap tervezem bevinni a xoom 2-t. Csak nagyon félek...
Ma is egy igen kacifántos notebook szervizelést éltem át. Holnap mehetek is vissza a kis mulasztásaik miatt. Legalább egy utcában vannak. Borzasztó világban (itthon) élünk. -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3461 üzenetére
Semmi hír?
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3371 üzenetére
Neked felvették? Szerencsés!
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3363 üzenetére
Én is bemegyek,, mert supportban élettelen a cég.
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3353 üzenetére
Pontosan ez történt velem is, mint korábban írtam (csak pc-ről vesz fel). Remélem neked csak kis nátha.
A szerviznek írt levelemre azóta sem jött válasz, telefont nem vesznek fel. Komoly firma. -
DVlad
őstag
válasz
kelly416 #3338 üzenetére
Értem én az álláspontodat, de ha ez igaz "gyártói előírások alapján dolgoznak.", akkor nagy baj nem lehet. Ha pedig olyan árat mondanak, ami irreális, akkor 2500 forintért vizsgálták meg és elhozom. A sufniműhelyekről több rosszat hallani azért, én nem bízom azokban (sem).
Érdekes a hiba egyébként, gondolkoztam, hogy talán valami hard reset segítene... -
DVlad
őstag
válasz
kelly416 #3336 üzenetére
Nem vagy.
Nem vesz fel áramot (csak jelzi, de mégsem) töltőről. Sem a sajátjáról, sem az i-jéről, sem másról csak a notebookra dugva, usb-n tudom tölteni. Egyből figyelmeztet, hogy ez nem a legoptimálisabb, de az legalább tölti. Kb. 40 óra alatt töltődik fel és a 10 óra üzemidő is inkább csak 6 lett. Egyik pillanatról a másikra lett ez. Elkeserítő, mert 4 hónapja múlt 1 éves.Írtam levelet, várom a választ.
-
DVlad
őstag
Gyorsan választ kaptam, mint mindig. Nagyon korrekt support.
A levél:
Nem tudok mást javasolni. Mivel kb. csak ez az egy hivatalos szerviz van, nincs is nagyon mit tenni, meg azt is látni kell, hogy egy szerviznél halál természetes, hogy reklamáció van.
A Cordon/Cirma az egyik legnagyobb –ismereteim szerint francia tulajdonú- szervizpartner is, én pl az EXPANSYS-nak is nagyon sok javítását láttam náluk, de főleg a kinti vonalat látom már csak 1-2 éve.
Nagy cég, szerintem sokan a a rugalmatlanság miatt támadják őket. Ők meg minőségi tanúsítványokban mérik magukat, és a gyártói előírások alapján dolgoznak.
Ez utóbbi azért is érthető, mert azt jó javítani, amit a gyártó kifizet. Vagy a vásárló. De nyilván a gyakoribb a jótállásos kérdéskör.
A saját idejét kímélendő, javaslom, hogy e-mailben egyeztessen velük, telefonon szerintem nem nagyon elérhetők, ez a leggyakoribb hibajelzés nálam.
A reklamációkról a szervizvezetővel tavaly nyáron leveleztem utoljára, a válasza a következő volt épp arra, amit Ön említett: "Mindenesetre az ügyfelekből élünk így mi ezt természetesnek vesszük. Ami a fórumak illeti ott 90%-ban az ügyfelek elégedetlenek, mert... Ez a esetek 2%-át sem teszik ki."
-
DVlad
őstag
Urak!
Mi a "hivatalosan" ajánlott Moto szerviz mostanság?
-
DVlad
őstag
Én mindent elhiszek, de leginkább szerencse kérdése. Teszteltünk már olyan órát (neves gyártótól), amely az első próba-behatás alkalmával (ablaküvegen végighúzás) karcos lett, nem kis anyagi kárral. És sok egyéb karcos zafírkristállyal is összehozott már a sors. Én is szerencsés vagyok, 12 éve hordom az órám és karcmentes az "üvege".
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3180 üzenetére
Tökéletesen megfelelne nekem is. Mivel látom napi szinten a működését, ezért biztos vagyok benne. De a hd mégis csak a...
Még várok egy kicsit. Ha eddig kibírtam (3.5 éve) a milestone-nal, akkor még tudok várni. -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #3173 üzenetére
Oh la la!
Lehet, hogy nem várok a hd-ra tovább és veszek magamnak is egy ilyet inkább. -
DVlad
őstag
off
Urak!xoom 2
Milyen hiba lehet a következő?
Kiváló akksiidő, semmi gond. Egy hete aztán azt csinálta, hogy nem töltődött csak miután teljesen lemerült és kikapcsolt. Párszor így történt a töltés (2x, 3x) és a mai napon miután lemerült, már nem tudok életet lehelni bele. Egész éjjel töltőn volt, de semmi. Most még megpróbálom usb-n tölteni, hátha...
Ötlet valakinek? hard vagy soft hiba lehet? -
DVlad
őstag
A töltőre van garancia? Behalt és nem tudom, miként oldjam meg. Ha a postát fizetni kell, lehet meg sem éri gariztatni...
-
DVlad
őstag
Réges rég
egy messzi messzi...Én StarTac 130-al kezdtem a Motorolás pályafutásomat, azután: V3, V9, majd Milestone volt a folytatás. Eközben a csajomnak is Motorolákat vettem (..., V70, Defy, Razr i). Mindegyik csoda kategória volt valamiért és a HD is annak tûnik. Most ezek, a képek alapján hulladékok, egyediség és dizájn nélküli vackok számomra. Sajnálom.
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #2910 üzenetére
A szebb külsõt erõsen hiányolom. Leginkább a megjelenésre értettem.
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #2908 üzenetére
Ez egy rakat kacat, pont mint az egyéb vackok.
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #2785 üzenetére
-
DVlad
őstag
Urak!
Nektek működik a Talk? Eddig is eldobálta, de pár napja nem kel életre. -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #2740 üzenetére
Igen, az fura. Ráadásul a kijelző is olyan... nem egyenes, nem sík, fura.
Nagyon szomorú leszek, ha ez lesz a dizájn. Elég sok Moto cuccom van és mindegyiket szépnek, egyedinek tartom, de ez nem az. Szerintem Razr (és a többi hasonló termék) kis vágott ívei a legjobb dizájn elemek napjainkban. -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #2738 üzenetére
Ezt láttam már korábban. Én kizártnak tartom (és nagyon remélem is), hogy ez lenne AZ.
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #2735 üzenetére
Nem.
-
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #2733 üzenetére
Mire gondolsz? A kép alapján tudok a képről szubjektív véleményt alkotni, könnyen.
A belbecs pedig (szintén a leírtak) halovány, nem pedig mindent verő.
És még mindig arról a posztról beszélek, igaz vagy sem. -
DVlad
őstag
Ez borzalmasan gagyin néz ki és paramétereit tekintve is egy posvány.
A legszebb sajnos nem elég. A Motorola szerintem többször is meglépte már ezt és kevésnek bizonyult a sikerhez.
-
DVlad
őstag
-
DVlad
őstag
válasz
kelly416 #2564 üzenetére
Nem írta, hogy a méret maximálva lenne. És ha tetszik neki az i, akkor valószínüleg az HD is tetszene. Miért baj az, hogy egy Motorola terméket ajánl valaki egy Motorolás topikban? Az hogy nem vagyok szemellenzős, neked pedig üldözési mániád van (inkább önigazolási), nem számít.
6k különbség esetén (gyakorlatilag egy árban vannak) nehogy már ne lehessen legalább elgondolkodtató alternatívája az HD az i-nek.
Amúgy remek az i, nagy megelégedettséggel szolgál nálunk is, ahol szintén kritérium volt a méret. -
DVlad
őstag
válasz
Tirithon #2412 üzenetére
Én többször is. Legutóbb odakint elírták az irányítószámot (pont a Razr I esetében), mire felhívtam a dhl-t, hogy elõre szóljak, még dhl-es cs.szám nélkül, nehogy visszaküldjék. Semmi gond nem volt, profik voltak. 2 nap múlva már rutinból hozták a cserealkatrészt.
Sima ügy lesz. Intézd el te is, hogy képben legyen a dhl. -
DVlad
őstag
válasz
zsirfecske #2379 üzenetére
Azért még ma kiutaltak egy ilyet: [link]
Így van, ár/érték arányban nem tudok jobbat (legalábbis egyelőre szebbet, jobbnak tűnőt) elképzelni. Csak sajnos az ajándék mivolta megkövetelte a "korai" vásárlást.
Esélyes, hogy veszek magamnak is, ha az x megjelenik és sem az, sem a hd nem lesz opció valamiért. -
DVlad
őstag
"írtam a felelősöknek többnyire küldenek pótlást
érdemes volna átnéznie azt a dugaljkat, amben ezeket a töltőket dugja
nincs ugyanis reklamáció ezekre a kiegészítőkre" -
Új hozzászólás Aktív témák
ma A RAZR i az Intel Atom processzora miatt jelenleg igazi csemege a piacon, de tartogat még más különlegességeket is.
- Samsung Galaxy A04 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Üzleti Fujitsu Lifebook u7510 15,6" FHD IPS 2021/08. havi gyártás
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Windows! Logitech Mx Keys Magyar!
- AKCIÓ! Beszámítás! Intel Core i9 13900K 24 mag 32 szál processzor garanciával működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest