- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Samsung Galaxy Watch7 - kötelező kör
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Mobil flották
- Vékonyabb lett, jobb kamerát kapott, de az akku maradt a régi: itt a Fold7
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
A fejlődés a technológiákban követhető. DVD formátum maximum 8 bit (XP DirectX10, Vista DirectX10.1). Blu-Ray 8 bit (standard kódolás) - 16 bit (elméleti maximum) (Windows 7 DirectX11, Windows 8 DirectX11.1). 4K Ultra HD 12-xx bit (Windows 8 DirectX1x.x). Windows 8 és a Linux már kezeli a 4K videokat. A Windows 7-en nem tudom, hogy a 3840x2160 (4096x2160) felbontás megjeleníthető egy arra alkalmas kijelzőn.
-
#00137984
törölt tag
Köszönet, hogy pontosítod az adatokat. A WikiPedián és a Videopraktika oldalán találtam a számokat, lehet ők sem hibátlanok. Ez igy még húzósabb értékek, akkor igazak lesznek az információk a 128 bites Windows készültéről. Eddig valószínűbbnek találtam a 96 bites változatot, a 32 bites program kompatibilitás megtartása mellett. Ez valószínűleg már DirectX 12-vel megvalósítható. Nem kell majd Quad SLI, 32 GB RAM és 12 magos CPU, hogy megmozduljon egy játék vagy maga a rendszer.
-
Pikari
veterán
nos, nekem az ati radeon 9800 hajlamos volt ilyen 20 pixelnyi blokk nagyságú árnyékartifactokat csinálni, az meg azért eléggé feltűnő, ocsmány, és lehangoló.
a szoftveres renderert meg meg kell írni - egyszer. utána viszont tetszőlegesen skálázhatod, ha az effektekről van szó, nem vagy idegen grafikus pipelinere kényszerítve. a raszterizálás elhagyása nem ekvivalens azzal, hogy processzoron számolunk, elvégre nem csak ray tracelni, hanem raszterizálni is lehet cpu-n. a cpu-ra nagyon szép és gyors raszteres renderert lehetne írni, de én nem raszterezésben utazom már, és nem is a szép grafikában (hanem a gyorsban). a d3d-ben meg az opengl-ben konkrétan az a nem jó, hogy implementálnak egy olyan grafikus pipelinet, amire amúgy nincs is szűkségünk: azonos sziliciummennyiség mellett egy fejlesztő az önmagának fejlesztett, és/vagy célspecifikus, célirányos rendererje nagyságrendekkel gyorsabb, mint egy előre bespecifikált, túlmisztifikált, túlbonyolított, vagy épp szétspórolt api, mint amilyen az opengl, vagy direct3d bármely derivációja. in my oppinion.
(privátban tudok erről több paramétert adni, ha dobsz egy skype címet.)
-
Pikari
veterán
Már miért lenne baromság? Olyan rosszul nézett ki az, amit a 9700-es ATI produkált?
jaKevesebb bittel való számolás kevesebb energiafogyasztást jelent. Mobil eszköznél ez nem elhanyagolható dolog.
ja, kb 0,1%-al
Ezeket alá is tudod támasztani? Kíváncsi lennék.
természetesen. számold ki, hogy hány kódsorba telik megírni benne egy soft távolság és felbontás-independens árnyékolást, egy fénytörést refractionnal, hdr-el, animáció-támogatással, mondjuk úgy, hogy játszhatóan menjen vele legalább 100 millió polygon, legalább kezdetnek mondjuk 100 ezer fényforrásra (ami értelemszerűen nem világítja be mind az egész pályát, csak helszíneket), amelyen mind tetszőlegesen dinamikusak (ez nem jelenti azt, hogy mind mozog, hanem azt, hogy bármikor tetszőlegesen mozoghatnak az enginedben), mindezt körültekintően úgy, hogy képes legyen a kódod leskálázni az előző évtized első harmadában megjelent hardverekhez oly módon, hogy ezeken a hardveren is el tudd indítani úgy, hogy meg is mozduljon néha a képaztán számold ki, hogy mennyi kódsorba kerül ugyanez mondjuk egy saját szoftveres renderereddel (nyilván csak feltételezve azt, hogy meg tudsz egy ilyet írni)
majd hasonlítsd össze a két produktum végeredményét teljesítményben, minőségben, kompatibilitásban, és hasonlítsd össze a belefektetett időt, és energiát (vagy közvetlenül szólva: pénzt) mindkét esetben
és lepődj meg nagyon.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Az új vezér szerint már nincs a legjobb tíz chipgyártó között az Intel
- Újra instabilitásba futott a Raptor Lake generáció
- Parfüm topik
- Autós topik
- AliExpress tapasztalatok
- World of Tanks - MMO
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Tesla topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800 XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- ZOTAC GAMING GeForce RTX 4090 AMP Extreme AIRO videókártya, garanciával eladó
- Eladó PNY GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB OC XLR8
- GIGABYTE AORUS RTX 4070 Ti ELITE 12GB - 20 hónap garancia
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE NITRO+ RX 7900 XTX 24GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Telefon felvásárlás!! iPhone 12 Mini/iPhone 12/iPhone 12 Pro/iPhone 12 Pro Max
- Törött, Hibás iPhone felvásárlás!!
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RX 9060 XT 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T15 G1 - i5-10GEN I 16GB I 256GB SSD I 15,6" FHD Touch I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest