- Légies iPhone halvány színei
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Realme GT 2 - aláírjuk
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Google Pixel topik
- Kis telefon hatalmas teleppel
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Bemutatkozott a Poco X7 és X7 Pro
- Xiaomi 15 Ultra - kamera, telefon
Új hozzászólás Aktív témák
-
#00137984
törölt tag
A fejlődés a technológiákban követhető. DVD formátum maximum 8 bit (XP DirectX10, Vista DirectX10.1). Blu-Ray 8 bit (standard kódolás) - 16 bit (elméleti maximum) (Windows 7 DirectX11, Windows 8 DirectX11.1). 4K Ultra HD 12-xx bit (Windows 8 DirectX1x.x). Windows 8 és a Linux már kezeli a 4K videokat. A Windows 7-en nem tudom, hogy a 3840x2160 (4096x2160) felbontás megjeleníthető egy arra alkalmas kijelzőn.
-
#00137984
törölt tag
Köszönet, hogy pontosítod az adatokat. A WikiPedián és a Videopraktika oldalán találtam a számokat, lehet ők sem hibátlanok. Ez igy még húzósabb értékek, akkor igazak lesznek az információk a 128 bites Windows készültéről. Eddig valószínűbbnek találtam a 96 bites változatot, a 32 bites program kompatibilitás megtartása mellett. Ez valószínűleg már DirectX 12-vel megvalósítható. Nem kell majd Quad SLI, 32 GB RAM és 12 magos CPU, hogy megmozduljon egy játék vagy maga a rendszer.
-
#00137984
törölt tag
A mostani kártyák is kevesek a Ray Tracing számításokra, de sajnos nem ez a legelmaradottabb komponense a képletnek. A pixelekkel és a bitekkel való kombinálás... A 64 bites operációs rendszerek, szoftverek, hardverek is kevésnek bizonyulnak egy játék felhasználású szinten megvalósított valós idejű rendereléshez. 96 bites Windows 32bit floating point mintavételezéssel folyamatos játékteljesítményt nyújtana.
-
#00137984
törölt tag
válasz
#06658560 #48 üzenetére
Négyszeres pontosságú FP32 bit-es számítással számolva durván meghaladjuk a mostani kor követelményét. A Blu-Ray maximum 16 biten 48 bites szinmélységre képes. A Windowsban az FP32 bit kb. 100 bites színmélységnek felel meg, amit az FP32 bit precizitással még kiszámolhat. A BD ezért is került leszállóágba. A játékok komolyabb számítási teljesítménnyel, de ott is adatcsomagokkal dolgoznak. A HD7000-es széria is dupla pontossággal képes csak számolni a mostani követelményeknek megfelelve.
-
#00137984
törölt tag
válasz
#06658560 #46 üzenetére
Kép, video vagy audio, játéktechnikai elem, mindegyiket meg kell jeleníteni, hallható hanggá alakítani. A mintavételezési pontok, a bitráta emelésével a reprodukált adat nagyobb valószínűséggel az eredetihez közeli minőséget vagy nagyobb sebességet érhetünk el. A DirectX felület nem kizárólag játékra értelmezhető. Kép, hang, beviteli eszközök. Évek óta elavult, és a DirectX 12 megérkezéséig nem várható komoly fejlődés.
-
#00137984
törölt tag
válasz
bitblueduck #38 üzenetére
Elnézést kérek, ha valamit félreértelmeztem vagy már továbbgondoltam, de nem jól fejeztem ki magam.
A Wikipediát nem olvastam el, angol nyelv meg nem erősségem. Adatmintavételi sürüségről volt leírás a dupla vagy négyszeres lebegőpontos formátumban. Bár szerintem, ha nem is szorosan, de van (lehet) ősszefüggés a témában.
-
#00137984
törölt tag
Ezt még átgondoljuk, ha valami effect vagy jelentős játéktechnikai elem lassabban, vagy sehogy sem akar müködni a Windows 7-es gépünkön. A TressFX még egy kezdeti újítás, amit kiterjesztve a környezetre nagyon gépigényes lehet. CrossFireX, SLI vagy Windows 8 felhasználók elönyben, vagy mindkettő egyszerre a gépben.
-
#00137984
törölt tag
Windowsban 16 bites (High Color) és 32 bites (True Color) az elterjedt. Fotózásnál a 24, 32 bit a leggyakoribb, de 36, 42, 48 bitre is készülhetnek képek. A nagyobb színárnyalattal készített képek természetesebbek. A min10float szerintem mára kevésnek tünhet. A DVD lemezen található filmek 8 bit-re voltak kódolva. A lejátszók hivatottak ezt feljavítani 10, 12, 14 bit-re. A BD formátum 12 (RGB 36) és 16 (RGB 48) bit-re képes. Ezekkel a technikákkal kompatibilitást kell biztosítani.
-
#00137984
törölt tag
PC-re a fejlesztések megálltak vagy lelassultak. A lemaradás inkább a játékokra és szoftveres háttérre igaz. A DirectX 2010 közepén kiadott változata található minden új játékban. Az 1-1.5 éves hardveren a jól optimalizált játékok elfutnak HD-ben.
A Windows 7 mint op. rendszer néhány generációt átélne, de a MS máshogy gondolja. DX11.1 mint továbblépési szint Win 8-ra készült el. A Konzolháború mégjobban ki fog éleződni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Légies iPhone halvány színei
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bittorrent topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Sok memóriát spórol a neurális textúratömörítés
- Autós topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Eurós árlista a Google Pixel 10 telefonokhoz
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Olcsó Számítógép PC Akár játékra! Intel X5650 / GTX 1650 / 24GB / 240SSD+ 500HDD
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- ALIENWARE Area-51 R6 Threadripper Edition 1920X
- KÖZEL FÉLÁR! Apple Magic Keyboard, Mouse, Trackpad, Pencil, Smart Magic Keyboard Folio, Watch szíjak
- Macbook White 13" unibody
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest