- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Lesifotón és renderképen a Huawei Mate 70 Pro
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Huami Amazfit Bip okosóra
- OnePlus 7T - távolról pont tökéletes
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
-
Mobilarena
Kérdéseket a Windows Phone szakmai topikban tegyétek fel!
Új hozzászólás Aktív témák
-
shteer
titán
válasz shteer #13123 üzenetére
na fogalmam sincs mit csináltam innen jól, de megy a market
1. yes, go to Internet Explorer settings and make sure that Accept Cookies IS checked. I only say this because all the posts say this is the ONLY thing you have to do to fix the error. It LIES....
2. Remove HTC Hub (you will redownload in the steps below) by going to application list, HOLD on the HTC Hub and a dropdown will appear, click Uninstall.
3. Next, using your *computer*, NOT your phone, login to http://www.Live.com with your Windows Live Account and verify account settings
4. Using your computer, NOT your phone, login to http://www.XBox.com with your Windows Live Account and verify account settings
5. Using your computer, NOT your phone, login to http://www.Zune.net with your Windows Live Account and verify account settings
6. Wi-fi must be ON on the phone to update or download HTC Hub
7. Launch Marketplace and go to HTC Apps
8. Click HTC Hub, click install (or upgrade), click Accept. The HTC Hub should download, without error, via wi-fi and be displayed in theapplications list when done.
9. Doneszerk: köszi mindkettőtöknek
[ Szerkesztve ]
szerintem jónak tűnik..
Új hozzászólás Aktív témák
Kérdéseket a Windows Phone szakmai topikban tegyétek fel!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest