Új hozzászólás Aktív témák
-
GeryFlash
veterán
válasz
pakriksz #116 üzenetére
Először is, de a Firmware arra is való : [link]
Más kérdés, hogy ez is maximum 10-20%-os többlet lesz.Másrészt, ha visszaolvasol, én magam hoztam fel példának a gears of wart és mondjuk összehasonlítva egy battlefield 3hoz vagy gta 5höz képest ugye sehol nincs, szóval a régiek fejlődtek, DE akkor nem volt az, hogy már a kiadásoknál is különböző limitációkon kellett elgondolkozniuk és igénybe venniük [link]
Ha már most gond van, akkor nem tudom hogy lesz ebből fejlődés, oké hogy pár exkluzív cím szép lehet, bár szerintem az se nagy dolog, hogy egy Crysis 3 szintű grafikájú Ryse 1080pben fut de csak 30 fpssel, mert a 60-at már nem bírja a konzol.
Bízni kell, hogy a fejlesztők megtanulják valahogy hasznosítani a két konzol API-ját, de egyelőre alig van előnyük a fix hardverrel és a specializált API-val a fejlesztőknek... Az Ea-től kezdve, a Ubisfottal karöltve a Cd projekttel stb minden nagyobb cég azt nyilatkozza, hogy kevés ez a hardver.
Nagyon jó dolog az APU a konzolokban, ezáltal a gyors memória elérés (jobb játékmenet, okosabb AI), de az 1,3-1,8 terraflopsú gpu hamar kevésnek fog bizonyulni. -
-
GeryFlash
veterán
,,Az exkluzívok azok, ahol látható most a konzol ereje Ryse, Infamous ..."
Hát a Ryse tényleg szép, az egyetlen bibi hogy ez FHD-ban már csak 30 fpssel megy, ergo nem tudom nagyon elképzelni, hogy ennél szebb játékot is lehet készíteni majd xboxra. Kinézetre valamivel tényleg szebb mint a Crysis 3 pc-n kimaxolva, de azért az kemény, hogy már meg is van az a grafikai szint amit maximum ki lehet hozni a konzolból, anno egy gears of War nagyon szép volt Xboxon, de ott nem is halt bele a gép, és utána még több és szebb játékokat is simán futtatott a konzol, itt ennek az esélyét nem látom.
Az Infamous grafikájától meg nem dobtam hátast, de az tényleg látszik, hogy sokkal nagyobb a látótávolság és az elemek száma mint Pc-n.Amúgy a PC-sek esetleg bízhatnak a Konamiban, és a Fox Enginben, hogy olyan élményt kapunk azzal pc-re mint a konzolosok fifával? Vagy az is csak akkor valósítható meg, ha lesznek izom intel apu-k?
Nem tudom pontosan a Pes eladási számait, de gyanítom, hogy ott a Pc a legerősebb eladási platform, így hát megérné nekik ezt fejleszteni.
A legjobb az lenne talán, ha az EA hagyná a francba a pc-s fifát, és hagyná hogy a licenceket megvehesse a Konami pc-n, de persze ez szép utópia -
GeryFlash
veterán
De kár a régi konzolgenerációkból kiindulni, mivel azok a kiadáskor szebbe játékokat tudtak futtatni mint a pc-k. Most, hogy a konzolokban is APU van egyedül a játékmenet jobb, de 2018ban 2014 grafikai szintű játékokat nem fogják elfogadni a játékosok, főleg nem 2020-ban (szerintem). A felbontás/frps csökkentés meg egyrészt nagyon gáz, mondjuk a 30 fpshez még hozzá van szokva a konzolosok, de most hogy jönnek a 4k tévék nem fognak 720pben szívesen játszani, főleg hogy ez a két butítás se hozz igazán nagy teljesítmény növekedést.
De visszatérve az API-ra, hogy hogy anno a régi genek nem voltak ennyire gyengék az akkori pckhez képest? Anno az Apiből több teljesítményt ki lehetett hozni vagy hogy? Azzal nem tudom mennyire magyarázható, hogy ,, a grafika nem változott cserébe a jáéktmenet/AI erősebb" hisz ez csak az APU gyors memóriakezelésének köszönhető, azért egy egységes, játékra kihegyezett API-val jóval többet is ki lehetne hozni, nem?
dergander: Egy nem portolt játéknál egyáltalán nem igaz ez az állítás, ott van a Titanfall például, egyáltalán nem fut jobban xboxon mint pc-n.
-
GeryFlash
veterán
Ne mond ilyeneket
2018-ra szerintem már jön egy újabb konzolgeneráció, nem sokáig fogják ezt a balfaszkodást tűrni a játékosok (már most biztos, hogy rengeteg 2015-ös játék nem fog futni FHD-ben 60 fpsel még ps4-gyel sem nemhogy xboxon, sőt sok esetben 960p lesz 30 fpssel.)
Amúgy én csak azt nem értem, hogy még mielőtt kijött már mindenki temette a konzolokat, hogy ugye csak egy átlag pc szintjén van, de sokan köztük én se ezt hülyeségnek tartottuk, hogy az xbox is egy átlag 2005ös pc, kb egy radeox x800-as (talán még gyengébb is) grafikai teljesítményével. A mostaniak ugye kb 7750 szintjén vannak, alsó hangon 4szer erősebb mint ami anno a ps3-ban vagy az xbox360ban van.
Nem értem, hova tűnt ez a sebesség többlet, a régi generáció API-ja ennyivel többet hozott ki a hardverből vagy hogy? -
GeryFlash
veterán
Mi a francért nem támogatja ?
De ezt leszámítva kb hány tflops lesz, nem lesz olyan jelentős ugrás mint a haswell és az ivy között? (grafikus teljesítményben).
De ha jól értem, az EA leghamarabb a fifa 17-nél adja ki a next gen fiát pcre is ugye? (Ha 2016ban jön csak az az átok Skylake). -
GeryFlash
veterán
-
GeryFlash
veterán
,,PC-s port esetén is olyan integrációt biztosító APU! kell, ami a konzolokban található. Például Kaveri, de a jövőben szinte mindegyik hardver ilyen lesz."
Mégis mennyi idő múlva? Vagy az úgy működne, hogy az embernek van egy szutyok hd3000/4000-es igp-je, és mellé egy jobb dvga, és akkor bizonyos dolgokat az igp számol másokat meg a dvga? Vagy cska akkor lesz konzol szintű fifa, ha dvga nélkül, apu-val elbírja a pc?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Apple iPhone 13 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 34GS95UE - 34" Ívelt OLED / QHD 2K / 240Hz & 0.03ms / 1300 Nits / NVIDIA G-Sync / AMD FreeSync
- Dell latitude, precision, xps, magyar világítós billentyűzetek eladóak
- Kingmax 1x2GB DDR3-1333 RAM
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest