- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
Az a baj, hogy a gondolkodásmódotok nagyon messze áll azoktól az emberektől, akik ezeket az autókat megengedhetik maguknak. Aki X3-mal jár (új), az nem fog egy elektromos 208-ba beülni, akkor már inkáb Teslába. 3-4 millióért nincs új autó, 4,5-ért se nagyon. Jó, az ilyen Dacia-szintű köpedvényeket leszámítva. Amúgy meg a 11 millió is nevetséges ár, egy dízel Passat kerül ennyibe. A támogatás célja az, hogy az elektromos autók penetrációját növelje, arra pedig alkalmas, hiszen közel 25%-át az árnak átvállalja az állam. Rengetegen vannak az országban, akiknek ez valós alternatíva, napi ingázásra például ideális. Remélem, hogy bővítik a pályázati keretet.
Ismétlem, ez nem azoknak szól, akik szerint 11 millás autó a luxus kategóriája. Nem az, legfeljebb a csóró magyar társadalomnak. Nyugaton, normális életszínvonalú országban ez széles rétegek által megvásárolható középkategória. Amúgy egy Octavia is 8 millánál kezdődik.
-
addikt
Rengeteg gazdag ember van az országban, nézz körbe! Ne a saját véleménybuborékodból indulj ki! Látod, 1 nap alatt kipörgött ez a támogatás. Ebből neked az következik, hogy nincs pénzük az embereknek? Igen, rengeteg embernek nincs, de soknak van.
És attól, hogy sok embernek megfelelnek még nem véletlenül nevezik azokat alsó kategóriás kocsiknak. És ismétlem, csak arról volt szó, hogy a 11 milla messze nem luxus kategória. Egy sz@ros Insignia annyiba kerül felextrázva. Hol luxus az, ember?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Ok, pont azt próbálom magyarázni, hogy ezek nem gazdag emberek. Azok nem ilyen utót vesznek, hanem Teslát, vagy Porschét. Ezt megveszi mondjuk egy programozó 3 év lízingre. Gazdag ő? Egy francokat!
Nem te állítottad, hogy luxus, korábban írta valaki. Azt próbáltam magyarázni, hogy 10 milláért nem kapsz luxust. Ez középkategória. Szomorú, hogy a magyar melósok jelentős részének ez álom marad örökre.