- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14T - nem baj, hogy nem Pro
- One mobilszolgáltatások
- Vivo X200 Pro - a kétszázát!
- Ulefone Amor 34 Pro - a nagy vetítőgép
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Magisk
- Milyen okostelefont vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
K0vasz
aktív tag
válasz
#45185024 #292 üzenetére
Nem terjed el nincs bázisa
ennyike. amúgy szvsz azért is elbaltázott ez az egész irány, mert az RT-t nem is maga a GPU számolja, hanem külön, dedikált magok, amik miatt egyrészt sokkal több tranyó/terület kell a lapkának, másrészt ezt a részt majd külön kell fejleszteniük, ami nyilván nekik is plusz költség
-
K0vasz
aktív tag
szerintem minden attól függ, hogy a következő generációs konzolokban (kb. 2 év múlva) megjelenik-e ez a ray tracing vagy sem. ha nem, akkor ez is kb. arra a sorsra fog jutni, mint a PhysX: lesz pár játék, ami használja, de ennyi.
senki sem fogja megerőltetni magát azért, hogy az eleve a játékos piac egy kis részének (=PC) egy még kisebb szeletét (RTX kártya tulajok) kitevő rétegnek pluszba lefejlesszenek valamit.amúgy meg amellett, hogy iszonyatos erőforrásokat elvisz, ráadásul csak a renderelés egy részét érinti (tükröződések és árnyékok), és szvsz. ott se volt olyan egetverő a különbség (annyira legalábbis semmiképp, hogy igazolja az RTX kártyák árát)
(szerk.: pedig azért az idők során volt jópár álleejtős effekt (god rays stb.), de ez nekem nagyon nem az)
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor 400 lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Kingston ValueRAM 4GB DDR3 1333MHz KVR1333D3N9
- Ultimate előfizetés új fiókra akár 2105 Ft/hó áron! Azonnali, automatizált aktiválással, csak Nálam!
- 0% THM 3 havi részlet! Beszámítás, 27% áfa, Sapphire Nitro+ RX 9070XT 16GB készletről
- Realme 7i 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest