Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egon

    nagyúr

    válasz Cifu #58 üzenetére

    Köze nincs a két dolognak egymáshoz.
    A konzolokban - több tényező miatt - adott szintű teljesítmény (látványvilág stb.) eléréséhez, relatíve gyengébb hardver elegendő, mint PC-be. Ergo úgy választják ki a vasat, hogy legyen elégséges a teljesítménye, és legyen olcsó, amennyire csak lehet (no meg ne fogyasszon sokat).

  • Egon

    nagyúr

    válasz Abu85 #29 üzenetére

    Mindketten tudjuk, hogy Watch Dogs "béna optimalizálásához" az égvilágon semmi köze sincs a GameWorks-nek (annál inkább az Ubisoft-nak) - de hát egyesek minden eszközt megragadnak, hogy rúgjanak egyet a konkurencián... :U
    Innentől kezdve a(z amúgy is AMD-közeli, hogy finoman fogalmazzak) fejlesztők hisztije nem tűnik hitelesnek... :U
    Az Intel-nV kölcsönös szívatás már nem újkeletű (sajnos;ennek több szempontból sem örülök). Az nV szemében én is szivatnám azt a céget, amely hosszú távon a kinyírásomra törekszik - és jó eséllyel sikerrel is fog járni... Másrészt pedig rövid távon a cégek szmpontjából win-win a szituáció: a piaci részesedés alapján igen sokan megveszik az Intel procit + a dedikált (pl. nV) vga-t, ami még mindig gyorsabb az APU-knál, Mantle alatt is, így bizonyos tekintetben a vásároló szempontjából is win a helyzet, nemde? ;] :U

  • Egon

    nagyúr

    válasz con_di_B #27 üzenetére

    Így van.
    Ehhez hozzájön, hogy hosszú távon nyilván fejlődni fognak a buszrendszerek is, ergo egyre kevésbe jelentenek majd szűk keresztmetszetet, és nem kell új programozási modellel szenvedni.

  • Egon

    nagyúr

    válasz Snip3r_HUN #7 üzenetére

    Az idézett mondat olyan durva csúsztatás, hogy ezért akár perelhetne is az nV (persze ha angol nyelvterületen, nagy olvasótáborral rendelkező site-on jelent volna meg - nyilván egy relatíve kicsi magyar oldallan a kutya se törődik).
    A Gameworks "alapvetően a cég eddigi fejlesztőkörnyezeteit kínálja egy teljes szetten belül".
    " A sajtó, különösen az ExtremeTech nagyon sérelmezi, hogy a shader kódot is csak az NVIDIA láthatja. Ez így valóban rendkívül problémás dolog lenne, de a történet nem teljesen fedi a valóságot. Az NVIDIA ugyanis nem zárja el a forráskód egyes részeit a fejlesztőktől és a konkurenciától sem, csupán a módosítás lehetőségét tiltják meg."
    Ergo ha valamilyen pofátlan butítást alkalmaznának a zöldek, azt könnyen ki lehetne szúrni, és akkor az AMD által kilóra megvett fejlesztők, Johan Andersson-nak az élen, már régesrég telesírták volna a sajtót... Mivel ilyen nem történt, a következtetéseket mindenki vonja le maga.

    Szerk.: az idézetek a prohardverről származnak, a korábbi Gameworks-ös cikkekből.

    A cikk címére reagálva: a dedikált GPU-k szerint Linus Torvalds-nak nincs jövője... ;] Az Intel is bízott a NetBurst architektúra 10 GHz-ig történő skálázhatóságában, és mintha Bill Gates és a 640 kB RAM kapcsán is rémlene valami nem túl jövőálló megállapítás... ;]
    A viccet félretéve, jó eséllyel tényleg eltűnnek majd a dedikált GPU-k (egy időre...), de a folyamat messze nem lesz olyan gyors, mint ahogy 2-3 évvel ezelőtt tűnt - majd ha az Intel is (komolyabbat) lép ezügyben, lehet változás... ;]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés