Új hozzászólás Aktív témák

  • ferikek

    aktív tag

    válasz Rotate #11175 üzenetére

    Még júniusban - pár héttel a telefon megvásárlása után - írtam nekik teljesen normális hangnemben. Azt ígérték, hogy ha elviszem szevizbe, akkor ott tsztelni fogják a telefont és a szeviz egyeztetni fog majd az LG-vel. telefont megjavtották (természetesen csak egy résézt, mivel szotveres hibákat nem tudna javítani), de LG nem tudodd semmilyen hibárl, mert nem egyeztettek a szervizzel...
    Mivel a telefon problémája nem oldódott meg, így írtam újból az ügyfélszolgálatnak, akik küldtek egy levelet, hoyg elfogadták a javtsát garaciában, így vigyem el a szevizbe. Ez volt júliusban. Mivel a levélből semmi sem derült ki, így ismát kerestem az ügyfélszolgálatot, ahol tájékoztata, h alaplapot cserélnek majd. Elmodtam h hibsa cserélik, mivel nincsen újabb szftevr mai megoldaná a problémkat, felesleges, egyszerűbb lenne cserélni vagy a vételáart visszafizetni.
    Gondoltam megvárom azt az egy hónapo h kijöjjön a GB. Azóta ugye kijött a 10d 07.25, eleinte ok volt (úgy ahogy) a telefon, de most már eljuttt oda h nem tud csatlkaozni vezeték nélküli hálózathot, mobilnet sem mindig működik. persze ezek egy restart után megoldódnak, de idegesítő.
    lehet h változott az ügyfélszolgálat hozzáállása és hajanak az ügy rendezsée úgy h cserélnek vagy visszafizetik a vételárat, úh megpróbálom amit írtál mg egyszer.

    Láttam h te sgII-t vennél. nem félsz h úgyaígy jársz? én biztosra megyek uh lejjebb adom és SE xperia mini pro lesz a köv.:)

Új hozzászólás Aktív témák