Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DraXoN

    addikt

    válasz <Lacy85> #343 üzenetére

    figyelembe véve az itthoni átlag életkort, úgy is lesz majd még 15-20 év míg többségben lesznek az utakon itthon az elektromos autók, addigra meg "kiforr" a szilád elektrolitos akku is az új modelleknél (és nem kizárt, hogy lesz olyan régi modell is amit "átalakítanak" majd modernebb akkusra, eltudom képzelni, hogy ipar is épül majd erre ami egy 10-20 évre munkát is adna jó pár műhelynek).

    pilóta:
    normális esetben a SUV városba totál f*szság... csak mivel sokan azt vesznek más nem lesz biztonságos miattuk (mert "letarolja" ha nekimegy).. de még autópályára is f*szság ... nincs rá jobb szavam. szigorúan belvárosba "mikroautók" kellenének ... felette mehetne "extra adó" (mert "luxus" oda a nagy autó).. egyébként környezeti terhelésnek is jobb lenne a sok-sok mikroautó a belvárosban töredék fogyasztással a nagyobb autókhoz képest.. Elektromos autókból is csak a "minicar" kategória kapjon pl. ingyenes parkolást.. egyre többet problémáznak utóbbi miatt az önkormányzatok, hogy "túl sok van már" aki ingyen parkol... de úgy is az lesz a vége, hogy mindet eltörlik egyszerre, nem tartva fent egy külön "városi autó" kategóriát. Ami mondjuk lehetne egy súlyfüggő kategória mondjuk 1tonna alatti (akkut nem beleszámolva) autó, ami elektromos és/vagy plug-in hibrid.. esetleg legyen 1,2tonna, de semmiképp se több (zöld rendszámos porsche cayenne (és társaik)... hah, fizessen parkolásért, eleve csak papíron tud az meg 50km-ert elektromosan).

    magam részéről mondjuk imádom a japán kei-car -okat, bár ha itthon újat vennék, más autók méretei miatt nem mondom, hogy nem fordulna meg a fejemben a SUV ... egyszerűen amiatt, hogy az ütközőzónája feljebb van és kisebb eséllyel nyom össze a másik SUV amivel egyre nagyobb eséllyel ütközik az ember...

    The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5

Új hozzászólás Aktív témák