- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DraXoN
addikt
válasz <Lacy85> #343 üzenetére
figyelembe véve az itthoni átlag életkort, úgy is lesz majd még 15-20 év míg többségben lesznek az utakon itthon az elektromos autók, addigra meg "kiforr" a szilád elektrolitos akku is az új modelleknél (és nem kizárt, hogy lesz olyan régi modell is amit "átalakítanak" majd modernebb akkusra, eltudom képzelni, hogy ipar is épül majd erre ami egy 10-20 évre munkát is adna jó pár műhelynek).
pilóta:
normális esetben a SUV városba totál f*szság... csak mivel sokan azt vesznek más nem lesz biztonságos miattuk (mert "letarolja" ha nekimegy).. de még autópályára is f*szság ... nincs rá jobb szavam. szigorúan belvárosba "mikroautók" kellenének ... felette mehetne "extra adó" (mert "luxus" oda a nagy autó).. egyébként környezeti terhelésnek is jobb lenne a sok-sok mikroautó a belvárosban töredék fogyasztással a nagyobb autókhoz képest.. Elektromos autókból is csak a "minicar" kategória kapjon pl. ingyenes parkolást.. egyre többet problémáznak utóbbi miatt az önkormányzatok, hogy "túl sok van már" aki ingyen parkol... de úgy is az lesz a vége, hogy mindet eltörlik egyszerre, nem tartva fent egy külön "városi autó" kategóriát. Ami mondjuk lehetne egy súlyfüggő kategória mondjuk 1tonna alatti (akkut nem beleszámolva) autó, ami elektromos és/vagy plug-in hibrid.. esetleg legyen 1,2tonna, de semmiképp se több (zöld rendszámos porsche cayenne (és társaik)... hah, fizessen parkolásért, eleve csak papíron tud az meg 50km-ert elektromosan).magam részéről mondjuk imádom a japán kei-car -okat, bár ha itthon újat vennék, más autók méretei miatt nem mondom, hogy nem fordulna meg a fejemben a SUV ... egyszerűen amiatt, hogy az ütközőzónája feljebb van és kisebb eséllyel nyom össze a másik SUV amivel egyre nagyobb eséllyel ütközik az ember...
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5