- Mobil flották
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- iOS alkalmazások
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- Yettel topik
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Mozgásban az F1 24
gp A Forma 1 versenyek rajongói hamarosan végre belevethetik magukat az idei epizódba.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
Új hozzászólás Aktív témák
-
moleculez
veterán
válasz Plazmacucci #11 üzenetére
Mások vagyunk na'. Én szoktam elektromos autót vezetni, és imádom, hogy csendben eljutok a célomhoz. De ha élmény autózásról van szó, az más történet azért, oda kell a hang, hogy megdobogjon az ember szíve.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Megint azon nevetek mint a Taycan esetében, hogy csináltak egy sportkocsit (Hypercar -jelentsen bármit is) ami igazából semmire nemjó de azt gyorsan tudja. Majd verik a mellüket, hogy le tud gyorsulni egy sorozatgyártott családi szedánt, ami amúgy mindenre is jó, ténylegesen használható a mindennapokban.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Úgy látom sikerült a Taycan alapmodellt összehasonlítani a flagship Teslával. Legalábbis egy gyors Google keresés ezeket hozta:
Tesla árak VS Taycan árakMég nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Itt azért ne mossuk össze azt, hogy van egy sportkocsid amit kiviszel a pályára meghajtani azzal, hogy egy benzines/dízel milyet megy a hétköznapokban. Mert hidd el, jó az autópályán elrugni egy jobb autót.
Már csak azért sem, mert a komolyabb limuzinok/sedánok nagyon szeretnének olyan csendesek lenni, mint egy elektromos, szeretnének olyan dinamikát amit egy elektromos ad csak.
Nagyon várom, hogy elektromosra válthassak, csak legyenek olyanok az életkörülményeim.Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Elon valahol említette, hogy sokkal több van az elektromos hajtásláncban, a szűk keresztmetszet a jelen pillanatban a gumi/tapadás.
Itt egyébként olyan gyorsulásról beszélünk, amihez kell(ene) fizikai kondíció (lásd F1 pilóták erőnléte), a Tesla ezt kiengedte az utakra csak úgy bárkinek.Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
"Aki veszi nem IKEÁból fog bútorokat a csomagtartóban hazafuvarozni."
- na pontosan ezt vauvau, hogy a Teslával akár ez is belefér, mert egy teljes értékű családiautó, míg a Taycan, vagy ez a Rimac sportkocsi, hobby autó, ezért nem érzem akkora teljesítménynek ezt.
Ez kicsit olyan, hogy valaki évekig profi edzővel/dietetikussal készül fel hogy el tudjon verni egy bokszmeccs során mondjuk egy közönséges péket. Nem nagy büszkeség szerintem.
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
-
moleculez
veterán
Greengo nekünk tökéletes, évente egy-ket hetet vagyunk Pesten, amúgy külföldön élünk. Általában családban van 1 autó de az kevés, mert sokan vagyunk, szóval olyankor jó 1 Greengo. Olcsóbb mint a taxi, de rugalmasabb és kényelmesebb mint a tömegközlekedés.
[ Szerkesztve ]
Még nincs kész, de már majdnem elkezdtük!
Új hozzászólás Aktív témák
- Formula-1
- sziku69: Szólánc.
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Mobil flották
- Motoros topic
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Gaming notebook topik
- Eredeti játékok OFF topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen