- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Íme, a Huawei Pura 70 széria
- Mobil flották
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- OnePlus 7 Pro - hétpróba
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Van, ahol már törvényben védik az agyhullámainkat
it Az USA-ban még nem volt rá példa, hogy törvényben védenék az agyhullámokat és a mentális adatokon való nyerészkedés miatt aggódnának. Colorado azonban most lépett, mert túl gyorsan fejlődik a neurotechnológia.
-
Antec kirakatház Lian Li zöngével és egy csavarral
ph A hét légkavaróval árusított, félkörpanorámás megoldás kompatibilis a "lopakodó" ASUS/MSI alaplapokkal is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Uzi74
senior tag
Igazad van, 19 előtt sokkal rosszabb volt a töltőhelyzet, én is 19-ben kezdtem az elektromos autózást, valóban lehetett lukra futni, de a megszokott útvonalakat kiismerte az ember és nem volt gond. Igaz nekem nagyobb akkum volt, hőszivattyúval társítva- 480km WLTP (ez országúton nyáron 90 tempomattal meg is lehet), 130-al 300 km, 200 Km worst case hatótáv (télen 160km/h tempomat - ok, 200 km/h-val még kevesebb) - így már nem éreztem sosem hatótáv parát vagy valódi korlátozást a napi használatban (Németország-Magyarország útvonal az jóval lassabb volt természetesen, mint a benzinessel - amit tulajdonképpen csak arra használtuk utána). Az egyetlen dolog ami nagyot fejlődött azóta, az a töltési sebesség, én is ezért favorizálom az ev6-ot következő autónak - itt kicsit jobb a hatékonyság és sokkal jobb a gyorstöltési sebesség...
Látom mások azzal érvelnek nem ez elektromosság a jövő meg 200ezer km alatt kuka az akksi, az megválaszolhatná majd honnan szerzi be azt a 16ezer liter benzint a jövőben, ami erre a távra kell? Tenyészt dinoszauruszokat és elássa őket pár millió évre? (ja és akkor a mobiltelefon is hülyeség, mert azt is kell néha tölteni?)
Szvsz akinek kényelmetlen egy München-Budapest távon kétszer megállni 20 percre tölteni, annak a szájából nem hiteles a környezetvédelmi mantra.
-
neoforce
aktív tag
Naiv gondolat lenne hogy ez 3 év alatt fejlődött volna annyit hogy most jobb legyen.
Ezek dodgemek még mindig kicsi és időjárás függvényű a hatótáv még mindig lassú és macerás a töltés.Akku technologia még mindig vicc, rohadt drágák és azért hogy reszkess hogy eljutsz vajon Á-B be megér ennyit?Tök értelmetlen néphülyités ez az elektromos autó....!
Vicc az egész..... -
Uzi74
senior tag
Sorry, hosszú:
Nyilván annál jobb minnél több megújuló van a mixben és szerintem is önlábonlövés az atomot idő előtt kivezetni, de az elektromos autók CO2 lábnyoma az életciklus alatt még így is kisebb, mint egy belsőégésűnél (Németországban mindenképp, Magyarországon főleg, Lengyelország kérdéses). (a legyártás több CO2, de az üzemeltetés lényegesen kevesebb) Viszon ha magánemberként van elég napelemed és intelligens töltésvezérlésed egyrészt függetleníted magad a világpiactól másrészt tudod, hogy tényleg nem okozol plusz emissziót. Az kiöregedett akkuk stationárius másodlagos felhasználásávan majd könnyebb lesz növelni a megújulók arányát - és ez tovább csökkenti az akkugyártás lábnyomát
Mi a hosszútáv? Egy mai "nagy akkus" modellel 200Km-ig semmi kompromisszumot nem kell kötni, 300km-ig ne menj 140-nél gyorsabban, 400 az már csak város-országúton van meg és e fölött tagadhatatlan van kompromisszum a megállásokkal
Az élményautózás nekem jó gyorsulást, azonnali pedálreakciót, jó kanyarsebességet jelent - mikor visszaülök a benzinesbe (hiába 5,9mp a 0-100 katalógusadat) mintha kiestem volna a hipertérből érzésem van (a 3. pont a futómű az marad az ICE-nél, mert ott aktív).
Mai árakon számolva 200 ezer km alatt 5,5misivel több el fog menni üzemanyagra, szervízeket, többletadókat nem számolva. Ha megnézed a sokat futott e-niro árakat, szerintem kevesebbet estek, mint a benzines társaik. Persze ha jön egy új akkutechnológia, estetnek nagyobbat, ha sokáig megtartod ez nem fog érdekelni - minden 10 év fölötti 200 ezret futott autó leesik 10 ezer eur alá.
Pluging hibrid is jó lehet, ha valaki úgy használja ahogy kell - sok rövidet megy és néha hosszút - és megelégszik az elektromos üzemmódban egy BEV-hez képest szerényebb menettulajdonságaival.[ Szerkesztve ]
-
kavalkád
aktív tag
úgy fest az írásodból, mintha te nem lennél tisztában azzal hogyan kell a vizet hidrogénre és oxigénre bontani, mert különben nem írnál olyat, hogy ez abszurd dolog. általános iskolai kisérlet. gondoltam rátok hagyom a "nagy, drága és hangos gép" koncepcióját, de ha már nem engeded el akkor tessék, így működik az elektrolízis
Új hozzászólás Aktív témák
- No Rest for the Wicked - Megkaptuk a korai kiadás gépigényét
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Formula-1
- Ingyenes az Epic Store-ban a Town of Salem 2 és a The Big Con
- Elemlámpa, zseblámpa
- Dragon's Dogma 2
- Witcher topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- OTP Bank topic
- További aktív témák...