Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • Chal

    addikt

    válasz Bozso68 #150 üzenetére

    Igen, a csoportban is előjött ez, hogy amúgy mennyit lehet spórolni egy ilyen autón, illetve hogy amennyibe kerül, ott nem oszt/szoroz az a 300 ezres javítás 2-3 évente (vagy kinek mikor jön el, ez ugye változó).

    Én erre viszont azt mondom, hogy elvi síkon nem mindegy a dolog. Ha kell és szükséges, mert tényleg ennyibe kerül a speckó folyadék, és így álmodták meg a mérnökök, akkor legyen, röhögve kifizeti az ember, hiszen ahogy írtad is, a kútnál ennél sokkal többet költött régebben, ráadásul ezer egyéb költség volt, ami most nincs, vagy jóval alacsonyabb.
    Nade ha ez inkább abból fakad, hogy egy helyi köcsög (már elnézést) zsebét kellene tömni, "akinek futotta villanyautóra, az tejeljen csak, úgyis alig látjuk a szervizben" alapon, az nálam nagyon ki tudja verni a biztosítékot, függetlenűl attól, hogy 1000 helyett 3000, 100e helyett 300e, vagy 3m helyett 5m-ről van e szó. Szóval ez nem erről szól. Az internet korában meg kb. 5 perc alatt ki lehet e deríteni, hogy helyi partizánakcióról áll e a háttérben, vagy tényleg valós ez a költség.

    Node az egész már csak eszmefuttatás inkább, ha te is követed a csoportot, akkor láthattad, hogy kiderült, hogy az előbbi esetről volt szó (helyi partizánakció), de aztán jelentkezett is hivatalos kereskedő aki közölte hogy ő jelenleg 100eFt körüli összegért megcsinálja (EU-s hivatalos árak amúgy 250-300 EUR körül mozognak). Szóval a próbálkozók se fognak szerintem próbálkozni egy idő után.

  • Chal

    addikt

    válasz julius75 #146 üzenetére

    Sajnos saját tapasztalat még nincs, az enyém átvétele a héten vagy jövő héten várható (39kWh). Viszont pár hónapja követem a hazai FB csoportot, vannak azért meglepetések. A legnagyobb talán ami kibukott, az az, hogy 10-15k km környékén kopogni kezd valami a motornál. A megoldás a garanciális motorcsere. Úgy néz ki hogy minden autó érintett eddig, bár vannak a csoportban páran akik 15k környékén vannak (vagy felette), és még nem jött elő náluk. A jobb első (de lehet hogy a bal) kerékjárati ívnél benézve, és a kormányt teljesen kitekerve látható egy matrica, amin ha 710-es kód szerepel (itt nem éri meg elsütni a szakállas poént a 710-es alkatrészről, uncsi már :D) , akkor szinte biztos, hogy motorcsere lesz a vége előbb vagy utóbb. Eddig még nem találtak olyat amiben ne 710-es motor lenne gyárilag, a csere után viszont 711-es jelzést kapnak az autók. Most mindenki árgus szemekkel figyeli, hogy a most átadottak vajon 711-esek e már (azaz javított motort kapnak), vagy ez a szám kifejezetten csak annyit jelent hogy motorcserén esett át az autó.

    A másik ügy kapcsán óriási vita és sárdobálás volt, de úgy néz ki rendeződni látszik a helyzet. A 2020-as modellévtől kezdve 45e km VAGY 3 év elérése után cserélni kell az akkuhűtő körben a folyadékot. Itt elterjedt a hír, hogy a hazai szervizek ezt 200-300eFt-ért csinálják. A dolog nem véletlen, többen is kaptak ilyen ajánlatokat. Külföldi tapasztalatok alapján a csere tényleg kötelező, de mindenhol megáll 250-300 EUR környékén. Pont ma postolt az egyik hazai kereskedő, hogy náluk bizony 100eFt körüli összeg ez a csere jelenleg, és mindenkit szeretettel várnak. Szóval erre érdemes odafigyelni.

    Bozso68: nálad játszott valamelyik fent említett ügy? Bár ha jól rémlik te is írogatsz a csoportba, a fent írt útvonalat (Öskü-Várpalota-Balatonlelle) mintha ott is szokta volna valaki emlegetni :)

  • Chal

    addikt

    válasz Bozso68 #143 üzenetére

    Megörültem a sok commentnek a topic láttán, de sajnos teljesen szétoffoltátok, jó lenne ha maradnánk a témánál...

    Bozso68: remélem áprilisban megjött az autó, mesélhetnél róla pár szót, különösen érdekelne, hiszen elvileg neked már van vele pár hónap tapasztalatod.

Új hozzászólás Aktív témák