- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Eleglide C1 - a középérték
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
ph A szerverpiacra szánt Turin platform, illetve a mobil szintre nevező Strix Point érhető el a főbb partnerek számára.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bozso68
senior tag
Mindig csak a meló, meg a rohanás...
Június 3.-án vettük át, azóta benne van 11000 km. Öskü-Várpalota-Balatonlelle között járunk heti sok alkalommal 40% gyorsforgalmi, 10% főút, 50% sztráda.
Csak jókat tudok róla mondani. Hatótávra sztrádán inkább 300 km, főúton 400+. De én úgy vezetem, mint a korábbi, benzineseket. Eddig sikerült mindig saját hálózaton tölteni. 17,3 kWh átlagfogyasztással vagyunk eddig. Ha csak főút, akkor 14,8 kWh.Inkább kérdezzetek!
-
julius75
aktív tag
Először is gratulálok az autóhoz, sok szép baleset és hibamentes km-t kívánok!
Ami a motorcserét illeti, azt gondolom addig nincs baj, amíg különösebb procedúra nélkül cserélik.
Újnak számító technológia, számolni kell ilyenekkel.A hűtőfolyadék csere is viccesnek tűnik, érdekes lenne tudni, vajon a szükségességét mivel indokolják?
Az árkülönbség sima haszonlesés, el fognak tűnni a nyerészkedők....Köszi az észrevételeket!
-
Bozso68
senior tag
Igen, én járok azon az útvonalon. Június 3 óta 16900km van benne.
Eddig nem volt gondom, a motorral se, pedig OIL. A hűtőfolyadék csere meg legyen a gyártó öröme. Eddig havonta benzinre elköltöttem kb 160-180ezret, és nem tudtam elszámolni. Most lizinggel, árammal, kötelező szervizekkel, hűtőfolyadékkal kevesebből jövök ki éves viszonylatban, ráadásul közel ÁFÁ-t visszaigényelhetek a költségekből. -
Bozso68
senior tag
A lehúzás-szagot én is érzem. Várjuk ki a végét a hűtőfolyadék-csere témának. Úgy néz ki, a közösségben én leszek az egyik úttörő a megtett kilométerek okán.
Eddigi szervizköltségem a 15000km-es kötelező 18.500Ft volt. 4 hónap alatt összesen beletankoltam fejből számolva 134.000Ft-ot, még sose töltöttem nyilvános helyen. A kötelezőm töredéke a korábbi benzinesének, a Casco meg kb ugyanott van.