- One mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- A ZTE sem maradt adós csúcstelefonnal
- Xiaomi 15T - reakció nélkül nincs egyensúly
- Huawei Watch GT 6 és GT 6 Pro duplateszt
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Samsung Galaxy S25 - végre van kicsi!
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
JoeYi
őstag
a kormány bőrözésen néha én is elgondolkodok. Bár szép, de télen, mikor nedvesebb a levegő, vagy legalábbis jobban kicsapódik, akkor ahol markolni szoktam ott egy kicsit furává válik. Mennyibe kerül az ilyesmi?
Ha alváz védőzől akkor nagyon hosszú tervezel igaz?
Amúgy jó a rendszám / matrica páros

-
janeszgol
félisten
Mondjuk sokra nem mész az időddel, ha pénzed alig marad. Márpedig az autó (tök mindegy milyen) luxus hazánkban még mindig.
2 év alatt 1 mlliót beletolt a posztoló. Az havi 42 ezer ft.Ha az útjaid nagy részét ki tudod váltani tömegközlekedéssel, akkor drága. Ha nem, akkor viszont megéri.
-
flymi
addikt
Márkatárs, csak az enyém nem annyira kocka...

A vételárát már én is ráköltöttem sőt! Picit többet is és ezt 2,5 év alatt (benzinköltség nincs benne). Evvan. De legalább egyben van a gép.
Tavasszal alvázvédőzés, fékek lesznek kompletten cserések. Aztán ha még belefér a büdzsébe akkor idén még egy új első szélvédő és egy horog, meg újra kéne bőröztetni a kormányt, mert a védő már feslik szét. Ősszel pedig műszaki.De szerintem Ford topicból ismerős lehet a sztorim.

Ezúton is kösz az infókat a szélvédő cseréről!

Helyi szerviz 60k-t mondott ami nettó lehúzás. -
JoeYi
őstag
köszi mindkét hozzászólást. Igen erre nem gondoltam, tényleg időt vesz magának így az ember, Aztán, hogy mire költi azt az időt az más kérdés.
Zolaash: első évben csak szélsőséges helyzetben jött elő, nem is voltam biztos benne, hogy tényleg van valami hiba. Aztán a második évben meg egy darabig pörgött a fejemben, hog ez biztos drága lesz és inkább autót kellene cserélni. Szóval ezért húzódott.
doeeg: igen, ez is fájdalmas nézőpont, íy még nem néztem
Most leosztottam a 6 évi költség mínusz telekocsit és napi 1050 Ft-ra jött ki. Illetve üzemanyag nélkül 561-re, szóval napi 561Ft ha nem is megyek sehova Úgy tűnik ez az én napi doboz cigim (nem cigizek) -
updog
őstag
Korrekt összefoglaló, köszi! Én ott hagytam abba a C-Max költségeinek vezetését (ja, Ford FTW
) amikor túlléptem a vételár kétszeresét (addig az utolsó tankolást és tescos ablakmosót is felírtam). Ha most eladnám piaci áron, akkor csak a ráköltött összeget nézve minden nap leosztva átlag 2-3000 forintot elégettem rá - ha állt a parkolóban három hete, vagy ha épp 1000 km-t mentem aznap, tökmindegy. Hogy mennyit hozott vissza az nem számszerűsíthető de nem fordul pozitívba a mérleg, az tuti.Külön köszi az őszinte bevezetőt és végszót, nagyon egyetértek. (Főleg kényelmet, jobb esetben (#1) időt vásárolsz minden autóra locsolt forintért, egyik sem olcsó dolog, és ez így van jól).
-
Zolaash
senior tag
Egyet nem szabad elfelejteni: te sem élsz örökké. Próbáld meg számszerűsíteni az időt, amit a kocsival megspóroltál. Minden forintot megért.
Btw addig olvastam, hogy 3 évig jártál csúszó kuplunggal. Napasztmek, szkuvi
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B650M R5 7600X 32GB DDR5 1TB SSD RX 6900XT OCF 16GB Zalman Z1 PLUS CM 1200W
- CSX 2x2GB (4GB) DDR 800 MHz kit
- Telefon felváráslás!! Xiaomi 13T, Xiaomi 13T Pro, Xiaomi 14T, Xiaomi 14T Pro
- Xiaomi 14T Pro 5G 512GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asrock B450M R5 5600X 16GB DDR4 512GB SSD RX 6600XT 8GB Zalman T4 PLUS CM 650W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest








