- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Yettel topik
- iPhone topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vidotom
kezdő
Kondenzátorokat is alkalmaztak járművekben, de alacsony energiasűrüségük miatt csak ott, ahol különösen nagy teljesítményre volt szükség kis helyen: pl. Le Mans MP1 kategóriában hibrid meghajtás akkujaként, ahol féktávról féktávra teletöltődtek és kigyorsításkor le is adták a tárolt energiát pár másodperc alatt.
Dolgoznak grafénnel szuperkondenzátorok energiasűrűségének nagyságrendi növelésével. De az alapkutatás is gyerekcipőben jár még, arról nem is beszélve, hogy grafént, az alapanyagot ipari méretben még senki sem tudott előállítani. És az alkalmazás csak ott kezdődne. -
vicze
félisten
Szuper kondenzátornak egy csöppet olvass utána ilyen kijelentések helyett, hogy hol és mennyit használják.
Kb. minden villamosban, villanyvonatban, elektromos buszban, és elektromos teherautókban használják több mint 10éve, gyerekcipő...
De sok autóban is megtalálhatóak, max. te nem tudsz róla. -
vidotom
kezdő
Feltételezem, hogy ez a #24 bejegyzésemre akart válaszolni. Amennyiben igen, akkor olvasd el még egyszer, a grafénról szólt a gyerekcipő. Azt hiszem abban nem lesz vita köztünk.
Járművekkel pontatlanul fogalmaztam. Igen, nagy testű járműveknél már használják jó ideje. Én személygépkocsi méretű járművekre céloztam. Személygépkocsikban tudtommal elvétve alkalmazzák őket rekuperációs energia felvételére nagyobb akkumulátorok helyett. De ez inkább kivétel, mint szabály. De ha tömegével alkalmazzák a hajtáslánc részeként, kérlek linkelj be néhány cikket, had okuljunk mindannyian.
-
cucka
addikt
Mióta a Tata átvette őket kifejezetten helyre rakták a Jaguárt és jó ideje nyereségesen működnek
Ez azért barokkos túlzás, a Jaguar-Land Rover tavaly 3.6 milliárd GBP mínuszban zárt. Ebből is a Land Rover amely szépíti az eredményeket, a Jaguar a béka segge alatt van mindenhol.
Szóval az, hogy kijöttek az elektromos autójukkal, ez sokkal inkább küzdelem a túlélésért, mintsem hobbi projekt, amit azért csinálnak mert úsznak a pénzben.(Az okokat nem tudom igazából, lehet rájöttek az emberek, hogy ezek illatos bőrbe varrt, gyönörű fával dekorált fostalicskák.)
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Oké, amikor megvették őket a Fordtól, kb. egy lépésre voltak a megszűnéstől, ahhoz képest tényleg jó helyzetben vannak. De a jövő nem valami fényes számukra, az iPace volt a nagy dobásuk, szerintem a sokmilliárd veszteség is úgy lett, hogy ennek a fejlesztésére locsolták el. Szóval ha ez bebukik a piacon, akkor bajban vannak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Napelem
- VPN topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Yettel topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Facebook és Messenger
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...