- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
SciFi-ben biztos van nem lítiumos, a való életben jelenleg elkerülhetetlen, ha üzembiztos könnyű, és időtálló aksit akarsz. Még a üzemanyag cellás Toyoták is Li-t használnak köztes tárolónak.
De ahogy látom elég sokan keverik az aksikat a kondenzátorokkal és szuper kondenzátorokkal.
[ Szerkesztve ]
-
vicze
félisten
Szuper kondenzátornak egy csöppet olvass utána ilyen kijelentések helyett, hogy hol és mennyit használják.
Kb. minden villamosban, villanyvonatban, elektromos buszban, és elektromos teherautókban használják több mint 10éve, gyerekcipő...
De sok autóban is megtalálhatóak, max. te nem tudsz róla. -
vicze
félisten
Grafén capacitor. Nem épp en gyerekcipő. Még Alibabán is vehetsz, ha akarsz
-
vicze
félisten
Más kérdés, hogy túléli-e az emberi faj, ha mind elégetjük.
Persze lehet műanyagot is csinálni belőle, és az óceánokba teríteni minél többet belőle.Mivel a a fosszilis energia hordozókkal könnyű és olcsó az energia előállítása, így elég utópisztikus, hogy bármilyen rövid időn belül visszaszorulna. Viszont felveti az első bekezdés kérdését.
Hosszútávon még így se 50év lesz mire légi közlekedésben lecserélik, vagy lesz bármi új. -
vicze
félisten
US-ben kötelezően kereskedőtől kell venned, mert sikerült a kereskedőknek eleget kenni a politikusokat. Tesla ellen a direct sale miatt több per is volt.
Ebből ered amit írtál. A másik, hogy mocsok drága, drágább mint a Model S, így egyszerűen nem éri meg. Harmadrészt a Jaguár jelenleg nem márka US-ben és ez sokat számít. Tata nem marketingeli eléggé ott.
Mióta a Tata átvette őket kifejezetten helyre rakták a Jaguárt és jó ideje nyereségesen működnek ezért is engedhetnek meg maguknak egy egyértelműen veszteséges elektromos próbálkozást. -
vicze
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- PH! Darts
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen autót vegyek?
- YouTube
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Apple notebookok
- További aktív témák...