- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Carlytoo
aktív tag
Mit értesz a motor tartosságát illetően? Tehát egy V8-as ugyanúgy használva, mint egy 1.8-as tartósabbá válik? Nagyon nem. A nagy versenymotorok is akkor tartósabbak kellene, hogy legyenek, mint a hétköznapi utcai autók, pedig pont ugyanúgy használva sem azok. Kezdjük ott, hogy mit értesz motor alatt? A komplett szívét a rendszernek, hajtásláncostól, üzemenyagrendszeren át a motorblokkig? Nem beszélve persze a hengerfej és egyéb ilyen nyalánkságokról.
Más felhasználási ígényeknek tervezik a V8/V10/V12, de még a soros hat hengeres és V elrendezésű motorokat is. Az nem lesz hosszabb életű azért, mert te takarékon használod pl. 16%, ahogyan írtad.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
Carlytoo
aktív tag
maradjunk annyiban, hogy a saját tapasztalatom preferenciát élvez.
Senkit nem érdekel a saját preferenciád. Rengeteg ilyen jellegű ismeretterjesztő előadáson voltam és volt ez is téma.
na mégegyszer, mert nem érted
Nagyon is értem.
Eleve parttalan a felvetésed, mert aki V8-at vesz, az nem tötyögni akar. Aki kis benzines valamit vesz, az meg megelégszik a tötyögéssel.
[ Szerkesztve ]
"No sacrifice is too great, no treachery too small" - Inquisitor Horst
-
veterán
Jó példát hoztál, a Ford 3 hengeres EcoBoost motorja egy hatalmas melléfogás Az a motor nemcsak az érdi emelkedőn péntek délután húzatva pusztul meg egy Mondeoban, hanem bárhol és bármikor, akár egy Fiestában is
Arról a motorról a szakma ódákat zengett, aztán idővel kiderült, hogy előbb, vagy utóbb, de biztosan meghal.
Ellentétben pl. a VW 1.4 TSI motorjával, amiről mindig harsogták az autós újságírók, hogy az egy betegágy, kerülje mindenki, ehhez képest az utóbbi időben elkezdték írogatni, hogy a szíjas vezérlésű 1,4 TSI egy egész jó motor (persze csak halkan mondogatják, hiszen a korábbi önmagukat cáfolják ezzel ).
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
-
veterán
Nem tudom, hogy hogy jön ide az 1.6-os G Astra
Mivel itt a Tesla és az Alfa (3-4 másodperces 0-100) rajtjairól beszélünk, ezért nem tartottam fontosnak kitérni arra, hogy természetesen az 510 lóerős Alfához hasonló kategóriájú kéziváltós, kuplungos autók gyorsulásáról beszélek.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- GoPro Topic
- SkyShowtime
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Milyen egeret válasszak?
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Hálózati / IP kamera
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- További aktív témák...