- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Telekom mobilszolgáltatások
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Mobil flották
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
na mégegyszer, mert nem érted: ugyanakkora teljesítmény leadásához a nagy motort százalékosan kisebb terhelésen kell jártatni, mint a kicsit.
a nagy versenymotorok azért nem tartósabbak, mert nem ugyanúgy járatod. sokat dob az állításom igazságtartalmán, ha nem almát körtével hasonlítasz össze, tehát összemérhető motorokat hasonlítasz össze. például egy 1.6-os astra motort nem hasonlítasz össze egy 1.6-os ferrari f1-es motorral.oké, nem hosszabb életű, akkor lemegyek a ház elé a parkolóba és megsiratom a nem hosszú életű motoromat. maradjunk annyiban, hogy a saját tapasztalatom preferenciát élvez.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bzoley
veterán
Annak ellenére választottam a V8-at, hogy lényegében csak "tötyögök". De nagyon nem ugyanaz, mint a jó öreg 1.4 Ecotec-em volt(szerettem). Türhetően vitte a 9xx Kg-ját, de a negyedik fokozatot ritkán látta, és 3000rpm magaságában érezte jól magát. Most elég csak simítani néha egy picit a gázpedálon, pár másodperc alatt megvan az utazó sebesség úgy, hogy a mutató alig megy 2000rpm fölé. A többit a lendület intézi.
Bambanő kifelejtette a jótékony hatások közül a tömeget. A nagy motorokat jellemzően nem Suzukiba rakják, hanem hozzá illő bódéba. 2T másképp vonul az úton. A saját tömeg és a lendület kigurítja a világból, és másképp viszonyul az útegyenetlenségekhez is. Nem ráz, nem pattog. Egy méretesebb vasban nyugisan közlekedni már-már unalmas, az elalvás veszélye is nagyobb
Most, 200k km magasságában szinte még bejáratós, néhányszor ennyit még biztos elmegy, mert nincs kispórolva belőle az anyag.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Androidos fejegységek
- Hálózati / IP kamera
- Házimozi haladó szinten
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Internet Rádió építése (hardver), és programozása
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Retro teló rajongók OFF topicja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
- Asus ROG Phone 6 - Limited Batman Edition / BONTATLAN - 3 év gari
- Huawei Matebook D14 i5-11.gen/16GB DDR4/512GB PCIe SSD/14" Full HD IPS/Gar.:2025.10
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- Binepad BN006, programozható, mechanikus macropad, low profile Kailh Choc v1 Red switchek
- CoolerMaster ControlPad, programozható, mechanikus macropad, Gateron Red switchek