Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bitpork

    veterán

    LOGOUT blog

    Csak egy apróság: 1€ alatt van mind ami nagyot fut- de max 2 €. Így nem annyira nehéz :)

    [ Szerkesztve ]

    https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

  • Samus

    addikt

    Nagy TR fan vagyok, bár bevallom, hogy én igazából az Angel of Darkness résszel kapcsolódtam be a sorozatba. A Remastered kiadással volt szerencsém játszani, de én várok még vele, mert akadnak még problémák a modern irányítással...én egyébként egy Anniversary szerű felújításak jobban örültem volna (nem véletlen van a lista élén szerintem). Bár ahhoz képest, amit videóban láttam még megjelenés előtt, kellemes csalódás volt, mert tényleg azt hittem, hogy csak lecserélték a karaktert, de egyből beugrott az eredeti első rész (valamikor 2000 elején játszottam vele), és határozottan szebb lett.

    Azt viszont nem értem, hogy az aránylag sikeres TR IV miért maradt ki...

    [ Szerkesztve ]

    '' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

  • AddyKing

    tag

    válasz Samus #2 üzenetére

    A modern irányítás helyett ott van a klasszikus, tank stílusú. Teljesen jó még ma is. :DDD

    A negyedik résszel kapcsolatban a játékosok nemrég találtak egy apróbb Easter Egg-et így valószínűsíthető, hogy "dolgoznak" a Last Revelation újrakevert kiadásán. :)

  • Dilikutya

    félisten

    Igazából egy meglepő lehet, valóban az, hogy a Remastered-nél az összes jobban fogy. Az, hogy kijött a Remastered, így esetleg a héten többen vesznek Tomb Raider-t, mint Witcher 3-at, nem meglepetés, ráadásul utóbbit folyton akciózzák, nekem is megvan, pedig az első kettővel se játszottam még. A régi TR részekhez meg jó kedvcsináló a Remastered 1-2-3.

    Nem vagyok perverz, csak haladok a korral. (Még mindig: Rock&roll feeling baby, rock&roll feeling.....)

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Samus #2 üzenetére

    +1

    Én a 2. résszel kezdtem a sorozatot, de mára mindegyiket végigtoltam. Én is jobban örültem volna egy újabb Remake-nek vagy mondjuk egy Anniversary Remasternek, de ennek a csomagnak van egy hatalmas előnye: végre elérhetőek digitálisan a kiegészítők, eddig azok nem voltak, mert kizárólag dobozos (CD) formában léteztek, ezt most bepótolták

    Én is kicsit parkolópályára tettem ezt az új kiadást, mert vannak vele gondok, még nincs kész, legalábbis a PC verzió jelenleg egy vicc.

    Igen az új textúrák nagyon sokat dobnak a látványon és kombinálva valóban érdemes még egyszer végigtolni, mert azért így picit más hangulatot ad. Sajnos sok hiányosság roncsolja a játékélményt, mint a katasztrofális modern irányítás, de sajnos a régi tank irányításól kivették a Delete/Page Down billentyűket, amelyek eredetileg a sidestep-ért feleltek, és jobban kézre álltak, mint a shift+nyíl kombó. Ezen felül még néhány dolog hiányzik belőle. Olyan benyomást kelt, mintha pár modern csinálta volna az egészet és nagyon nem is van messze ez a feltételezés a valóságtól.

    A 4. rész szerintem azért maradt ki, mert az egyetlen engine programmer a mindössze egy év fejlesztési idő alatt csak az első három részhez tudta megoldani a kompatibilitást. Másképpen fogalmazva: arra már nem volt idő. Ha figyelembe vesszük, hogy mennyire félkész a PC port (nem létező grafikai beállítások), szerintem ez biztosra vehető.

    #1 bitpork: Nem hiszem, hogy az alacsony árnak bármi köze van hozzá, hiszen ennél sokkal drágább játékok szokták uralni az eladási listát, továbbá rengeteg ilyen alacsony árú játék van még a GOG kínálatában. Én is azt gondolom, mint Dilikutya kolléga, vagyis a Remaster sok ember kedvét meghozta a régebbi részekhez, pontosabban a régi részeket jobban érdekli az embereket, mint a Remaster, így ez a megjelenés kicsit fordítva sült el, legalábbis GOG-on.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • Shing

    őstag

    Van egy kis TR láz most szerintem. A social media hatása. Bár a GOG annyira egyedi platform, hogy nehéz az alapján ítélkezni.

    Az Anniversary meglepő, hogy még mindig mennyivel szebb. Persze az eredetiben a blokkokból álló pályadizájnon nehéz segíteni. Talán apró tárgyakat/növényzetet jobban elszórhattak volna a pályákon.

    Egy TR4 remastert mindenképp megnéznék. A legszebb klasszikus rész, a pályák sem voltak annyira kockákból összepakolva. Sokat nyerne egy remasterrel.

    Btw, modern irányítás egy kalap kaki. Konkrétan kikapcsol mozgásokat, pl. oldalra/hátra ugrás.

  • Narxis

    nagyúr

    Vicces ez a Tomb Raider láz. Sose értettem, hogy mit esznek rajta annyira. Ennyire erős lenne a nosztalgiázás?

    Thanos was right.

  • RandomName

    aktív tag

    válasz Narxis #7 üzenetére

    2021 végén ingyen adta az Epic a Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration-t.
    Ezt sokan bezsákolták, és elkezdték streamelni. Ez hozott egy kis nosztalgiát, na meg azért be kell vallani, hogy nem rossz játék.
    Meg kijött még valami ingyen játék amit most meg nem mondok, illetve felkerült a franchise a Game Pass-ba is, hogy "ingyen" is lehessen tolni....
    Tehát így pár év alatt elkezdték visszatenni apránként a vonatot a vágányra... Ennek oka volt, ahogy most látni a remake(remaster?) változatokat.

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Shing #6 üzenetére

    Igen, valóban a social media is masszívan hozzárak, ez ki is ment a fejemből.

    Mindenben egyet értek. A TR4 akkoriban egy nagyon masszív motorfejlesztésen esett át, azért is volt fényévekkel szebb, mint az első három rész és ott már nem volt annyira grid alapúak a pályák. Ott sokkal több effortra lesz szükség, ha látványos felújítást akarnak, mert a jelenlegi kevés lesz.

    A modern irányításnál működnek az általad említett mozgások, csak kizárólag akkor, ha Lara kezében tartja a fegyvereket, ami elég gáz. Egy az egyben csak át kellett volna emelni az Anniversary irányítását, ami már adott volt, de ez nem sikerült.

    Szerintem az Anniversary iránti óriási érdeklődés részben amiatt is lehet (talán pnot ez a fő oka), hogy sok olyan játékos van, akik még nem játszottak az első résszel és most szerették volna megismerni, de a tank irányítással nem tudnak megbarátkozni és hát a modern irányítás egy katasztrófa, így emiatt sokan inkább az Anniversary-ra mennek rá, ahol jól működik a modern irányítás, továbbá a jóval komplexebb és részletesebb pályadesign miatt jóval realisztikusabbnak is tűnik. Egyébként ha valaki megkérdezné, hogy melyiket ajánlanám olyasvalakinek, aki még nem játszott az első résszel, én is az Anniversary-t ajánlanám, hogy őszinte legyek. :)

    #7 Narxis: Ízlések és pofonok. Nosztalgia GOG-on szerintem nem véletlen erős, hiszen ők pont arról híresek, hogy régi játékokhoz jó supportot adnak, azaz sokan a régi játékokat a GOG-on veszik inkább, ami teljesen logikus, hiszen minden játék DRM mentes is. Steam-en nyoma sincs ennek a jelenségnek, amiről a bejegyzés szól, mivel teljesen más a felhasználói bázis, illetve Steam-en nagyságrendekkel több felhasználó is van.
    Én is nagyon szeretem a TR sorozatot, minden részt végig toltam, nagyon vártam a Remastered trilógiát, de én sajnos csalódtam benne, nekem is inkább az Anniversary-hoz hozta meg a kedvem. :)

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • tlac

    nagyúr

    válasz huskydog17 #5 üzenetére

    Ha figyelembe vesszük, hogy mennyire félkész a PC port (nem létező grafikai beállítások), szerintem ez biztosra vehető.

    szerintem egyáltalán nem félkész a remastered, nagyon ügyesen megcsinálták, még az eredeti glitch-eekt is átvették, azokon kívül nem sok problémával találkoztam
    tény, a modern irányítás nem jött be, de van egy olyan sejtésem, hogy azzal nem is nagyon lehetett mit kezdeni, mert az eredeti pályák teljesen más alapokra lettek tervezve, nem úgy mint egy anniversary

    próbáld ki -novsync parancssori kapcsolóval elindítani a játékot
    lesz legalább 1000 fps-ed, szerintem pont ezért nem is raktak bele semmilyen grafikai beállítást, mert kb. minden mai modern hardveren hasít

    [ Szerkesztve ]

  • tlac

    nagyúr

    válasz AddyKing #3 üzenetére

    A negyedik résszel kapcsolatban a játékosok nemrég találtak egy apróbb Easter Egg-et így valószínűsíthető, hogy "dolgoznak" a Last Revelation újrakevert kiadásán.

    adsz egy linket erre?

  • tlac

    nagyúr

    válasz huskydog17 #9 üzenetére

    A TR4 akkoriban egy nagyon masszív motorfejlesztésen esett át, azért is volt fényévekkel szebb, mint az első három rész és ott már nem volt annyira grid alapúak a pályák.

    biztos, hogy nem volt masszív fejlesztés
    a 3, 4 és 5 is szinte pont ugyanolyan, alig van látványbeli különbség
    az angel of darkness-nél volt új engine, de azt teljesen befejezetlenül adták ki

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz tlac #10 üzenetére

    Önmagában az, hogy PC verzióban semmilyen beállítási lehetőség sincs, még felbontásra vonatkozóan sem, az már megerősíti, hogy félkész, erre még rájön a borzalmas, szintén félkész modern irányítás, több helyen level design hibák. Érdemes nézni például a Steam fórumban olyan topicokat, ahol arról írnak a felhasználók, hogy miket szeretnének látni patch-ekben, rengeteg dolog van, köztük sok olyan dolog, aminek alapból benne kéne lennie. Arról ne is beszéljünk, hogy az FMV videókkal szinte nem is foglalkoztak, csináltak egy automata AI upscalinget 960p-re és kész, a framerate maradt 15 fps, ami 2024-ben egy vicc.
    Ezen felül vesd össze ezt a Remastert egy normális Remasterrel, például StarCraft, Age of Empires vagy bármely Nightdive általi felújítás. Azok jók lettek és azokhoz képest bizony ez igenis félkész.

    "próbáld ki -novsync parancssori kapcsolóval elindítani a játékot
    lesz legalább 1000 fps-ed, szerintem pont ezért nem is raktak bele semmilyen grafikai beállítást, mert kb. minden mai modern hardveren hasít"

    Na látod, pont ez a gond, hogy parancssori kapcsoló kell. Ezeknek menüben lenne a helyük, 2024-et írunk. Lényegtelen, hogy mennyire gyors a kód, PC-n ez szimplán trehányság, hogy semmilyen testreszabhatóság nincs vizualitás téren, ez így gyakorlatilag egy PC-n működő konzol verzió. Még egyszer , hasonlítsd össze a fentebb nevezett többi játék Remaster változatával és rögtön világos lesz, hogy mennyire is félkész ez.
    Amúgy isten őrizz, hogy vsync nélkül játszak, azt soha nem tenném, mert a képtörést nem tolerálom.

    #12 tlac: A 4. rész óriási fejlődés volt a 3. részhez képest, nagyon sok új dolgot hozott be, mint például bump mapping, köd, masszívan megemelt poligonszám, szájmozgás, több új mozgási forma, szebb FMV-k stb., ezek csak új motorral voltak lehetségesek. Erről több oldal is beszámolt, de Adrian Smith a Core Design egyik embere is beszámolt erről, ő is megerősítette, hogy új motort kapott:

    "For the first time we are producing a dedicated PC version which is not constrained by what can or can't be done on the PSX. In essence the whole of the game engine for Last Revelation is new."

    A régi motorral az új, hub összeköttetésű pályadesign-t sem lehetett volna megvalósítani. A 4. rész olyan sok dolgot változtatott, és olyan sok fejlesztést hozott, hogy a régi motorral lehetetlen volt azt megoldani. Szóval az egész motort átírták, ami szerintem igencsak masszív változást jelent. :)

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • tlac

    nagyúr

    válasz huskydog17 #13 üzenetére

    milyen level design hibákra gondolsz?

    hogy PC verzióban semmilyen beállítási lehetőség sincs, még felbontásra vonatkozóan sem

    lejjebb vennéd natív alá? :)

    Arról ne is beszéljünk, hogy az FMV videókkal szinte nem is foglalkoztak, csináltak egy automata AI upscalinget 960p-re és kész, a framerate maradt 15 fps, ami 2024-ben egy vicc.

    azzal szerintem az a probléma, hogy aránytalanul sok energiát kellett volna beletenni
    gyakorlatilag újra létre kellett volna hozni nulláról, annyit meg nem ér
    megértem, hogy miért nem foglalkoztak vele többet, engem sem zavar különösebben

    Azok jók lettek és azokhoz képest bizony ez igenis félkész.

    én nem érzem félkésznek, persze javítani lehet rajta, várok is még patch-eket
    tényleg jó lenne ha a modern irányítás is működne, de annak nem sok esélyt adok

    de ennek ellenére is teljesen játszható
    megy kínlódás nélkül 4k-ban, min. 60 fps-sel, felfrissített grafikával (ez az eredetikről nem mondható el)

    A 4. rész óriási fejlődés volt a 3. részhez képest, nagyon sok új dolgot hozott be, mint például bump mapping, köd, masszívan megemelt poligonszám, szájmozgás, több új mozgási forma, szebb FMV-k stb., ezek csak új motorral voltak lehetségesek.

    alig volt vizuálisan különbség, nem csak mai szemmel, hanem mikor megjelent, akkor sem volt nagy durranás

    kérdés, hogy mit értünk új engine alatt
    igen, nem a tr3-ját használták egy az egyben, hanem valószínűleg ugyanazt a kódbázist fejlesztették tovább
    új az aod-ben volt

    A régi motorral az új, hub összeköttetésű pályadesign-t sem lehetett volna megvalósítani.

    hát azt inkább ne erőltették volna, rettentően megnehezítették a játékot
    loading screen ugyanúgy megmaradt, csak sosem lehettél benne biztos, hogy akkor csak véletlen mentél át másik pályára vagy már megoldottál mindent és inkább az előbbi volt

    de ez csak 4-esben volt, a többiben nem

    [ Szerkesztve ]

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz tlac #14 üzenetére

    "milyen level design hibákra gondolsz?"

    Például az elveszett völgyben nem jó víz shader-t használtak, emiatt az erős sodrású folyó úgy néz ki, mintha állóvíz lenne, miközben az eredeti, 96-os grafikai s egyértelműen jelezte, hogy ott erős a sodrás. Több helyen a kulcsok színe beleolvad a textúrába, emiatt nem lehet észrevenni azokat. Érdemes megnézni a DF és Nick930 videóját, ezekben szépen látszik, hogy miről beszélek.

    "lejjebb vennéd natív alá?"

    Nem, épp ellenkezőleg. DSR-t jelenleg csak úgy tudom használni vele, hogy a Windows asztal felbontását állítom át és utána indítom el, ami ma elég gáz. Kéne bele normális exkluzív full screen mód, hogy a játék kezelje a felbontást Windows asztaltól függetlenül. Nem csak miattam kell bele, hanem PC-n már 25 éve is alap feature volt a felbontás állítás.

    "azzal szerintem az a probléma, hogy aránytalanul sok energiát kellett volna beletenni
    gyakorlatilag újra létre kellett volna hozni nulláról, annyit meg nem ér
    megértem, hogy miért nem foglalkoztak vele többet, engem sem zavar különösebben"

    Pont, hogy nem emésztett fel volna sok energiát, mert a 960p upscale-t is AI-al csinálták, a 30 fps-re történő interpolációt ugyanúgy automatikusan egy AI szoftver meg tudja csinálni, ma már sok ingyenes is meg tudja csinálni. YT-on találsz több olyan csatornát, ahol ezeket a régi FMV-ket 4K60fps-re skálázták fel. Na az már effort lenne, de legalább 30 fps lett volna a minimum elvárható. A Nightdive meg tudta csinálni sok régi játéknál. AI interpoláció nem egy rakétatudomány, én is csináltam.

    "én nem érzem félkésznek, persze javítani lehet rajta, várok is még patch-eket
    tényleg jó lenne ha a modern irányítás is működne, de annak nem sok esélyt adok
    de ennek ellenére is teljesen játszható
    megy kínlódás nélkül 4k-ban, min. 60 fps-sel, felfrissített grafikával (ez az eredetikről nem mondható el)"

    Te nem érzed félkésznek, de sokan mások igen, köztük én is, jogosan. Még egyszer: vesd össze normális hivatalos Remaster játékokkal és akkor egyértelműbb lesz.
    A performance-al nagy gond nincs, bár 1-2 stuttering becsúszott így is, de azokat orvosolni lehet, de ahogy írod is az eredeti látványnál 30 pfs korlát van, ami teljesen értelmetlen és felesleges.

    "alig volt vizuálisan különbség, nem csak mai szemmel, hanem mikor megjelent, akkor sem volt nagy durranás"

    Attól, hogy te valamiért nem láttad/látod, még tény marad, hogy a 4. rész nagyot ugrott látványban. Se bump mappingot, se volumetrikus ködöt, se azt a poligonszámot nem láthattad az első három részben, a többiről nem is beszélve. Én pont tavaly vittem végig a 3. résztől kezdve az összes Core Design részt, a 4. részt pedig röviddel a 3. rész után kezdtem el és érdekes módon, számomra azonnal feltűnt a generációs ugrás látványban. Akkor magamban először rögtön arra tippeltem ,hogy tutira új motort kapott, mert a régi ilyen látványt nem tud és igazam lett, jól tippeltem, mert valóban új motort kapott, ahogy a fejlesztők is nyilatkozták. Nekem van egy olyan érzésem, hogy Software Render módban játszottál a 4. résszel, az az egyetlen magyarázat arra, hogy nem láttál különbséget a 3. részhez képest. :)

    "kérdés, hogy mit értünk új engine alatt
    igen, nem a tr3-ját használták egy az egyben, hanem valószínűleg ugyanazt a kódbázist fejlesztették tovább
    új az aod-ben volt"

    Szerintem ne akarj okosabb lenni a fejlesztőknél. A 4. és a 6. rész is új motort kapott. Az, hogy te csak a 6. rész esetében vagy hajlandó ezt elismerni, az már egyéni problémád, de attól még tény marad. :)

    "hát azt inkább ne erőltették volna, rettentően megnehezítették a játékot
    loading screen ugyanúgy megmaradt, csak sosem lehettél benne biztos, hogy akkor csak véletlen mentél át másik pályára vagy már megoldottál mindent és inkább az előbbi volt
    de ez csak 4-esben volt, a többiben nem"

    Ez megint csak rád igaz, szerintem nem rossz. Igaz, hogy így komplexebb, összetettebb lett a pályadesign, nagyon régen, több, mint 20 éve gyerek fejjel nekem se tetszett, mert akkoriban túl bonyolult volt emiatt. Mai szemmel nézve azonban egyáltalán nem olyan rossz, mint ahogy az emlékeimben élt. Olyannyira nem, hogy egészen a tavalyi végigjátszásomig úgy emlékeztem rá gyerekkoromból, hogy a legrosszabb rész volt a negyedik, mármint hogy azt utáltam a legjobban. Ma már az egyik kedvenc CD részem lett. A 4. rész egy közkedvelt epizód volt, tehát sokan meg tudtak barátkozni a hub design-nal, ahogy én is.

    [ Szerkesztve ]

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

  • tlac

    nagyúr

    válasz huskydog17 #15 üzenetére

    Például az elveszett völgyben nem jó víz shader-t használtak, emiatt az erős sodrású folyó úgy néz ki, mintha állóvíz lenne, miközben az eredeti, 96-os grafikai s egyértelműen jelezte, hogy ott erős a sodrás

    igen, meg a mocsár sincs jól jelölve

    Nem, épp ellenkezőleg. DSR-t jelenleg csak úgy tudom használni vele, hogy a Windows asztal felbontását állítom át és utána indítom el, ami ma elég gáz.

    ott valóban van némi értelme, csak nem biztos, hogy ér az egész annyit
    tr4-et próbáltam 8k-ban 4k-s kijelzőn, gyakorlatilag észrevehetetlen a különbség

    Pont, hogy nem emésztett fel volna sok energiát, mert a 960p upscale-t is AI-al csinálták, a 30 fps-re történő interpolációt ugyanúgy automatikusan egy AI szoftver meg tudja csinálni, ma már sok ingyenes is meg tudja csinálni.

    én nem az upscale-ről beszéltem
    de frame interpolációval sem lett volna sokkal jobb

    Attól, hogy te valamiért nem láttad/látod, még tény marad, hogy a 4. rész nagyot ugrott látványban.

    nagy ugrás alatt a 5 -> aod -> legend-et tartom annak
    2-5-ig csak finomítások voltak

    Szerintem ne akarj okosabb lenni a fejlesztőknél.

    pfúú, ezt kár volt ide írnod

    [ Szerkesztve ]

  • RandomName

    aktív tag

    válasz huskydog17 #15 üzenetére

    Annyira nem biztos, hogy 25 éve alap volt a klasszikus értelemben vett felbontás állítás.
    Van itthon TR Chronicles CD-m, 2000-es utánkiadás az Ericsson T20s telefon mellé volt ajándék.
    Az is úgy indult, hogy feljött az Autorun.exe, ahol a Setup-ban meg kellett adni először, hogy milyen felbontással akarod telepíteni. De a későbbi GOG verzió is így indul:

    Azaz a telepített játékon belül már nem tudod állítani a felbontást/megjelenést, max kívülről konfig fájl piszkálással.

    És ez most az én bánatom is, mert a napokban akartam elkezdeni újra a TR4, TR5-öt, de lehet építenem kell hozzá valami régi gépet a lomból, mert egyszerűen nem bírom kompatibilzálni...

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

  • tlac

    nagyúr

    válasz RandomName #17 üzenetére

    És ez most az én bánatom is, mert a napokban akartam elkezdeni újra a TR4, TR5-öt, de lehet építenem kell hozzá valami régi gépet a lomból, mert egyszerűen nem bírom kompatibilzálni...

    nekem mennek win11-en is, bár több mod-ot is használok
    viszont úgy nézem intel grafikán akarod hajtani, na azzal úgy valóban bajban lehetsz

  • RandomName

    aktív tag

    válasz tlac #18 üzenetére

    Hja... Valami miatt a laptop MX450-ét nem akarja látni.

    [ Szerkesztve ]

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

  • RandomName

    aktív tag

    válasz tlac #20 üzenetére

    Köszönöm, meg fogom nézni a közeljövőben.

    "A fejlesztők és a Jóisten versenyben vannak. Az előbbiek egyre hülyebiztosabb szerkezeteket csinálnak, a Jóisten meg egyre hülyébb embereket. És hát a Jóisten áll nyerésre." By:nalaca001

  • huskydog17

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz RandomName #17 üzenetére

    Ott legalább volt launcher sok beállítási lehetőséggel, de a 25 évvel későbbi Remastered-nél még az sincs.

    Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ

Új hozzászólás Aktív témák